Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SV21

    tag

    Üdv mindenkinek!

    Előre is bocsánat a hosszú szöveg miatt, de érdekelne, hogy más is járt már hasonló cipőben?

    A sztori:

    Elsején lemondtam a műholdas tv szolgáltatást, mert úgy volt hogy 3-án jönnek bekötni a magenta csomagot. Ez sajnos nem sikerült technikai akadály miatt, így azonnal telefonáltam, hogy vissza az egész, mégsem mondjuk le.
    9-én hív a szerelő, hogy vinné el a beltérit... Közöltem vele a tényállást, mondta akkor lezárja a munkalapot azzal, hogy megy tovább a szolgáltatás, hozzátette, ha netán elmenne az adás, azonnal szóljak a központba.. 10-én este elment, 11-én reggel telefonáltam, a válasz: a lehető leghamarabb intézkednek...
    Vártam türelemmel, mígnem a múlt hét elején érkezett egy levél a felmondásról, 11-ei keltezéssel.. ez már gyanús volt, de vártam tovább, illetve időm sem volt telefonálni. Pénteken hívtam a központot, hogy mégis mi van, erre közölték, kétszer lett felmondva a szolgáltatás (???)(nyilván vki vmit sz@rul rögzített be), tehát hiába is vártam a csodát, náluk az van a rendszerben hogy felmondva... De újra nyilatkozzak és akkor 48 órán belül lesz szolgáltatás...
    Na most ez vasárnap délután lejárt, azóta is a nagy semmit nézzük!

    Holnap újra hívom őket, mi az a varázsige, amitől végre lesz szolgáltatás?
    Kártérítés? Jóváírás? Vagy csak kérjek vmi vezető beosztású emberkét a telefonhoz?

  • SV21

    tag

    Üdv mindenkinek!

    Következő havi számlán a film now +300 Ft-ért szerepel, hogy lehet ezt lemondani? Honlapon nem láttam ilyen opciót, emailben megoldható?
    Vagy csak a 1272 marad?
    Hanem muszáj nem hívogatnám őket még ezért is, múltkori problémát is sokszori telefonos bejelentés után sikerült megoldaniuk laza 3,5 hét alatt...

Új hozzászólás Aktív témák