- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Lehet, én vezetek csak "low budget" autókat az újabbak közül, de nekem az S-Cross rendszerével sincs bajom azt leszámítva, hogy kb. csak gyári kábelekkel működik, ameddig a Dacia Ugreen, Baseus és minden más kábellel is, meg a Dacia tölti a telót navi közben, a Suzuki meg... hát 1 óra alatt 10% az nálam nem töltés, de több, mint a semmi. Vagy pont ezek volnának a "roncs" jelző okozói?
Biztos, egy Merci, egy Audi vagy bármi kifinomultabb, egyszer láttam élőben egy X5 integetős rendszerét működni, de nekem ezek is pont elegek. Jó, nem cserélném le a Dacia rendszerét a Suzuki rendszerére, az igaz. -
Dvix
senior tag
válasz kelly416 #2303 üzenetére
Az én Dusterem navija is elavult de legalább gyors! van rajta 3 gomb is, kormányról is lehet mindent állítani hozzá. Az Android autó is jó gyors rajta. Jah és a 360 kamerám képe rajta szép világos. Szóval nem egy funkció bajnok de tényleg meglepően gyors!
Ahhh hagyjad! A Dacia sem minősül low budgetnak semmilyen téren most már!
Láttad a használt autó árakat? megőrülsz tőlük! Már nem tudom mit jelent az olcsó autó jelző[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
senior tag
Ami nekem van, Comfort LPG-nek az áprilisi 4.9-es listára ma 5.36 lenne. Viszont valamivel többet is nyújt, most az új lámpákat hagyjuk, ha a LEDes tompított jobban világít, az megérhet egy kis felárat. De már ezen a szinten is ott a multimédia (100e), tolatóradar (50e).
Aztán a deréktámasz 30e helyett 60e lett KÉNYELEM+ csomag néven, viszont jár hátsó USB-csatlakozó meg egy egész nagynak tűnő könyöklő is.
Érdekes, hogy automata klíma felárért sincs Comfort szinten már, terelik a népet a Prestige felé (+ marketinges trükk a csökkenő árkülönbség az egyre magasabb szinteken). -
kelly416
veterán
Ne is mondd. Január óta bújom a hahu-t, mert vennék valami városi cirkálót a Lodgy mellé, hogy ne abba sajtolja párom a km-eket, de egyre esélytelenebb. Ha januárban veszek egy Swift-et 200-ért, most 300-ért eladhatnám. Valami kicsit keresek amivel el lehet cibálni a futót is ha kell, meg könnyebb vele parkolni. Az sem baj, ha néha élmény vezetni. Gondolkoztam Fiesta ST-n, Clio RS-en, aztán alább adtam, végül már akár egy hátsókerekes valami is jó volna, de Lada, Merci BMW trión túl szinte semmi nincs, úgyhogy maradok az AN400-on, meg biciklin, olyan árak vannak. Futót meg majd Lodgy is elhúzza óvatosban.
-
kelly416
veterán
A legnagyobb szemétség (nem csak a Dacia-nál, majdnem minden gyártónál), hogy nem tudsz egy olcsóbb autót venni digit klímával, mert csak a ledes lámpa meg elektromos ablak, bőr belső vagy akármi mellé jár a digit klíma. Ha kell, fizess ki mást is, ami nem kell, sosem fogod használni, csak azért az egy extráért. Mondanám, hogy nem értem, de értem az álláspontot, csak görénység. Konkrétan Dacia-ra lefordítva: ha én akarok egy fapad Dustert terepezni, de legyen benne nagy motor, összkerék és klíma, akkor vegyem meg a Comfort vagy Prestige szintet. Minek? Kár rá a műanyag borítás, kár bele a villany ablak, akkor ne kelljen megvegyem kötelezően. És nem az ára a legfontosabb, bár az is mérvadó, hanem legyen már opcióm válogatni. Szerintem. Régebb legalább sok extrát egyenként árult a Dacia, már ők is egyre inkább csomagokat adnak.
-
Dvix
senior tag
Most gondoltam bele , hogy jövő héten megyünk nyaralni és a 17-es alu kerekek vannak fönt, 215/60 természetesen ami a Celebration felszereltséghez jár a Dusterhez. A kocsim alján meg 16"-os pótkerék van 215/65... aggódnom kéne? ugyanaz az átmérőjük ezek alapján vagy nem? (nem vagyok profi a témában mint lehet látni )
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
-
De szép helyre tetszenek menni , jó nyaralást nektek
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mirci18
addikt
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Üdv urak! Holnap nézek meg egy 19-es 1.0-ás Dacia Logan Accesst. Mindöszesen 24000 kilométer van benne. Fotókon szalon állapotú. Mik a gyakrabban előforduló problémák amiket érdemes megnézni?
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
kikinda2
tag
Szervusztok!
Szabadságon vagyunk a családdal és a Lodgy (benzines) műszerfalán narancssárán kigyulladt az un. Többfunkciós visszajelzőlámpa (piros vagy narancssárga). Ez egy doboznak néz ki, EKG-ra hasonlító jellel benne.
Elolvastam és azt írja vezessek kíméletesen és forduljak márkaszervizhez. Nos augusztus 20 után tudom csak szervizbe vinni. Nem tudja valamelyikőtök, hogy mekkora lehet a baj? -
kikinda2
tag
Van Assistance, kis hazánkban vagyunk. Holnap felhívom őket mit tanácsolnak.
-
kikinda2
tag
válasz kelly416 #2326 üzenetére
Assistance-ot nem érdemes hívni, mert egy fabatkát sem érnek. Csak adminisztráció, aki rögzíti az adatokat, ha kéred intézkedik, de nincs szakember.
Hívtam a veszprémi CSASZAR AUTOSZERVIZ KFT.-t, mert ők vannak közel (és mert ők vették fel a telefont). Egy intelligens szakemberrel sikerült beszélnem, aki elmagyarázta, hogy az elektronika így fenyeget, mert az éves szervíz időpontját elértem.
Tehát, ha nincsen észrevehető változás az autó viselkedésében és közeli a kötelező szervíz, akkor nyugodtan lehet menni tovább.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz kikinda2 #2328 üzenetére
Na! Ez jó hír. Én meg gondoltam, olajszintet, hűtővíz szintet és miegymást érdemes lenne végiglesni, hátha valamelyik egyszerűbb dolog miatt kiabál.
Illetve talán a facebook-os srácot is érdemes lenne megkérdezni (én sajnos nem ismerem), mert ő járja az országot, de asszem észak-nyugat MO a bázisa. Hátha kiolvassa akár jövő héten is. Azzal már legalább bizonyosságot szereznél.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2330 üzenetére
Uh. Akkor nekem is menni kell majd, ha szeretnék ezt-azt... Start-stop inverz működést, két tolató lámpát legalább.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2332 üzenetére
Ja? Nekem még messze van ez, még nem akarom háborgatni a gari miatt sem, meg elfér most máshol is az a pénz...
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2334 üzenetére
Köszi. Egyébként sem gondoltam, hogy "a jövő héten elugranék arra egy kis fusira" szöveggel keresem meg. Főleg nem most, amikor 8m² egybefüggő fal vakolására 2 évet kell várni, egy újraélesztésre meg legalább 2 hónapot.
De majd úgyis kérdezek először, hogy mi a repertoár, hátha megtetszik valami még, meg az sem mindegy, mi mennyibe fáj, de gondolom nem ezekbe az összegekbe halnék bele.
-
golyós
őstag
válasz kelly416 #2335 üzenetére
Szeptemberig nem vállal, utána meg megkeresed és messengeren elküldöd az autó adatait, aztán egyeztettek, hogy mit szeretnél stb
" Kedves Ügyfelek!Akik autóját rendszeresen szervizelem, és az elmúlt hónapokban jártak nálam, ők már értesülhettek róla, de most itt is közzé teszem.2021.június 1.-től szeptemberi iskola kezdésig műhelyemet bezárom, senkinek semmilyen karbantartást, szerviz tevékenységet nem tudok vállalni ez időben. Május hónapra pedig az időpontok 95%-ban telítettek. A vírus és a határzár, az országban eluralkodott őrület megtette hatását. Mind emberileg , mind munka ügyileg. Akkora az elmaradásom külföldi szervizeknek, hogy időm nagy részét ez fogja lekötni, nem tartózkodom az országban. Szívem szerint nem is vágyom rá, ha már oltás hiányában mindenben korlátoznak. Megyek oda, ahol tárt karokkal várnak. Amikor Magyarországon leszek, akkor a hazai szerviz partnereket is ki kell szolgálnom. A nyáron tanulás, és egy tanfolyam is vár rám. Ezen idő alatt a műhely nélkül megoldható szoftveres igényeket próbálom majd megoldani az érdeklődőknek, és ha valamerre utam lesz az a korábbiakhoz hasonlóan közzé teszem. Nem leszek minden nap online elérhető, ezért lehet csak napok múlva tudok 1-1 üzenetre válaszolni. Kérek szépen mindenkit, ha valahol azt olvassa, hogy engem hiányolnak, és a Dacia tulajdonoshoz nem jutott még el az infó, tudassa vele majd a hírt.Gondtalan, műszaki hibáktól és karamboltól mentes nyarat kívánok mindenkinek! Mire újra nyitok, addigra a legújabb technikára is felkészülve várom majd az új Spring és Sandero3/Logan3 tulajokat is. "
[ Szerkesztve ]
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Dvix
senior tag
Levezettem 1600km-t a román utakon múlt héten haza is érkeztünk épségben Ígértem leírom mi a tapasztalatomat 1.0 Tce 100-as Dusteremmel. Mint azt később megtudtam, hogy gáz nélkül most már 91 lóerővel és 6-os váltóval árulják ezzel a motorral.
Román autópályán 160km/h-val megetettem, bal fülemet azért bedugtam korlát mellett mert a nagy tükör miatt volt szélzaj rendesen, 130 as utazósebességnél, rádiót hallgatni és beszélgetni is lehetetted, Android autó kellemesen navigált és lehalkította a zenét amit telefonról lejátszottam. Klíma sem ment el, hasított. 38-40 fokban kis sebességnél megesett h elment a klíma idehaza, mikor hűtötte vissza a motort. De ez ugyebár idehaza volt, mert Romcsiban nyomni kell mint ahogy tudjuk.
Szerpentineken jól érezte magát, fékek jól fogtak, kanyarban tök jól lehetett kezelni, hajtűkanyart ha jól kezeled akkor is ment, turbónyomás segítségemre volt, szépen lehetett tartani bármilyen alacsony sebességet a lefulladás nélkül miközben 2000-ren forgattam, abszolút nem kényelmetlen.
Vagy 5 éles helyzetem volt, erre fel kell készülni én ismerem a vezetési stílust Romániában. Satufék és 2 "fél" rénszarvas teszt, bazinagy kövek hirtelen kikerülése és hirtelen leszakadt utak miatti manőverekben helytált a gép. Soha nem volt kérdés h a futóművem bírja e vagy nem.
Megmondom én kellemesen csalódtam, ez a hosszú út bebizonyította, h miért választottam ezt a gépet: biztonságban éreztük magunkat az autóban és sosem szálltunk ki gémberedve az autóból egy hosszabb út után. Nálam 5/5 az autó és nem csak azért mert az enyém.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz BloodRay #2339 üzenetére
sokat kellett kraftolni, 7,6 Liter. Romániában sok olyan helyzet volt hogy előzéssel hoztam magamat "jobb pozícióba", vagy mások folyamatos elengedésével, hogy ha történik valami ne én szívjam meg. A tempomatomat egyszer kapcsoltam be 30 másodpercre. A másik probléma, hogy ez a 3 henger nem autópályára termett ahol 10,4 Liter/100km-t mutat 130km/h-nál az átlagomat a hegyekben való lefele "csúszás" tette jobbá ahol csak a féket nyomtam lefelé.
Nagyrészt viszont mikor araszoltam a helyekben fölfelé, akkor 6,4L mutatott a fogyasztásmérő. de az össz 1600 km-en 7,6L
[ Szerkesztve ]
-
-
Dvix
senior tag
válasz BloodRay #2341 üzenetére
a későbbi cserén gondolkozva(odébb van az még ) marad a Duster csak én is szeretnék 1.3-ast.
Viszont SX4 S-cross-al van valakinek menetdinamikailag tapasztalata? Ki kell azért próbáljak egy olyat. Én szeretek mindenen átmenni, nem aggódni h az autóm futóműve most kiszakad vagy nem. A Dustert veri vegyes használatban a futómű szerintetek?
Meg az infotainment sem tetszi a Suzukiban de azt most hagyjuk. -
-
gyemipapa
senior tag
Nem tudja valaki, van valami mód arra, hogy a Sandero kalaptartóját rolósra cseréljem? Valamely más tipusé kompatibilis hozzá, vagy létezik univerzális, ami beszerelhető?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
válasz gyemipapa #2346 üzenetére
Megegyező nincs , maximum valamilyen utángyártott gyártó tudok elképzelni , hogy egyszer kínálatában elérhető lesz.
hz0917
Tiszta szívből gratulálok . Szolgáljon téged sokáig .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
Gratula! Használjátok egészséggel, sok balesetmentes km-t!
Más.:
Minap elszaladtam sógort haza húzni, 1.9D Clio gen 1 autóval fogott egy őzet. 5,6-5,2 körül mutatott a pillanatnyi amikor tartottuk az 50-et, de 3gyébként 6,2-re ment le 7,2-ről Kecskemét - Szentes távon az átlag fogyasztás fed.comp szerint. Ha jól tudom, az utolsó 100km átlagát mutatja, de így is tök jó szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs