Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    Május 1-től október 31-kg szünetel tettem a Digi TV-t, az FTTH 1000-et és a telefont nem. Nálam mini node van, és november 1 után továbbra is pirosan világított. November 4-kén sikerült hibára bejelenteni, mert egyrészt többször megszakadtak a hívások, miközben a telefonos ügyfélszolgálattal beszéltem, és természetesen nem szokás visszahívni az előfizetőt, másrészt az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ezt be kell jelenteni hibára, a helpdesk pedig azt mondta, hogy a szüneteltetés utáni visszaktiválás ügyfélszolgálati folyamat. Na ez nem történt meg, mire szombaton sikerült egy értelmesen hibabejelentővel beszélne, aki azt mondta, mindenképpen jelentsen be hibára. Ez megtörtént, és hétfőn délelőtt elhárították. Rákérdeztem, hogy mit csináltak, a munkalapra csatlakozó cserét írtak. Gondolom ez azt jelenti, hogy le kellett venni az optikai szűrőt. Kérdésem az, hogy ez szünetelés utáni visszaktiválás automatikus ügyfélszolgálaton folyamat ( én így gondoltam), vagy valakinek figyelni kell? Merthogy utóbbi esetben egyszerűen trehányságra gondolhatok, hogy nem volt munkalap. Persze előre kiszámlázták, és külön kellett kérnem, hogy ezt a majdnem egy hetet majd jóváírják, de ezt is elbírálják panaszként, mert ügyfélszolgálat szerint nem biztos, hogy jogos igény. Járt már valaki így. Nekem UPC-nél digitális kábeltévé szolgáltatásnál régebben Véletlenül éppen egy péntek este (miért ne hétvégén) volt már ilyen esetem, de akkor telefonos bejelentésre még aznap este visszaaktiváltak a szolgáltatást.

Új hozzászólás Aktív témák