Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gibae

    csendes tag

    válasz baro32 #18 üzenetére

    Tavaly vettünk egy 2015. decemberi Dustert. (1.6 benzines) Nem sokkal a vásárlás után (kereskedőtől) kigyulladt egy narancssárga lámpa a műszerfalon, és kihagyott egy henger. Visszavittük a kereskedőhöz, ahol kicserélték a trafót. Van ismerősünk a Dacia szervizben, ő kiolvasta, hogy a 4. hengeren már négyszer cserélték a trafót. Csodálkozott is erősen, mert ilyen hiba nem szokott lenni. A hibajelenség elmúlt a trafócsere után. Most már kb. 5000 km-t mentünk vele, és újra kigyulladt a lámpa a műszerfalon, és ugyanaz a henger ki is hagy. (Páromat elkapta a harctéri idegesség!) Ha leállítjuk, utána megy újra, majd teljesen hektikusan újra kigyullad.... Mindegy hogy sima úton, vagy rázós terepen. Elvittük a szervizes sráchoz, aki azt mondta, hogy nem életszerű hogy 5000 km-renként trafót kellene cserélni, tippje szerint ez komputer-probléma, illetve csere lesz. Készüljünk fel egy több százezres cserére! (Lelkileg felkészültünk, anyagilag viszont nem annyira...) A párom tiszta ideg, mert amúgy szereti az az autót, ha nincs ez a hiba, tökéletesen húz, meg minden.
    Szoftverfrissítés már megvolt, most a következő lépés a 250000 Ft-os komputer-csere lenne a szerviz szerint!
    (Ja, amikor kigyullad ez a lámpa, akkor állítólag kimarad a befecskendezés... )
    Szerintetek? Van valami ennél olcsóbb megoldás?
    Köszönöm ha segítetek! Éva

Új hozzászólás Aktív témák