- iPhone topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Netfone
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
Csak az idetévedők miatt, hogy pozitív dolog is legyen a dupla terhelésekkel kapcsolatban:
Este kb. fél 9-kor feleségem mondja, hogy több hónap után tegnap megint volt dupla terhelés, jelezzem majd a Curve-nek. Appban ránézek és tényleg, de a mögöttes kártyán bankomnál már jóvá is írták maguktól a vásárlástól számítva ~3 óra múlva.
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
hiba van a curve-nél
Issues processing transactions
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting payment processing at the moment. We’re already looking into it but, we’re sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime.
This incident affects: Transactions processing and Mobile wallet and wearables (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, etc).[ Szerkesztve ]
-
HoldfenyLuna
aktív tag
válasz pictigjis #12453 üzenetére
Vajon ez már megoldódott? A honlapon nem látok kiírást, de most akartam fizetni az Intersparba először Garmin órával, majd elutasítás után kártya bedug +PIN kóddal és nem ment. Ma egyébként fizettem vele packeta (apple pay) alkalmazásban, tegnap Lidlben (garminpay) gond nélkül. Csak a mai Spar. Illetve talán másfél hete órával egy másik Sparba nem tudtam fizetni, csak bedugósan.
Auchanban meg már lemondtam arról, hogy ezzel fizessek… -
pictigjis
Topikgazda
válasz HoldfenyLuna #12454 üzenetére
biztosan nem oldódott meg, nem jött új értesítés azóta
[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
Ez megoldódott már nálad?
Én napok óta próbálgatom oda-vissza, de sehogy sem akar működni... Ugyanúgy "beállítás folyamatban" státuszban van. Már próbáltam törölni mindent, Wallet-et újrapakoltam párszor, de semmi eredmény . Ráadásul ha gépen nézem a fizetési beállításokat, akkor a Curve nincs is ott, csak telefonon. Újra hozzáadás megakad azzal a címszóval, hogy ez a kártya már hozzá lett adva. Törölni pedig nem is lehet, ott van fixen. Kínomban már megpróbáltam a Revolutot hozzáadni, az simán ment, tehát nem a telefonnal vagy szoftverrel van gond, hanem a Curve-vel (gondolom én).
-
the radish
senior tag
válasz pictigjis #12453 üzenetére
Ma, 14:06
MOL először elutasította, másodszor ment. Viszont a CURVE-ban, minkettőt "OKÉsnak" látom, az OTP-ben meg mindkettő "könyvelés alatt".
Van ilyenkor teendőm, vagy valahogy kiderül az egyik elutasítás és megoldódik?Eddig egy alkalommal történt hasonló (SiMPLE online fizetés, nem Gpay), de ott a SIMPLE appban sikertelennek volt feltüntetve a visszautasított tranzakció és pár nap elteltével vissza is került a számlára a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
És tényleg, Curve-ből indítva sikerült egyből hozzáadni. Nagyon köszi!
Mondjuk a kártya becenévre a már emlegetett "Hoppá"-t hozza, de annyi baj legyen . Ja, és a Google fiókban most kétszer szerepel a Curve kártya, az egyik a most hozzáadott működőképes(nek tűnő) és az eddigi, ahol a "Beállítás folyamatban" megjegyzés van. Azt sehogy sem tudom eltüntetni... De ha működik így a Curve, akkor nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz pictigjis #12452 üzenetére
Nem olvastam a topikot pórul jártam én is ma ezzel a dupla levonásával. Egyszer Aldi egyszer Homasita. Pár ezer forint csak. Lassan ott tartok, hogy nem merem már használni a kártyát. Látom neked válaszoltak. Szerinted kell nekik írni vagy maguktól vissza fogják utalni a pénzt?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #12463 üzenetére
legkésőbb 10 nap múlva az elutasított tranzakciót vissza fogják utalni automatikusan. ilyenkor a go back in time-nál látható válik a "this transaction has been fully refunded..." szöveg. ha már most is ott van, nincs teendőd. ha nincs ott, a folyamat meggyorsítható, ha írsz a supportnak
-
niklebi
senior tag
Ezek a dupla vásárlások azért elég érdekesek. A múlt héten kétszer is volt ilyenem. A Curve +Samsung Pay elutasítva, fizettem a mögöttes kártyával. A héten nézem az Erste mind a kettőt levonta. Náluk már reklamáltam és 10 nap után írok a Curve supportnak is . Ma délután negyed kettőkor fizettem az étteremben ahol minden nap eszek. Elutasította a vásárlást 074-es hibával, de a Curve és az Erste is küldte, hogy a fizetés sikeres volt. Megmutattam nekik, hogy a bankok szerint a vásárlás sikeres és nem fizettem másodszor. Haza érve mindenhol a Curve +Erste George + Samsung Pay sikeresnek írta. Ugyan így volt a 2 múlt heti vásárlásnál is, ahol nem kaptam semmilyen elutasítást közlő papírt. Szerintem ez mindegyik terminál hiba miatt volt, de eddig mindig vissza kaptam a pénzemet. Most fordult elő közel 3 év Curve használattal, hogy mindkét terhelést levonta.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
-
ACE-
addikt
válasz kircsi21 #12464 üzenetére
Feleségem telefonjára bankkártya adatokkal tökéletesen aktiválódott és nevet is lehet változtatni, ki érti ezt ...
Na, feleségem kártyájával ugyanez a hiba, a saját kártyája csak Curve-ből adható hozzá, viszont nálam simán megy kártya adatokkal... Ki érti ezt...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
-
dredjudge84
őstag
Én olvasom a sok kommentet, és csak ámulok. Napi háromszor fizetek a kártyával, de nálam soha nem fordult elő se dupla levonás, se elutasított tranzakció. Fb-n is sokan panaszkodnak. Érdekes.
-
Thusor
őstag
válasz dredjudge84 #12473 üzenetére
Ez csupán csak szerencse kérdése. Mint ahogy valakinek már 3 óra után visszafizetik a dupla levonást, másnak meg 10 nap után. Ebből sokmindent nem lehet levonni. Ugyanakkor aggasztó, hogy mostanában elszaporodtak ezek a problémák. Jó lenne ha tudnának ezzel mit kezdeni, mert normál banknál ilyen nem fordul elő, hogy duplán vonnak és utána 10 napig ülnek a pénzen mire rájönnek, hogy jé dupla tranzakció. De kiváncsi leszek nálam mennyi idő lesz. Jelenleg már több mint 5 napja várok a visszatérítésre.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
fogkefe21
kezdő
-
pictigjis
Topikgazda
igen, de ez mas eset. mert elofordul, hogy az elutasitas es terheles ellenere a curve rendszere eppen jol mukodik, es azonnal megtortenik a refund is. ilyenkor mar a penztartol valo tavozas utan (de legfeljebb 20-30 perc mulva) latszik az appban a gbit mezonel a "this payment has been fully refunded..." szoveg. ha ez ott van, onnan mar a terhelt kartya bankjan mulik, mennyi ido alatt irja jova a visszateritest, itt ez extrem gyors volt. a kh-nal legkorabban a kovetkezo munkanapon latszik a jovairas
mindig csak akkor van baj, ha az elutasitott, megis terhelt koltest mondjuk fel-egy oraval a decline utan is engedne back in time-olni az app, abbol mar biztosan lehet tudni, hogy porszem csuszott a gepezetbe. ilyenkor lehet irni, vagy kivarni a korrekcios 10 napot. volt olyan elutasitas ellenere terhelt tranzakciom, amit kb. orara pontosan 10 nap alatt refundolt a rendszer
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Érdekes, per pillanat ha nincs aktiválva az érinteses fizetés, vagy app-bol van hozzáadva, akkor nem működik a Gpay topup.... De pl. wise kártyát app-bol nem is lehet aktiválni, csak kártya adatokkal. Erste kártyát is csak George-bol lehet hozzáadni, mert kártya megadásánál csak egy, "ön kezdemenyezte a kártya hozzáadását..." sms-t küld, validáló kódot nem, Curve ahogy korábban írtam, csak úgy megy... nem működik túl frankón ez az egész...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Más kérdés, volt már valakinek Zen-ről Gbit más kártyára, mennyi idő múlva jelent meg a számlán?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
zerodot
aktív tag
válasz kircsi21 #12476 üzenetére
Ja igen, először nálam sem mutatta a topupnál egyáltalán (Curve appból a GWallethez adva). Sőt online GP fizetésnél sem - ott viszont hozzá lehetett adni újból a kártyaadatokkal (gondolom ez ugyanaz lehet, mint a pay.google.com-on hozzáadni). Na ezután már megjelent a topupnál is, csak ahogy fentebb is írtam, inaktív.
Nem tudom ez az új Curve kártya miatt van-e (az előző amúgy nekem még UK bines volt...) vagy az új GWallet miatt, ami ugye szintén mostanában váltotta le a GPay appot... -
pictigjis
Topikgazda
csak érdekesség gyanánt: otp-s automatánál vettem fel kp-t apple pay használatával (új x-es kártya magyar binnel). az atm már nem is eurót ajánlott fel potenciális (lehúzós) másik pénznemnek, hanem usd-t... eszem megáll
[ Szerkesztve ]
-
kapasz
tag
Most éppen fizikai kártyára is, GWalletre is sorozatos decline, sehogy sem működik. (tegnap még jó volt)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Elsőnek fizettem volna a Curve-el, Garmin Pay-el, de a terminál elutasította a fizetést 2x próbálva sem ment. Gondoltam majd akkor a curve appban is elutasitva lesz, de nem.
Mind a 2 fizetést levonta a curve appban mostmár nem pending, a george appban (mivel erste kártya van mögötte), ott még csak zárolva van.
Kezdjek el emailt írni, vagy várjak még, hogy az erste-nél is levonja-e?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
-
addikt
válasz kapasz #12485 üzenetére
Köszi, akkor nem izgulok, csak meglepődtem hogy elutasitotta a terminál, előző nap online fizetésnél jó volt a kártya
Annyi, hogy véletlen a kártyát a curve appban található curve kártya számának utolsó 4 számjegyével aktiváltam be, nem a fizikaival... Ugye írta, hogy ezek után a curve kártya adatai megváltoznak, meg is változtak.
Miután ezt megcsináltam, utána jutott eszembe, hogy nem így kellett volna, ezzel nagyon elrontottam volna?
De akkor neten miért tudtam vele fizetni?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
zerodot
aktív tag
A virtuális és fizikai kártya száma ugyanaz, csak a lejárati dátum és a CVC kód különböznek. Úgyhogy nem rontottál el semmit, a fizikai kártyáról is ugyanazt a négy számjegyet olvastad volna le.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz lkristóf #12490 üzenetére
én aztán tényleg elég jól tudom, hogy mennyire szerencse kérdése ez, de bolti vásárlásoktól (apple pay) kezdve online költéseken át készpénzfelvételig mindenféle tranzakciónk volt ma (10+), és kivételesen hibátlanul működött minden
kicsit tanácstalan vagyok ezt a sok mai hibát olvasva, de lehet, a curve-google vonalon van valami komolyabb fennakadás
[ Szerkesztve ]
-
nesh20
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék igényelni egy ingyenesen elérhető curve kártyát. Az applikációt letöltöttem, pár adatot megadtam, viszont, a címem kitöltésével akadt egy kis problémám. A legfelső rész nekem sajnos nem egyértelmű. Building name/number. Tudnátok nekem segíteni, hogyan kell megfelelően kitölteni? Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget.I am a Man of Fortune, and I must seek my Fortune.
-
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Tegnap az egyik Penny üzletben nekem is kétszer elutasításra került egy vásárlásom, a bank viszont szépen levonta mind a kétszer, harmadszorra sikerült fizetnem a Simple alkalmazással, így végül is háromszor fizettem ki a vásárlást. Közel fél éve használom a kártyámat, főleg órával fizetek, de eddig ilyen gondom nem volt. Visszakapom a pénzem szerintetek, vagy kezdjek el aggódni? Esetleg írjak a supportnak? Ha írnom kell akkor azt hol tehetem meg? Köszönöm a segítséget előre is. -
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #12495 üzenetére
kerlek olvass vissza par hozzaszolast, minden ki fog derulni
-
pictigjis
Topikgazda
egyre inkabb ugy tunik, hogy a x-es virtualis kartya nalunk (apple pay) sajnos csak 15e alatti mobilos fizeteseknel mukodik... ma 17600-at probaltam fizetni, persze elutasitva es terhelve (annak ellenere, hogy a walletben azonnal refunded statuszt kapott, de ez nem szokta zavarni a curve rendszereit). 15e felett eddig 3/3 a decline arany, szoval egyertelmunek tunik sajnos a helyzet. de 15e alatt kivaloan mukodik, ott meg 100% a sikeressegi rata... parades, na
a regi fizikai legalabb mindig mukodik
[ Szerkesztve ]
-
Thusor
őstag
válasz Thusor #12474 üzenetére
Mivel ígértem, hogy leírom ha van fejlemény a duplikátumos fizetés kapcsán, így jelezném, hogy a mai nap folyamán (kicsit több mint 7 nap után) visszafizette a Curve a dupla fizetéseket, már látom az Erste kártyámon zárolva, de még a banknak ugye jóvá kell írnia.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
dredjudge84
őstag
Azért ez így elég gáz. Tudom, curve-t nem épp a szegények használnak, de pl befizetsz vele számlát, vagy vásárolsz egy nagyobbat, elutasitják, de valójában beterhelték az összeget, és nincs már annyi pénzed, hogy megegyszer kifizesd, és 10 nap a refund, azért az para.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs