Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    válasz ldave #824 üzenetére

    Nem a mi dolgunk de el lehet gondolkozni.
    A Diablo nem a kisérletezésről szól szerintem, azt meglehet adni az összes többi izometrikus ARPG-t fejlesztő stúdiónak. Ott le is kell tenni valamit az asztalra.
    Vannak egyébként érdekes megoldások. Legutóbb Lost Arc féle karakter osztályok tetszettek. Grim Dawn is érdekes volt az iker kaszttal. Csak ott nagyon elmentek nekem már Steampunk-ba. Skillek is inkább mítikusak voltak.

    Mondjuk Én a Diablo2-es 3 féle skilltree irányt erősíteném sokkal részletesebben.
    Varázslóból mondjuk lenne külön csak egy skilltree az elementálokra, még egy a D3-as féle wizard varázslatokra, pl az idővarázslatok, blackhole stb. Meg még egy mondjuk ilyen BattleMage-es irány.
    Aztán Barbár helyett sima Harcos főkaszt és azon belül csak egy skilltree a barbár skillek.

    Mondjuk nekem elsőre ez a Rouge nem tetszik. Tudom, hogy a végén egy rohadt erős Íjász félisten lesz, de a Rouge maga nem Diablo kompatibilis mert itt nem kell lopni/csalni/hazudni.

Új hozzászólás Aktív témák