- Mobil flották
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! 2018.05 vettem egy Dell Latitude 5490 gépet. Szeret(t)em nagyon, de sajnos már a 3. alaplapját koptatja. Az utolsó garanciáztatásnál már kapott új SSD-t is. Azóta viszont megjelent egy pixelhiba is, illetve a hangszórói is egyik pillanatról a másikra, random elnémülnak. Van még rá egy év garancia. Az lenne a kérdésem, hogy így, hogy harmadszorra vagyok kénytelen garanciáztatni(utoljára márciusban volt szervízben, akkor kapta a 3. alaplapot és az új SSD-t), így élek a gyanúval hogy egy elég balszerencsés példányt fogtam ki. Valami lehetőségem van a garanciáztatáson kívül? Esetleg hogy adjanak egy másikat? Vagy marad az, hogy sorozatosan hivogatom a supportot meg a szervízt hogy szálljanak ki hozzám, mert megint baj van? Előre is köszi!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! Van egy Latitude 5490 2018.05 vettem. Bár nagyon szeret(t)em, de mostmár teljesen kivagyok tőle. Már a 4. alaplap van benne, 2. hangszóró, 2. ssd, 2. ram, illetve jelenleg a 2. kijelzője van, de útban van a 3., mert a sarokban foltos lett. Gyakorlatilag 3-4 havonta jön hozzám a szervíz, szinte semmi nem az eredeti a laptopban. Az előző javításnál feltettem itt a kérdést, hogy nem tudok-e valami más lehetőséget (új gép, esetleg a pénz vissza), amire egy kedves kollégától azt a választ kaptam, hogy kérjem vissza a pénzemet, arra nagyobb esély van mint hogy kapjak egy újat. Hívtam is a folt miatt tegnap a supportot, jeleztem, hogy meguntam a szenvedést, szeretném visszakérni a pénzem. Háát az nem megy, mert csak akkor adja vissza a pénzem a dell, ha 28 napon belül 4x jött ki a szervíz, jött a válasz, de azért megkérdezi, küldjek képet. Küldtem képet, ma jött az email, hogy küldi a szervizest, mert egy hónapon belül nem volt szervizelve ezért csak javítani tudja. Akkor ezek szerint nincs más lehetőségem mint görgetni magamelőtt ezt a hulladék laptopot, addig amég le nem jár a garancia? Vagy (az amúgy nagyon készséges) supportos csaj, virágnyelven azt próbálta a tudtomra adni, hogyha ezután egy hónapon belül találok valami hibát, akkor már visszaadják a pénzem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Amazon Fire TV stick/box
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
- Háztartási gépek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- üzletből, új Razer Book 13" i7-11th gen 16RAM/1TBSSD FULLHD IPS TOUCH FULL FÉM váz/magyar bill.
- Lenovo Legion Pro 5 (16IRX8)
- Fujitsu Lifebook S751 Notebook/Laptop, 14" HD Kijelző, i3-2330M CPU, 8GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10
- ASUS N73JQ 17 Hiányos Notebook, i7-740 CPU, GeForce GT 425 1 GB VGA
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen