- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
loncos
csendes tag
Help!!!
mi lehet a baja ????
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
ERROR: unable to load eq filter.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 2x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...Fastfile for zone 'code_post_gfx' is corrupt or unreadable.
-
loncos
csendes tag
hello!
tudna valaki segíteni
A Call 4 ezt a hibát adja fel:
Fastfile for zone 'code_post_gfx' is corrupt or unreadable.
előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen