Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Superman

    nagyúr

    válasz Kiskutya #3781 üzenetére

    Na ez nálam a következőképpen ment: DIGI megrendel, káosz az egész nem jönnek bekötni. Szólok ismerős szerelőnek, kijön beköti. Nem kell heteket várni, hurrá. Mondja, hogy a bekötés ingyenes, hurrá.Számlákat fizetem 5000HUF körül, mert premium csatornák is vannak benne. Egyik reggel mit tesz Isten nincs TV, hozzáférés megtagadva minden csatornán. Felhívom az ügyfélszolgálatot, az ok: nem fizettem kia bekötés díját, 2400HUF-ot. (????) Ezek szerint nem ingyenes. Jó, mondom, de ennyi pénzért letiltanak? Végül is be van fizetve a havidíj. A hölgy ugyanezt mondta, hogy csak a számla beérkezése és elkönyvelése után tudnak visszakapcsolni. Bemegyek a helyi hevenyészett ügyfélszolgálatra. Előttem már emberek tucatjai álldogálnak. Szóba elegyedek egyikükkel és kiderül, hogy őt is ugyanezért korlátozták le, szüntették meg az adást. Aztán kiderül, hogy szinte mindenki ezért áll sorba. Persze sorszámosztó automata nincs, ahogy esik úgy puffan a sor, meg a sorrend. Végül sorrakerülök, fizetek, mondom a hölgynek, hogy ha már számítógép van előtte, jelezze a központnak, hogy megtörtént a befizetés. Azt mondja, a visszakapcsolás automatikus. OK mondom, de azért én még felhívom az ügyfélszolgálatot. Felhívtam, de a hölgy leanyázott, mert nem értett a számítógéphez, én meg elküldtem a jó édes....újabb hívás, itt már egy higgadtabb emberrel beszéltem, aki már észlelte, hogy megtörtént a befizetés és intézkedett is. Estére vissza lett kapcsolva. 12 órás kiesés volt a szolgáltatásban. Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák