Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karaya

    tag

    válasz Karaya #1027 üzenetére

    otp atm megint szívat. Szombaton akartam kivenni 70e-t. SMS jött a terhelésről, utána kiírta, hogy "nem sikerült a kapcsolat a kozponttal, atm nem üzemképes". Pénzt nem adta ki. Korábban az ilyet 3 óra elteltével jóváírták, most semmi. Telefonos érdeklődésre elmondták, hogy a tranzakció náluk sikeresnek naplózva. lehetnek technika atm problémák, amit kivizsgálnak (kamera felvétel stb) de CSAK akkor, ha a kártya szolgáltatónál inditok panaszt.
    Curve support ma reggel válaszolt, kérik a receipt-et az elutasításról. Olyan nincs, pár másodperces képernyőüzenet volt. (ha bizonylattal kértem volna akkor ad? Föleg, hogy a logjuk szerint sikeres..)
    Curve azt írja, hogy 10.-ig várjunk, akkor elvileg ők refound-olnak. "giving us time to check that the merchant isn't going to take the funds". Ez utóbbira rákérdeztem, hogy mi van, ha az otp továbbra is sikeresnek tekinti 10-én is, ha nem indítunk panaszt. A válasz kb azonos az előzővel.
    Szerintetek indítsak a BB-nél is panaszt 10.-e előtt? Nem ők a közvetlen kártya szolgáltató úgyebár..

Új hozzászólás Aktív témák