Hirdetés
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
haszon11
újonc
Sziasztok!
Kinek van tapasztalata a "go back in time" funkció használatában? Konkrétan az érdekelne, hogy ennek alkalmazását követően mennyi időn belül íródik jóvá az összeg az eredetileg beterhelt kártya (Revolut) mögötti számlán? Mert azt látom, hogy az új terhelési helyként kért kártyára azonnal ráterhelődik. Viszont momentán - ugyan remélhetőleg csak átmenetileg, de - duplán vagyok terhelve...
Köszi! -
haszon11
újonc
válasz xsipi78 #1892 üzenetére
Hasonló cipőbe léptem ma én is a Curve kártyámmal. Fizettem volna az ebédemet a Curve-el és a terminál visszautasította. Ekkor átváltottam a Curve mögötti kártyát egy másikra. Ezt is visszautasította, ráadásul 2x is. Majd ezt követően elővettem a telefonomat és kifizettem a benne lévő Gránit Pay-jel. Ebéd megoldva.
Azonban ezt követően vettem észre, hogy a Curve beterhelte mindkét mögöttes kártyára a három visszautasított tranzakciót.
Azaz 4x fizettem ki az 1 ebédemet... :-( de ki ette meg a másik 3-at, vagy kinél van a másik 3 sikertelennek látszó, de mégis beterhelt tranzakció ellenértéke??
Mindenesetre írok a Curve support-nak. Meglátjuk!Esetleg van már másnak hasonló esetre vonatkozóan tapasztalata?
Mi lett a megoldás és mennyi időn belül oldódott meg?(Közben, amíg írtam látom, hogy leállás volt a Curve-nél és írtak is figyelmeztetést...de hová, mert azt én nem kaptam meg...illetve ettől függetlenül az összegek nekem be vannak terhelve...)
[ Szerkesztve ]
-
haszon11
újonc
válasz petipetya #1972 üzenetére
1. A Cetelemnel minden honapban mas a zaras napja.
2. Nem biztos, hogy bolcs dolog a Cetelem zaras elott kozvetlenul regisztralni a Curve appban a Cetelem kartyat, ugyanis jo esellyel ott sem lesz lathato a kod. A Cetelemnek nehany nap kell, hogy lathato legyen a kod akar a netbankban is.
Idezem a Cetelem valaszat a panaszomra:
Cetelem hitelkártyával 2019. augusztus 24-én indított 30,-Ft-os tranzakció egy Curve kártya igénylés volt, amelynél az összeg hitelesítési célt szolgál, továbbá ez az összeg azóta a hitelkártyán jóváírásra is került.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy a Netbankban a foglalt tételnél csak a kereskedő lokációja (London) került feltűntetésre az adott tranzakcióval kapcsolatban, ez a Netbank rendszer jelenlegi hibás működéséből adódik, amely hiba elhárításán már dolgozunk.
További adatok a soron következő számlaértesítőn kerülnek majd feltüntetésre. -
haszon11
újonc
Augusztus óta lelkesen használom a Curve kártyámat és még a részvényesük is lettem az ősszel.
Ezek után igencsak megdöbbentem, amikor vettem a fáradságot és elkezdtem visszaellenőrizni az elmúlt hetek, hónapok tranzakcióit, különös tekintettel a GBiT funkcióra.
Amivel kapcsolatban azt állapítottam meg, hogy alap esetben a GBiT aktiválásakor azonnal beterhelődik az új kártyára (is) az összeg, és jellemzően T+2 nappal jóváírásra kerül az eredetileg fizetéshez beállított kártyára. Kivéve amikor nem, ráadásul itt már nem is friss GBiT kártyaváltásokról van szó..
Szóval találtam néhány, köztük nagyobb összeget is, amelyeket nem látok jóvá írva. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de egyelőre semmi érdemi választ nem kaptam csak egy általánosat.Van hasonló tapasztalatotok a GBiT funkcióval?
Illetve lehet az, hogy nem jóváírnak az eredeti fizető kártyámon, hanem egyszerűen onnan törlődik a tranzakció, ha esetleg még foglalásban volt amikor már megérkezett rá a refund?
Ezért hiányozhat nekem is néhány GBiT által érintett összeg vajon?
(Egyébként van olyan is, ahol az eredeti terhelés nem látszik az eredeti fizető kártyán, csak már a GBiT által megadott új kártyán. Viszont van olyan tranzakcióm is, ahol az eredetin és a GBiT által kijelölt kártyán is terhelve vagyok.:-()Happy end lesz, ugye?
-
haszon11
újonc
Curve kartyan keresztul toltottetek mar fel penzt Revolutra???
Tapasztalatokra lennek kivancsi. -
haszon11
újonc
válasz balinlin #3667 üzenetére
Ja, viszont engem fel akar fuggeszteni a Revolut, mert hitelkartyarol toltottem a Revolut szamlamra. Azt talaltam ki, ha beteszem a hitelkartyamat a Curve moge, akkor a Revolut nem latja a hitelkartyamat, mar csak az lehet a hiba, ha a Revolut feltoltes Curve eseten (is) keszpenzfelvetelnek minosul, mert akkor hiaba tettem Curve moge a hizelkartyat, ha a keszpenzfelvetel miatt rogton kamatoztatni kezdik a penzt...
-
haszon11
újonc
-
haszon11
újonc
válasz gzbotii #3668 üzenetére
For Curve Blue (free) customers, you can withdraw up to £200 per month with no currency conversion fees. For any withdrawal over £200 per month, you will be charged 2% of the amount of the transaction or £2 (whichever is higher).
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/115005775029-Is-there-a-fee-to-withdraw-cash-abroad- -
haszon11
újonc
válasz szabi__memo #3680 üzenetére
Értem. Nyilván a tevékenységemmel...mi mással lenne...na de mit értünk "tevékenység" alatt pontosan???
A tevékenység alatt azt értjük, hogy feltöltök "jelentős" összeget hitelkártyával és/vagy azt, hogy átutalom azokat a "jelentős" összegeket?
Vagy kifejezetten az nem tetszik, hogy a hitelkártya számlámra is utaltam vissza a feltöltést követően!?Köszi! Segítettél!
Komolyan!:-) -
haszon11
újonc
válasz gzbotii #3679 üzenetére
Vagy én vagyok hülye, vagy Te kioktató?
Mert azt nem hinném, hogy Te hülyének néznél engem... Bár ennyire én is bírom az angol nyelvet...de azért köszi a szótárazást.Curve - ami alapból, ha jól tudom egy GBP kártya https://binlist.net/ - esetén a Magyarországon végrehajtott készpénzfelvétel az nem külföldi készpénzfelvételnek számít? Ha erre ismét linkelgetsz, akkor lelked rajta, de két rövid mondattal lehet egyszerűbben szót érthetnénk...
Egyébként az én applikációmban is 200 GBP a napi ATM limitem és 3.500 GBP/hónap és 10.000 GBP/év. Csak nem teljesen értem, hogy a hivatalos kommunikációkban jellemzően 200 GBP/hónap szerepel, ami egyszer csak 200 GBP/nap is lehet...ami nem kis különbség és nem világos, hogy mitől függ, hogy /nap, vagy /hónap 200 GBP a limite valakinek...ráadásul a 200 GBP/nap sem igaz, ha egy hónapban csak 3.500 GBP és egy évben csak 10.000 GBP lehet összesen...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen