- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
sohatöbbé
újonc
A telefonhoz sokat nem tudok hozzászólni, de a gyártó cégről megvan a véleményem. Velünk jól elbántak!
Nekünk ugyan nem ez a telefonunk volt, de párom is vett pár hónapja készüléket ettől a gyártótól. Tök jónak nézett ki, sokat tudott az alacsony ár ellenére. Örültünk is neki, hogy olyan olcsón olyan klassz telefonhoz jutott. Igaz, utólag kiderült, hogy a tökéletestől messze van, de ugye árban is messze volt tőle.
Aztán jött a fekete leves, mert mint a mondás is tartja: olcsó húsnak híg a leve. A telefon kb 1,5-2 hónapot bírt, összefosta magát az alaplap. Benne van ez is a pakliban, mindenhol előfordul hibás készülék, sok telefonunk volt már az évek során, kellett is párat szervízbe vinni. Gondoltuk, majd most is megoldódik a probléma, azért van a garancia. Garancia, ami ez esetben nagy átverés volt, kb csak azért, mert a törvény kötelezi őket bizonyos vételár fölött. Párom bevitte a szervízbe. Nem adtak cseretelefont, ami számunkra szokatlan volt, de betudtuk annak, hogy ez mégsem egy Vodafone vagy Telenor. Nagy nehezen megoldottuk, hogy egy használható telefont kerítsünk páromnak, akinek a munkájához elengedhetetlen volt. És jött megint a keserű csalódás. A szervíz két hétig ült a készüléken, már kb a harmadik időpontot ígérve meg, amikor is visszakapjuk. Amikor párom felhívta őket, kicsit idegesen, hogy akkor mégis mire számítson, közölték, hogy ők nem tudtak mit kezdeni vele, továbbküldik abba a szervízükbe, ahol szét is szedik a telefont. (Ők kb csak megnyomtak rajta két gombot és ennyi. Teszem hozzá, mi is tudtuk, hogy komolyabb a probléma). Majd onnan visszajött egy hét múlva (összesen már 3 hét!), közölték, hogy alaplap hiba, de mivel a sarkai meg vannak karcolódva (megfogalmazásuk szerint tönkre van menve és azért rossz az alaplap) nem csinálják meg. Gondoltuk, szuper, még ki sem fizettük, de már van egy használhatatlan fos a birtokunkban. A főnök persze nagylelkűen felajánlotta, hogy ad egy új, ugyanolyan készüléket kedvezményes áron. Vagyis összesen már 120ezer Ft-ba került volna nekünk egy működésképtelen és egy ugyanolyan rakás ócskavas telefon, amely összegért már normális minőségű telefont is vehettünk volna. Persze a vásárlók könyvét hosszas vita és rengeteg szájhúzogatás árán adták oda csak, reakció még nem jött. Nem is számítunk rá, bár korrekt eljárást egyébként sem várunk el tőlük.
Mellesleg bementünk az üzletbe, ahol vettük a készüléket, sokat nem tudtak tenni, de elmondták, hogy többen is panaszkodtak már a gyártó szervízére. Remélem másnak nagyobb öröme lesz a drága cég termékeiben és nem bánnak el velük is így, mint velünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest