- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szerintem mint nagyobb akkumulátorral arra gondoltak mint indító áram erőssége , nem mint Ah.
Főleg ez SS autóknál fontos tényező , de erre vissza térek. De először is ha oda ér az idő , ahogyan az én esetemben is volt, amit le is írok nektek . Csak megfelelő helyen vásárolnék továbbra is. De nem a Unixnál mert nem értek egyet az agresszív üzlet politikájukkal , mivel csak a maguk álltál forgalmazott valamilyen indiai markát akarják rád tuszmákolni, persze más markát is megvehetjük , de a használt akkumulátort nem veszik be és meg drágák is mint a Cromax bolt esetében , de ott sem veszik be a használt akkumulátort. Így marad a Bárdi. Ott a fentebb említett két üzlet közötti árral dolgoznak , garanciás ügyintézés is sokkal szimpatikusabb és a használt , nem jó akkumulátort is beveszik .De ha bemész hozzájuk , akkumulátort kérve az első kérdés úgy is az lesz hogy az autó el van látva SS-el vagy sem
Visszakanyarodjunk a fő témához.
Nagyobb indítóáram - biztosabb indítás
Az indítóáram a kapacitást követő, százas nagyságrendű szám. Ez egyszerűen szólva az akkumulátor erejét fejezi ki, tehát egy nagyobb indítóáramú akku nagy hidegben is gyorsabban képes pörgetni, így biztosabb indítást eredményez, amelyek között a nagy indítóáram 750-800 A
Fókuszban a start/stop rendszer
A legújabb fejlesztésű, a környezetvédelem érdekében start/stop rendszerrel ellátott gépjárművek olyan extra igényeket támasztanak az indító egységekkel szemben, amelyeket az eddigi akkumulátorok már nem, vagy csak nagyon nehezen tudnak teljesíteni és az újak akár 900 A indítóáramig biztos elindulást kérhetnek.Egy kis off,Spciel én ezt akkor értettem meg mikor az Opelnèl ami minden elektronikus gondolok itt a pedálok , kormány szervó, kapcsolóig minden , itt igen is érdemes pont az indító áramot nézni , mert 61Ah akkumulátor ami 4-500A jó ha be sem akar indulni csak kínkeservesen . Majd kapott egy nagyobb ugyan ilyen 61Ah akkumulátort és meg az alapjárat ingadozás is megszűnt .
Az ára kicsivel nagyobb , hagyományos 61A akksi került 24E , míg a nagyobb indító akku 32E volt.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SSD kibeszélő
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- xDefiant
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen