Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dudikpal

    aktív tag

    Edigitalba ma qrvanyagyot csalódtam:

    Tisztelt Cím!

    A tegnapi napon bementem a debreceni üzletükbe, átvenni a leadott rendeléseimet.
    Kérem szépen!
    Az még hagyján hogy a "kolléga ebédel, nem tudjuk meddig" kifogással élt a jelenlévő 2db alkalmazott, de mikor sorra kerültem a 2(!)db úgynevezett sorból, külön jeleztem hogy bankkártyás fizetés lesz. Ekkor lejátszódott egy kb 15-20 perces intermezzo: lévén a súlyosabb kolléga nem állt a helyzet magaslatán, így a másik, akinél éppen sorra kerültem volna, 10-20 percig várakoztatott, miközben nagytudású kollégájának ilyeneket mondott, hogy"most F3", "enter majd pipa", stb. Olyannyira stb, hogy egy sorbanálló ügyfél(a kb 8-10ből) jó hangosan megjegyezte, hogy ez itt most egy oktatás, vagy kiszolgálás?!?
    Majd elviharzott. Jól tette! Én hülye megvártam a rendelésemet(eladó hülyén néz rám hogy most akkor kérné az összeget......kérdeztem: a kártyát a szádba dugjam vagy hova?!?), majd nem boldogan, inkább sietve távoztam nagytudású boltjukból...pár perc után realizáltam, hogy BASZTAK számlát adni, így azért külön vissza kellett mennem!
    Kéremszépen! Mi a faszt képzelnek maguk?!?
    Ilyen hozzáállással egy ev már lehúzhatta volna a rolót!

Új hozzászólás Aktív témák