- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enemy
aktív tag
Egy levél ami elment..
DIGI KFT
1134 Budapest Váci út 35.
Tel: 06 40 180 180
Fax: 06 1 707 6700Tisztelt Ügyintéző!
A problémám november 20-a előtt kezdődött.
A kép szétesett négyzetekre, a hang akadozott.
Az elmúlt időszakban sok jótanáccsal láttak el az ügyfélszolgálaton.
- húzzam ki 15 percre a készüléket a konnektorból
- beaktiválták ismét a kártyákat
- csináltam egy teljes csatorna beállítást mindkét beltérin…stb..
- a bejelentett hibákról hibabejelentőt nem vettek fel!
Többször jelezték ez központi hiba. A hiba nem bosszantó ha nem főműsor időben van.
A főműsorban sugárzott filmet nem tudtam végignézni mert a kép szétesett és a hang elakadt. A hibát nem tudom csatornához kötni. Volt amikor csak egy sor volt hogy a kép alsó harmadán esik szét a kép. Előfordul hogy a órákon át jó aztán egy reklám után folyamatosan jön a hiba .. nem tart kb 1-2 másodperctől 10 percig.. ..
Többször előfordul hogy egyes csatornákon nincs magyar hang. Ügyfélszolgálatot felhívva értetlenül néznek ..Hallgatnak. Jellemző hogy hozzá nem értőkét kezelnek.
Szomorú hogy a hibát novemberben jeleztem és mindig csak egy pillanatnyi gyorsan elintézhető megoldást javasoltak. A hiba nem oldódott meg egyetlen alkalommal sem. Hiba naplót, hibabejelentést nem készítettek.
Se tartozásom. Se elmaradásom nincs.
A hibabejelentésemet rögzíteni nem tudták mivel a befizetésem nem érkezett be. A szolgáltatásért havi 2700 ft ot fizetek. A Tv müsor élvezhetetlen. Sajnos szoba antennát kell használnom egyes csatornákon a főműsorban leadott filmek megtekintéséhez.
Érthetően: fizetek egy szolgáltatásért amit a szolgáltató csak részben teljesít, és annak ellenére hogy a szolgáltatás árát feladtam postán(csekken) nem hajlandóak hibabejelentőt felvenni addig amíg a pénz be nem folyt!?December közepén a szerelő megnézte a beltérit, kicserélte az egyiket. A cserélt beltérin a kép élesebb de a négyzetekre való szétesés mellett meg-meg áll 1-1 másodpercre.
A csere után néhány nappal még december 24 előtt a hibát ismét bejelentettem. A két ünnep között szerelő nem keresett a hibát nem hárították el. A 72 órás szervizelési idő 2-3x is lejárt.
A hibát december végén (29-30) ismét bejelentettem. Panaszt vettek fel. Megígérték hogy valaki meg fogja nézni.
Január 2- án telefonált egy úr hogy itt áll a ház előtt hogy tud bemenni. Mint kiderült neki adták meg a címem ( valamit összekevert)de ö sajnos Dinnyésen van és kijönni nem tud. Adott egy telefonszámot amit hívjak én és egyeztessek időpontot mert Siófok nem hozzá tartozik. Mivel senki nem keresett én ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot sokadszorra ismét megtettem a bejelentést. Ismét adtak egy telefonszámot amit nekem kell hívni!
Se a január másodikán kapott telefonszámot nem vették fel sem a fehérvári com-2 kft telefonszámán(vezetékes, mobil) nem jelentkezett senki!Amennyiben a hiba javítását nem kezdik meg a mai napon, akkor 2008.01.07-én a levelet a fényképekkel együtt a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez küldöm tovább.
név..cím
Siófok, 2008. január 4
.A 7-én kézhez vett levélben tájékoztattak arról hogy a beltéri egységet kicserélték és azóta nem éltem hibabejelentési lehetőséggel.Ebben csak az a furcsa hogy dec 20-án volt utoljára szerelő a lakásban..
Aznap kb 1-2 óra múlva felkeresett a szerelő . kicserélte a fej egységet.
A vétel nem változott. Rossz és nézhetetlen..idegesítő.. stb
Felmondtam..
Szervíz korrekt ..
Ügyfélszolgálat tré .. minden ügyfélszolgálatos mást mond.. és totál hülyének néznek..összességében kb 25x telefonáltam a hiba miatt .. alkalmanként kb 7-14 percet..
ez tényleg a román upc!„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen