- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
Én annak is örülnék, ha egyáltalán el tudnám indítani, de sajnos, miután a winf*s frissítve lett 22H2-re, képtelen vagyok GPU drivert installálni, mert befagy az installer kb. a felénél. Bónuszként, bármilyen jobb klikk bármilyen file-on, összeomlasztja a rendszeremet. T*köm a windows-ba komolyan mondom.
A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nincsnév007 #30600 üzenetére
Nekem a színpaletta az ami igazán tetszik '18-as demóból, jobban stilizált. Kicsit fakó alapból, de a neon fények szaturáltak. Egy érdekes párhuzamot kelt a város kinézete és szociológiai, gazdasági állapota között. Valahogy nekem jobban visszaadja a város feelingjét.
Üdv. Johnny
-
nincsnév007
őstag
válasz jonnyjoker01 #30603 üzenetére
igen nagyon. egy yt hozzászólásban is azt írja hogy jelenlegi verzió összeszedettebb, jobb geometriával rendelkezik de 18-as az sokkal élőbb, interaktívabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Végre nekem is volt időm kipróbálni a 2.0-át, kezdtem is egy nomádot az elejétől, és vittem pár órát.
Ami azonnal feltűnt, hogy jelenleg very hard fokozaton a nomád prológus végén lévő autós üldözés nem teljesíthető, ahogy látom van már pár ezzel foglalkozó post redditen meg steam fórumban. Engem annyira nem zavart, három karakterrel kivittem már very hardon, szóval levettem normalra az üldözés erejéig, de azért fura, ez rögtön a játék legeleje, tesztelték egyáltalán az új patchet ezen a fokozaton? Vannak kétségeim, bár az utóbbi 3 évben meg folyton azon panaszkodtam, hogy túl könnyű a játék very hardon is .Az új skillfa eddig kettős érzéseket kelt bennem, nem tetszik, hogy sokkal primitívebb, de ugyanakkor meg ezért egyszerűbb és átláthatóbb, és végre nem vagy rákényszerítve a cool ágra, ha normális crit sebzést szeretnél, ahogy a craftolós skillek is végre kikerültek a játékból, és nem kell kötelezően tech ágra fejleszteni, ha szeretnél fegyvereket készíteni. Mivel ez a sok töltelék skill nem kell már, mehetnek a pontok hasznosabb dolgokra is, így sokkal változatosabb karakterek készíthetőek. Ja, és mivel a coolba bekerültek a pisztolyos skillek, az intelligenciába meg a smart fegyverek, így az eddig alapvetően stealth karakterek is azonnal kapnak lehetőséget loud megközelítésre, sokkal szabadabb lehet így a játék. Aztán ott lesz ugye a plusz 10 skill és perk pont a phantom libertyben, ami még tovább növeli majd a lehetőségek számát.
Az inventory és az új loot rendszernek nagyon ideje volt már, végre nem kell 800 gyógypipának, 3 tonna kajának meg 1500 gránátnak nálad lennie, ezek folyamatos eladogatásáról meg a sok szemétről nem is beszélve. A gyógypipák tömkelege meg ráadásul baromi könnyűvé is tette a játékot, lényegében folyamatosan az x-et nyomkodva hallhatatlan voltál, az új rendszer miatt sokkal nagyobb kihívás lesz a játék.
Mivel még csak most szálltam ki Dex kocsijából, az új armor rendszert még nem volt időm kipróbálni, az lehet, hogy nem fog bejönni, ha jól láttam, az a kiberverekhez van kötve. Oké, lore szempontjából logikusabb, viszont így meg lehet, hogy a tech ágra leszel kényszerítve. Épp az előbb írtam, mennyire jó már, hogy a cool ág már nem kötelező végre, ha igazán hatékony buildeket akarsz, erre lehet, hogy a tech lesz az új cool. De mondom, ezt még nem tudtam megítélni.
Megint variáltak az autó vásárláson, de végre most a harmadik alkalomra már eltalálták. Nem a fixerek üzeneteiben kell turkálni, hanem az összes kocsi egyetlen helyen van, egy ingame weboldalon, amit V számítógépéről érünk el, ott meg is vásárolhatóak. Viszont autótuning sajnos megint nincs, most már nem is reménykedem benne. Pedig nekem annyi is elég lenne, ha lenne pár színvariáció az autókra...
Viszont így a negyedik alkalommal már nem tud úgy berántani a játék, dacára a sok játékmechanikai változtatásnak... ezt sajnálom, de számítottam rá, minden endinget, az összes döntést láttam már, sajnos már unalmas .
Úgyhogy szerintem az lesz, hogy ha kijön a dlc, az egyik 50-es karakterem betöltöm és csak az újdonságokon megyek végig, egy negyedik teljes végigjátszást már nem érzek magamban.[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
Megint elkezdte a hülyeségét. Most szintet lépett. Kétszer egymás után a GOG kliens play gombra kattintás után egyből letérdelt. Dögöljek meg ha ez hardware vagy Win hiba! Semmi ilyet nem csinált a 2.0 előtti végigjátszásnál 4 hónapja. Le fogom kapni kliensestül az egészet és újrarakom......
-
nagyúr
Azt jól látom, hogy helyszínek, utcarészletek is változtak, falborítások, graffitik, ajtók itt-ott. Azt hittem Watsont már úgy ismerem, mint a tenyerem így 1000 óra felé közeledve, de most a 2.0-ban olyan helyekre tudok keveredni, amik nem tűnnek ismerősnek. Zsákutca végén levő falrészletre, vagy egy-egy ajtó feletti csőhálóra gondolok, nem feltétlen új utcákra - leszámítva Pacificát persze.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Topikgazda
válasz nincsnév007 #30604 üzenetére
Van [crowd overhaul] , azért ez is javít a vanilla állapotokon.
Én most már nem látok random "zöld" NPC-ket a radaron. Ugye anno az volt a mondás, hogy minden egyes NPC-nek saját "életritmusa" van, tehát reggel kilép a lakásából, elmegy a munkahelyére vagy bandázni, aztán este a kocsmába, stb. Ez nyilván több millió NPC-nél irreális volt, de valami ilyesmin kezdtek el dolgozni.
Ehhez képest ugye a játékban lévő némileg butább, de pl. pont a most kijött Starfield-hez képest még a vanilla CP2077 NPC-i is jobbak voltak. Itt mintha ezen egy fokkal csavartak volna, de nem annyival, hogy eléjük a 2018 demo szintjét...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Peace
nagyúr
válasz nincsnév007 #30600 üzenetére
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az egy parasztvakítás volt konkrétan. A megjelenés után nyilatkozta egy fejlesztő, hogy a csapat egy jó része a 2018-as "kamu" demon dolgozott és ezzel jelentős erőforrást vontak el a tényleges fejlesztéstől. Egy ütős bemutatót készítettek velük, amiről tudták jól a fejlesztők, hogy semmi köze nincs ahhoz, amit ők készítettek akkoriban.
-
Fitzgerald
veterán
válasz nincsnév007 #30600 üzenetére
Látványban összességében szerintem előnyére változott a játék, de van egyfajta nosztalgia bennem is, nem tudom miért...talán mert a 2018-as demó és a deep dive videó még a "vihar" előtt jöttek ki, amikor még óriási volt a hájp...
Én is megpróbáltam rekreálni a 2018-as demóban látott hangulatot modokkal, reshade-el, illetve van egy olyan mod is, ami visszarakja azokat a fontokat/ikonokat a játékba, amelyeket az első gameplay demóban láttunk.
De mivel a látványon és a zenén kívül szinte minden egyéb területen erősen foghíjas volt a játék nagyon sokáig, így ezek a dolgok önmagukban nekem nem segítettek sokat.
Mostanra viszont már eljutottunk oda, hogy szinte minden smakkol, és bizonyos dolgokban nem csak szimplán megugorja, hanem magasan ugorja meg a lécet.
Kb. 15 órát nyomtam eddig 2.0-val, de folyamatosan veszek észre én is új dolgokat, rá-rácsodálkozva ezekre, hogy "Jé, ehhez is hozzányúltak? Nem hittem volna...".
Ez még 1.63-hoz képest is egy teljesen más játék szinte minden aspektusában (nyilván a sztori kivételével), nemhogy a megjelenés körüli állapothoz képest...és ez tökjól van így.
Úgyhogy örülök, hogy a Cyberpunk 2-t is Gabe Amatangelo dirigálja majd.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Fitzgerald #30611 üzenetére
Igen, ez így tényleg nagyon furcsa, hogy megjelenés után ennyivel kaptunk egy teljesen átvariált verziót. Látszik, hogy a megjelenési dátum teljesen tarthatatlan és unrealisztikus volt. A játék magja megvolt (város, sztori, grafika, zene), de minden mást összecsaptak.
Az is pofás például, hogy ha autóval nekimész valaminek, akkor most már sebződsz
[ Szerkesztve ]
-
shotika
őstag
Ha felhergelitek a bandatagokat, és van a közelben rendőri egység - ez lesz a vége:
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Fitzgerald
veterán
Ha a teljes csapat dolgozik még egy évet a játékon, szerintem ugyanitt lettünk volna már két éve. De jobb később, mint soha.
#30614 shotika
Én is láttam olyat, hogy egy csapat Maelstrom nyomott egy drive-by-t, nem tudom már kikkel harcoltak éppen. Aztán elkezdtek rám is lőni, és végül bekapcsolódott az NCPD is.
Ezek a dolgok rohadt sokat dobnak a beleélésen. -
nagyúr
-
lo_jo
senior tag
válasz Fitzgerald #30615 üzenetére
Igen, valószínű, de sajnos az asztali szerepjáték lore is megkötötte a kezüket valamilyen szinten (2020). Kb olyan blama lett volna, mintha egy FIFA, NBA vagy F1 rész az adott évad után jönne ki hónapokkal. Aki nem ismeri mélyebben a lore-t, annak ez nem igazán számít, de a Pondsmith fanoknak igen és valószínű, hogy a jogokat is így vették meg.
-
Topikgazda
A szerepjáték lore-nak ilyen szempontból maximum marketing értéke volt.
Az alap Cyberpunk asztali játék 2013-ban, a második kiadás 2020-ban, a kiegészítő (ami végül is a Johnny Silverhand szálra épül) pedig 2023-ban játszódik.A Pondsmith fanok pedig meglehetősen szűk réteget képviselnek, itt a topicban csodálkoznék ha rajtam kívül egy, esetleg két emberen túl még bárki hallotta volna ezt a nevet a CP2077 előtt.
A Cyberpunk 2077 Youtube csatornán 10 éve van kint a [Pondsmith videó], emlékeim szerint 2018 előtt látta kb. 30 ezer ember, 10 év után tart 1.2 millió nézettségnél, úgy, hogy a CP2077 világsiker lett.
Esélyesen én két valódi okot tudok elképzelni, egyfelől a pénzügyi vállalások, a CDPR akkor már bőven kiment a tőzsdére és éppen szárnyalt, viszont egyre erősebb volt a befektetői nyomás, hogy már valami komoly bevételt mutassanak fel.
A másik ok pedig inkább a Microsoft felől érkező nyomás lehetett, hiszen XBox cím volt a játék (jött PS-re is, de a Microsoft támogatta meg).Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
freeknight
őstag
válasz Fitzgerald #30611 üzenetére
Nekem is etalon a 2018-as trailer. Hogy miért? Azelőtt sose hallottam a Cyberpunk névről, mivel a középkori kardozós varázslós fantasy téma egyáltalán nem érdekel, nem is hallottam a cdpr-ről sem, a witcherről is csak annyit, hogy létezik, és sokan istenítik, akik fogékonyak erre a stílusra. Szóval egyszerűen nem tudtam, hogy készül ilyen játék, és letaglózó volt látni. A világ, a stílus, nekem ezek számítottak, mintha konkrétan nekem fejlesztették volna a játékot. Néha még én is újranézem .
Aztán jött a hatalmas csalódás. Kb semmit nem hozott az ígéretekből, csak egy bugos, optimalizálatlan, okádék fost. De a világ, a lore az annyira tetszett, hogy adtam neki egy esélyt, és végül mégis megtaláltam a számításomat Night Cityben, ezt mutatja a 3 végigjátszás, több száz belerakott óra, és a PH-s arckép is -
Fitzgerald
veterán
Ez most nem értem...a lore hogyan és miért kötötte meg a kezüket?
Az adott volt...a CP2077 vonatkozásában meg nyilván ki lett bővítve, Pondsmith-t is bevonták már a legelején, és e tekintetben az elmúlt 3 évnyi update sem hozott semmilyen érdemi változást.
Én valamennyire vágom azért a lore-t, a '90-es évek első felétől egészen sokáig játszottam CP2020-at.
Amúgy inkább arra utaltam, hogy jó lett volna, ha még egy évet tolják a játékot.#30620 freeknight
Ha olyan állapotában is jól szórakoztál végül a játékkal, akkor most aztán igazán nagyon-nagyon jól fogsz szórakozni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz rup1u5 #30622 üzenetére
Igen, rendőrök nagyon agresszívek lettek, megállok egy kicsit bambulva egy rendőr mellett, pár mp alatt felmegy benne a pumpa, és nekiállnak utcák során át üldözni. Korábban, ha volt egy banda vs rendőr tűzharc, és beálltam segíteni a rendőröknek, akkor nem volt semmi gond, ha nem találtam el rendőrt, de most már automatikusan elkezdenek rám is lőni. Ami mondjuk élethűség szempontjából tulajdonképpen reális, hiszen egy tűzharc közepén az egyébként is durva és életveszélyes NC-ben felbukkan melletted egy új fegyveres, rendőrként az a biztos, ha beledurrantasz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rup1u5
nagyúr
-
válasz #68998912 #30595 üzenetére
A tegnapi kissé pikírt megegyzésem után ma úgy döntöttem megnézem a DLSS-t.
Ez lett az eredmény.
RT is bekapcsoltam, de a 6GB-os max 105 wattod 3060-at úgy letérdeltette, 30 fps-re, hogy ki is kapcsoltam instant.
DLSS Sharpness beállítás az gondolom mindenkinek egyéni preferencia kérdése ugye?
-
PuMbA
titán
válasz Evil Snowman #30625 üzenetére
Sajnos a 6GB nagyon visszafogja a kártyát, a minimum fps nagyon rossz A mai játékoknak 8GB az ajánlott FullHD-ra. Az asztali 3060 ugye 12GB-ot kapott! A laptopok hátránya, hogy még jól megvágják a VRAM-ot, aztán hiába elég erős a GPU, csóri vevő vehet új laptopot jóval hamarabb, mint kellene
[ Szerkesztve ]
-
Valahol áldozatot kell hozni a vékonyság és a hordozhatóság oltárán.
Nem tudom, hogy a kieg miatt lecseréljem-e egy Blade 16-ra vagy Blade 18-ra i9-13950HX-el és 4090-el vagy sem. Igazából egyre kevesebb van időm játszani. Mostanában nincs is nagyon AAA játék ami megmozgatna. Max LoLozgatni szoktam már haverokkal. Lehet ezzel kipörgetem a PL-t és átevezek Mac vonalra. -
veterán
válasz Evil Snowman #30625 üzenetére
"DLSS Sharpness beállítás az gondolom mindenkinek egyéni preferencia kérdése ugye"
Igen , számomra 0.30 felett már túl éles általában. -
rup1u5
nagyúr
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
-
rup1u5
nagyúr
válasz Evil Snowman #30630 üzenetére
Így azért már jobban néz ki! DLSS sokat segít a te esetedben.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
nincsnév007
őstag
emlékszem mikor megjelent akkor az újságírok írták hogy rövidebb kb 20 óra alatt ki játszható, na én most vagyok kb 21 óránál de alig haladok, pedig full kapkodva játszom
-
tibaimp
nagyúr
Totál más és fura lett a skill-fa...megint elbogarászhatok vele, mire rájövök mi hogy.
De jó ez.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #30632 üzenetére
A fő sztoriszál. Ha viszed a mellékküldiket, gigeket, minimum 50 óra.
-
Mart10000
aktív tag
válasz tibaimp #30633 üzenetére
Egyetértek. Annyira átalakították, hogy nehezebb átlátni. Mérlegelni kell mit hova akarok elosztani. Elviseltem volna egy 70-es szintkorlátot a 60 helyett. Ez a hibrid karakteres terv kivitelezése nehezebbnek tűnik, mint hittem. Szinteken belül 4, 9, 15 és 20, ami nem mindegy bizonyos perkek feloldása miatt.
#30634 freeknight: Nem beszélve a bűnügyi helyszínek kipucolásáról.
-
addikt
Hard és Very Hard között valamiért óriási a különbség.
Még az elején vagyok, de fura ,hogy Hard-on heal-t se kell nyomnom, Very Hard-on meg időm sincs heal-t nyomni. -
shotika
őstag
válasz Fitzgerald #30615 üzenetére
Jaja, hatalmas tudnak dobni. Élőbbnek tűnik a város
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz rup1u5 #30624 üzenetére
Mondjuk annyiban valóban túl van tolva, hogy ebben a világban nincs bírság és nincsenek fokozatok, csak maximum abban, hogy mennyien mennek rád. Ha nekikoccansz egy rendőrautónak, és kapsz egy egyes csillagot, akkor ugyanúgy pofán lőnek, mintha szitává lőnél csak úgy 4-5 rendőrt. Kicsit a Stallone féle Dredd bírót juttattja eszembe.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
PR0JECTNR56
addikt
Kipróbáltam én is a 2.0-ás frissítést, szerencsére a 10700k még hozza a kötelezőt a játék alá.
Tetszenek az újdonságok, látszik, hogy a mostani frissítés tényleg sokkal közelebb hozza a fejlesztők eredeti koncepciójához a játékot.
Valamint úgy látom a Caliburn mellé új ingyenes autó is bekerült a játékba, részletek alább a spoiler-ben.
Ken Block előtti tisztelgésképpen a Quadra Type-66 "Javelina" kapott egy egyedi variánst, a térkép észak-keleti részén, Northside-Watson elhagyatott raktárainál indul el egy mini mellékküldetés, amelynek keretein belül meg lehet szerezni. -
nagyúr
Vannak olyan ruhák egyébként, amik adnak páncélt, de a korábbi rendszer, hogy több-kevesebb páncélt minden ruha adott, meg a tangabugyiban atompáncél volt, az szerencsére megszűnt. A skillfával még ismerkedek, érdekes ez a magas beugró küszöb, de az jó benne, hogy nem kell annyira specializálni magad, és mondjuk tudsz netrunnerrel sniperezni úgy, hogy a többi skill sincs teljesen porba hanyagolva.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ejj-ejj.
Judge Dredd (film) - Wikipedia -> Bizony Stallone az eredeti. Karl Urban féla az már egy remake, ami szvsz elég jól sikerült, de nem az volt az első. -
Fitzgerald
veterán
válasz Evil Snowman #30644 üzenetére
Valószínűleg arra gondolt, hogy a Stallone-féle Dredd film kaka (az).
Szvsz a 2012-es Dredd meg az egyik legjobb Cyberpunk film, ami valaha készült. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Fitzgerald #30645 üzenetére
Johnny pisztolyával leszámolni a bandatagokkal az mutat némi hasonlóságot a Dredd-hez. Amúgy anno a régit is szerettük... De a Dredd az valóban egy mestermű lett.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz Fitzgerald #30645 üzenetére
Szerintem amit '95-ben ki lehetett hozni az akkor filmes technikából azt nagyjából kihozták. Urban-t nagyon szeretem amúgy szerintem jó lett a remake, de azért a Stallone féle az igazi klasszikus szvsz.
-
válasz Lacielvtárs #30648 üzenetére
mondjuk az meg Demolution man referencia
--
btw, ruha arak nagyon olcsok lettek, szoval ha ertelmes aron kell legendary komponens, akkor erdemes ruha betoresebol fedezni.
elvileg a komponenseken a DLC segit, de ugy nez ki valamilyen megoldas azert van.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nincsnév007
őstag
konzolon mikor is indul, éjféltől?
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Politika
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen