Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz Balinov #29674 üzenetére

    Már elküldtem a privit, de beírom ide is, hátha hasznos lehet:D Engem érdekel a téma, nagyon szívesen megvitatom pubbanm kultúráltan:D A nem gondoltam, hogy programozol dolgot pedig azért ne vedd ekkora sértésnek. Ezért nem kell vérre menni :)

    "Hello!
    "nekem egy forráskódot ami értelmezi a "hirtelen egérrántást""
    if ( Math.Abs( mouse.PositionX - mouse.NewPositionX ) + Math.Abs( mouse.PositionY - mouse.NewPositionY ) > 100)
    {
    blaa blaa
    }
    Ebben nem vagyok biztos, de már 30 fps-nél is, ha két egymás utáni frame-en az egér nem szokott lövés előtt sokat elmozdulni. Én is szoktam kiadni fordulásból fejeseket (jelenleg is 2.6 kill/death arányom. Ez csak puszta önfényezés Azért van, mert olyan szerókon játszom, ahol nincsenek jók szvsz), de ha valakinél folyamatosan sokat mozdul az egér, és mindig pontosan fejre megy (tehát nincsen mellélövés. Ami a profiknál is akad azért), akkor az gyanús. Nem cheater, de gyanús. És onnantól kezdve lehet továbbszűrni.
    Valójában azt se tudom, hogy a pb ellenőrzése pontosan hol fut le, kliens vagy szerveroldalon. Az egy dolog, hogy valamit telepíteni kell hozzá. A legtöbb ellenőrzést általában szerveroldalon futtatják, így nem lehet beleavatkozni, de szerintem itt a kliensnél fut. (tehát van értelme a framerates mondatomnak)
    "amit továbbra is rosszul látsz hogy ezek a cheatek külső programok. és az anti cheatek ezeket vizslatják. megadhatod a pb-nek hogy egy adott kódsorra ha találkozik vele cheatkén értelmezze. akik meg a cheatet programozzák 2 óra múlva kiadnak egy frissítést ami eltér ettől a kódtól és hoop már is nem látja a pb."
    Az első részében igazad van, mint írtam is, nem tudom, hogy pontosan hogyan működnek a cheatek. Gondolom a különböző konfig fájlokban írnak át valamit ,esetleg dllekben, de nem néztem utána a működésüknek.
    Azt sosem gondoltam, hogy az anti cheatek ezeket vizslatják Akkor processek között kellene keresgélniük, egyezés találatakor pedig vizsgálni a másik process által végrehajtott változtatást, viszont ezzel olyan dolgokba szeretnének belenézni, amibe jó eséllyel nincs engedélyük.
    A PB mit csinál pontosan? Ahhoz, hogy folyamatosan figyelje a játék forráskódját, vagy virtuális gépen kellene futtatnia, vagy más megoldást is használhatna (pl rákapcsolódna a processre, stb, de ez azért...hát elég necces. Az, hogy folyamatosan turkáljon az assembly kódban), de rendkívül lelassítani a játék futtatását:S
    Én eddig úgy gondoltam, hogy a játékból pl APIn keresztül kinyer adatokat, és azokat figyeli. Tehát mintákat figyel a játékban."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák