- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15600 üzenetére
tenyleg szaz szazalekig biztos vagyok benne, hogy nem kh-s kartyahiba lesz, abszolut minden jel es a kronologiai sorrend arra mutat, hogy a payment processor oktoberi cserejenel tortent valami - de sajnos naluk. egyebkent viszonylag uj a kartya is, par honapja cserelodott lejarat miatt - valamikor meg a blackre valtas es az oszi nyugok elott. akkor is normalisan visszatoltodott a tranzakciotortenet. mellesleg ha uj kartyat kerek, az fixen uj kartyaszam is lenne, azzal nem nagyon lennek beljebb, es szombat ota ezzel sincs gond
az eszreveteleimmel kuldtem egy nehany bekezdeses valaszt, meglatjuk, egyedileg tudjak-e javitani a hibamat. ha nem, igy is, ugy is megszivtam, mert foleg az elmult harom honap cuccaira lenne szuksegem. ha manualisan ossze tudnak gereblyezni a szombati reset elotti es utani tranzakciokat, az talan siman mukodhetne - mar ha kepes erre a rendszer. de ha a timeline-on ott vannak, laikuskent nem tunik megoldhatatlan feladatnak a dolog. azt is megirtam, hogy a korlatlan gbit es biztositas miatt fizettem elo, erre januarra megszunt a biztositas es most a gbit-et is elvitte egy hiba, azert ez igy tenyleg baromi rossz deal nekem, mint ugyfelnek ugy, hogy a penzem naluk van
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz pictigjis #15601 üzenetére
Én dec. 27-től kezdtem használni a K&H hitelkártyát.
Azóta 54 tranzakció volt ezzel a kártyával Curve mögött, melyből 6 esetben a terminál nem fogadta el az első érintést - telefon Google Pay - csak a második érintésre. Ezek a tételek nem "declined" , hanem "pending" státuszban szerepelnek curve-nél és nem lehet GBiT-elni. A K&H tranzakciótörténetben megjelennek, de az egyenlegből le sem vonta a K&H.
Tehát ezek nem elutasítás miatti dupla terhelésként jelentek meg. Ilyet eddig a többi mögöttes kártyával még soha nem tapasztaltam.
Szerk:
Most nézem curve-nél valamin dolgozhatnak, mert a Cashback menüpontban, ahol a kiválasztott kereskedőket lehetne látni, a banánhéjas kép fogad: Something's gone wrong ...[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
hm, érdekes, köszi a leírást. ez alapján már valóban elképzelhető, hogy az új payment processorral (de csak azzal) valamilyen rejtélyes okból kevésbé kompatibilisek a kh-s kártyák. így a tegnapi kijelentésemet úgy kell módosítanom, hogy száz százalékig biztos vagyok abban, hogy nem kizárólag kh-s kártyahibáról van szó, hanem valami megmagyarázhatatlan együttállásról. a feleségemmel tényleg évekig használtuk a kh-s kártyáinkat alapkártyaként, a standard és szórványos decline-okon túl semmi hasonló kiugró problémát nem tapasztaltunk októberig. aztán jött az új rendszer, ez így már nem lehet véletlen. sajnos viszonyítási pontom családon belül nincs, mert a blackre váltás óta a feleségem kártyáját már egyáltalán nem használjuk, free-re downgrade-eltük
egyébként miután a hibák csúcsán új curve kártyát kértem tavaly novemberben, kifejezetten csendes időszakom volt mostanáig, csak a helyi aldi 4-es kasszájánál jöttek elutasítások, valamint 1-2 dm-es volt. aztán szombaton jött a krach. nyilván nem vagyok a saját magam ellensége, a panaszomra adott válasz függvényében elképzelhető, hogy majd valamit próbálok alakítani a szokásokon. csak ez elég nehéz, mert pont azért a kh az alapkártya, mert gondolkodás és ügyeskedés nélkül kiadja a költési profilunk a havi 4000 fix visszatérítését
A K&H tranzakciótörténetben megjelennek, de az egyenlegből le sem vonta a K&H.
ez egy nagyon idegesítően béna megoldás a kh-nál. munkanapokon este frissülnek a könyvelt tranzakciók a kh appban, és az ilyen elutasított, de egyenlegből le nem vont fantomtételeket is csak akkor tisztítják ki a tranzakciótörténetből
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
parádés, most már nem csak egy kártyámmal van baj, hanem az egész accountommal, be se tudok lépni
nagyon elegem van... mondjuk jobban belegondolva simán lehet, hogy ez is azért szar, amiért például a launchpadról sem érhető el jelenleg a cashback menüpont. én léptem ki önként és dalolva, mert azt még pont nem próbáltam, ez is szar ötlet volt
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #15606 üzenetére
most lesz különösen jó, hogy a support megszűnt létezni, biztos hamar fogok visszajutni az accountomba... mondjuk az elmúlt napok után valójában gyomorgörccsel nyomnék rá gbit-re, megfordulna a fejemben, hogy megkapnám-e egyáltalán a refundo(ka)t. most is van olyan a redditen, aki december eleje óta 900 eurójára vár
lehet, az univerzum azt akarja éppen üzenni, szép volt, ennyi volt, most kell elengedni ezt az egészet
[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
válasz pictigjis #15606 üzenetére
Nekem ezt tegnap játszotta el, rögtön eszembe jutottál és fel is forrt az agyvizem. De aztán kicsit később simán visszaengedett és fizetni is tudok vele, csak azóta jópár menüpont nem jön be (Account, Settings, egybek), sorozatosan "Something's Gone Wrong"-ra fut. Tényleg "mókás", hogy nekem is most jönnek ezek a problémák, hogy betejeltem nekik előre 100 EUR-t.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kircsi21 #15608 üzenetére
azota se jutottam vissza...
egy kicsit elkezdtem elengedni a dolgot, minden elofizeteses cuccot atallitottam kozvetlenul a kh-s hitelkartyara. a bizalmam a nullan: neadjisten tenyleg elkallodik megint nehany gbit refund, ki fog erdemben segiteni es milyen hataridovel baj eseten? nagyon rosszul nez ki az egesz
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
-
pictigjis
Topikgazda
veletlennek tunik. beleneztem a felesegem telefonjan a cashback menupontba, nala siman mukodik a launchpadrol inditva is. szoval konnyen lehet, csak azoknal van something's went wrong akarmilyen ok miatt, akik amugy fizeto ugyfelek
en sajnos tovabbra sem tudok belepni, szerintem bizonytalan ideig ez valoszinuleg mar igy is marad
[ Szerkesztve ]
-
M@Db0Y
senior tag
válasz pictigjis #15613 üzenetére
Tényleg nem tudom ezeket hibákat hova tenni. Elég sok pénzt forgatok rajta keresztül minden hónapban, szerintem 1.5-2m átlag és 40+ tranzakció megvan és szerencsére soha semmilyen problémám nem volt még az elmúlt 2 évben.
Sőt... a support is válaszol 1-2 napon belül általában, ha kérdés van, vagy bekérnek vmi infót
Lehet, hogy tényleg vmi felejtős userek közé kerültél és direkt szivatnak
-
pictigjis
Topikgazda
válasz M@Db0Y #15615 üzenetére
nem gondolom, hogy direkt szívatnának, mivel pár hónapja is külön megköszönték, hogy részben az én segítségemmel javítottak ki egy hibát
a véletlenek különös és kegyetlen egybeesése ez, persze ettől nem lesz jobb nekem
egyébként ha most próbálnál kapcsolatba lépni a supporttal, szinte biztosan nem kapnál választ 1-2 napon belül, idénre valami nagyon megváltozott
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz M@Db0Y #15612 üzenetére
Nekem is black csomag van. Egyben előre kifizettem a 100€-t október 25-én.
Most megnéztem a launchpadról az alábbi menük nem érhetőek el nálam:
- account
- settings
- upgrade plan
- cashback
- frontendFrissítés nincs, a reinstallhoz nyuszi vagyok és most se kedvem, se időm a supportnak írogatni. Holnap GBiT-elnék egy-két dolgot, kíváncsi leszek mi vár rám ...
Este megnézem a felségem telefonján is, bár ő X-ről standardra downgradelt.
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
ránéztem a curve facebook oldalára, december közepe óta nem volt új poszt
nagyon aggasztóak a jelek, de ez a magánvéleményem
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #15624 üzenetére
Írj Shacharnak, őt látszólag jobban foglalkoztatja a hamas meg az OpenAI, mint az ilyen problémák.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15625 üzenetére
ifeoluwa a. az. valószínűleg nem kéne nevekből következtetést levonnom, de öööööö. már nem is indiaiakkal, hanem nigériaiakkal dolgoztatnak?
Greetings from Curve!!
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you're experiencing issues logging into your Curve App.
A dedicated team is now looking into your case and will be back in touch with you as soon as possible. Please bear with us a little longer!
In the meantime, have a great day.
Ifeoluwa A.Best regards,
Ifeoluwa A
Team Curve[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz pictigjis #15628 üzenetére
Igen, nálam is elérhetőek a menük a launchpadról, amik kora délután még hibára futottak.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15630 üzenetére
egyebkent tenyleg erdekelne, mi lehet az oka annak, hogy nehany usernek sokkal rosszabbul mukodik a curve. amiota be tudok lepni (szerverujrainditas?), a mostanaban hibat jelzo usereknel ujra mukodik a launchpad, akiknek gbit-gondjaik voltak, azoknal is megjavult a funkcio. ez baromi erdekes
de utolag vizsgalva vannak bizonyos kozos pontok. amikor x szamu kartya egyszeruen megdoglott, en es Fifi is erintettek voltunk. most is mindketten tapasztaltuk a something's gone wrongot. es meg a kh-s kartyaink se mukodnek hibatlanul. kivanom magamnak es minden peches sorstarsnak, hogy migraljak az accountjainkat az adatbazisok stabilabban mukodo reszebe...
a legnagyobb hiba az volt, hogy a sajat accountommal valtottunk blackre a felesegeme helyett, akinel a parhuzamos hasznalat soran sokkal megbizhatobb volt a curve, mindig az ove volt a hibatlanul mukodo backup, amikor az enyemmel epp volt valami gond. persze utolag konnyu, senki se tudhatta stb.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz pictigjis #15628 üzenetére
GBiT-et is tesztelted?
Nálam úgy néz ki (kopp-kopp) működik: MBH-s kártyáról átrakott tételek percen belül megjelentek jóváírásként, de náluk ez korábban is így történt.
K&H-s kártyáról most mozgattam először egyetlen tételt át, ott még nem látom a jóváírást, gondolom nekik kell ~3-7 nap.
-
pictigjis
Topikgazda
azt még nem. nagyon meg vagyok lőve a teljes tranzakciótörténetem elvesztése miatt, a supporttól kértem 10 tétel manuális átmozgatását, persze semmi reakció még
a kh-nál kb. úgy lehet számolni, hogy ha egy adott munkanapon déli 12 előtt gbit-elsz, akkor a következő napi esti könyvelésnél jelennek meg a refundok. esetleg +1 munkanap. 12 után már csak a következő utáni munkanap jelennek meg a refundok. +/- kb. 1 óra mozgástér lehet ebben, nem atomórás pontossággal működik
-
pictigjis
Topikgazda
a szombati kartyatortenet-reset utan hatarozottan az az erzesem, hogy a korabbinal is lassabbak lettek a curve fizeteseim (a kh-s kartyaval), de decline egyszer sem volt megse. lassan, de biztosabban, mondana a kolto
-
pictigjis
Topikgazda
a statuszoldal alapjan egy laza 7 oras karbantartas tart a curve-nel, csak ovatosan a fizetesekkel
-
Capella
senior tag
válasz pictigjis #15636 üzenetére
Nem tudom van-e összefüggés. Lejárt a személyim, van már új egyébként.
Most a Curve e-mailben értesített, hogy frissíteni kell az azonosító dokumentumot. OK.
Próbálnám az e-mail linkje alapján, vagy direktben az Account alól, de nem jelenik meg ilyen funkció, csak az adataim listázza.
Mi a teendő? Vagy csak akkor tudok feltölteni dokumentumot, ha már teljesen érvénytelen lesz a személyi?
Amúgy teljesen ingyenes csomag fizikai kártya nélkül.
Ha nem lesz jó, töröljem az accountot és hozzak létre másikat? -
pictigjis
Topikgazda
nem teljesen világos számomra, hogy mi történik, de a zen az előbb dobott egy notificationt, hogy kaptam curve subscription refundot - kemény 0,1 eurót... ezzel párhuzamosan a jövő szeptemberi fizetésnél is 99,83 eur látszik az eddigi 100 helyett
érthetetlen. amikor szeptemberben előfizettem, a hirdetmény szerint 100 euróba került az egyéves black előfizetés, november 15-től lett 10 centtel olcsóbb, nem tudom mire vélni ezt a körülményeskedést
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz M@Db0Y #15644 üzenetére
nem valószínű, de kizárni sem lehet. mivel a simplepayes fizetési felületen a kereskedőnevek elé "otpmobl" kerül, ez semmiképpen sem "simple" szó. viszont múlt héten vettem matricát a simple-ből, az "simple matrica" néven futott, szóval szerintem azokra a tranzakciókra lesz érvényes, amik a simple szót tartalmazzák
-
M@Db0Y
senior tag
válasz pictigjis #15645 üzenetére
Volt egy szabad választásom szóval kipróbáltam. Automatikusan nem kaptam semmit. Supportnak írtam, de csak a szokásos szöveget kaptam, hogy várjak 72 órát.
Hi Balázs, Shagor here!
Thanks for getting in touch and I’m sorry to hear your cashback hasn’t been applied yet.
Sometimes our system takes a little while to payout this cashback and as you are within 72 hours, please wait, as this may still be applied. If it doesn’t show up by then, get back in touch and we’ll be happy to investigate further for you.
-
pictigjis
Topikgazda
kaptam az előbb egy levelet egy supporttól, most épp ezt ígérik amúgy (hányadszor?)
We're currently working on a new strategy to improve our Customer Support to ensure everybody gets a reply as soon as possible in 2024. Thank you for bearing with us!
-
Fifi
őstag
2022.01.01-től a Curve általi költéseket összedobtam egy táblázatba, hogy kereskedőnként lássam, hogy hol a legnagyobb a költés a 6 kiválasztásához.
A kereskedőket felsoroló weboldalon nem szerepel - ami engem érintene -, de az applikációban kiválasztható:
- Vodafone
- YettelEzen szolgáltatók weboldalán fizetve a bankszámlatörténetben így jelennek meg:
CRV OTPMOBL VODAFONE.H DUBLIN
CRV BARION YETTELSZMLA DUBLINGondolom az "OTPMOBIL" és "BARION" stringek összezavarnák a Curve-t és felesleges ezekkel próbálkozni. Szerintetek?
Azért ez kicsit más, mint a nemrég említett "simple" ...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs