Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chadi

    csendes tag

    Sziasztok!

    Előfizettem a digikábel szolgáltatásra.Nagynehezen hozzájutottam egy Kaon KCF-S660HD tipusú box-hoz(digitől bérelve)
    Viszont a következő problémám van vele:
    Este Beállítottam automatikusan a csatornákat talált is vagy 60 db-ot.Minden ok.
    Viszont ma reggelre (és ez ezóta is tart ) azt produkálja,hogy ha bekapcsolom a boxot, boot után látom ugyan a csatorna neveket de bárhová kapcsolok a "nincs jel" fogad.
    Semmi mást nem csinálok várok kb 5 perc és lőn csoda megjön a jel és van adás.
    Egészen addig amíg nem kapcsolok át másik csatornára.ott kezdődik előről.
    Ez miért lehet? rossz a box?

    más: amit még nem értek, hogy le van írva,hogy milyen beállításokat kell alkalmazni a hogy a hangolásnál találjak is valamit.
    Frekvencia 254.5 - 858.0 mhz ( jelzem ez az oldalukon van leírva ha felhívom őket akkor 354-410mhz et mondanak)( ezt sem értem)
    szimbólum seb6900
    qam 256

    ellenben ha megnézem az oldalukon a legfrissebb csatornakiosztást akkor olyan mhz értékeket is látok ami nem esik bele ebbe a tart ományba pl" S4 126,25 AXN filmsorozatok magyar"

    hogy is van ez akkor?
    légyszi valaki homályosítson fel

    thx

    [ Szerkesztve ]

  • chadi

    csendes tag

    válasz Arosopa #270 üzenetére

    Szia!

    Nekem ugyan ez a problémám.
    Bekapcsolás után kb 1-3 perc mire talál jelet.
    Később csatornaváltás során is elveszti a jelet és kb fél-1 perc mire újra megtalálja.Nem minden alkalommal.
    Azt vettem észre ha olyan csatornára kapcsolok ami box által automatikusan eltárolt programszámtól messze van akkor minden alkalommal.Ha csak 1-2 programmal kapcsolok arrébb akkor nem jelentkezik.
    Folyamatosan küzdök a digivel ez ügyben.
    -első beszélgetésnél megállapították, hogy én vagyok a hülye nem jól állítok be valamit.
    mondom lehetséges akkor mondja el lépésről lépésre. a válasz az volt , hogy nem ismeri a hd boxot nincs róla leírása.
    Akkor kérnék egy kollégát aki kijön és segít elhárítani a hibát.ekkor azt a választ kaptam, hogy nekik nincs ilyen szolgáltatásuk.... no comment

    nem adtam fel
    -második beszélgetés (itt egy értelmesebb embert fogtam ki)próbált segíteni tippekkel sajna hasztalan)
    Tőle is kértem a személyes segítséget egy szerelő kollégájától.
    Érdekes minden további nélkül lehetett ilyet kérni.72 óra és jönnek....

    -1 nap múlva megérkezett a digis szakember.
    Megkérdezte honnan van ilyen HD boxom(kaon) :) Mondtam neki Ti adtátok "bameg"
    Mert hogy ő még nem látott ilyet.
    Elregéltem neki a problémát, be is mutattam neki vizuálisan.Sajnos nem tudott segíteni.
    Gondoltam segítek neki: Cseréljük ki a boxot és nézzük meg fenn áll e még a hiba.
    beleegyezett de telefonálgatás után azt mondta, hogy ők(szerelők) nem tudják kicserélni mivel nekik nincs ilyen készülékük(nem is látott még ilyet). menjek be ügyfélszolgálatra és ott kicserélik.
    Most itt tartunk...... Ma megyek be hozzájuk.Utána megírom a történteket és hogy megoldódott e a probléma

    üdv

    [ Szerkesztve ]

  • chadi

    csendes tag

    válasz Arosopa #279 üzenetére

    üdv!

    Na végre sikerült!!! Ez sem volt eccerű menet de megoldódott.

    Bementem ügyfélszolgálatra, kislánynak elregéltem bánatom és letettem a boxot a pultra.
    Rendben cseréljük - mondta.........de nem most ugyanis nincs belőle többkb 1 hónap mire érkezik.
    Na itt éreztem,hogy lentről elindul valami és nagyot fog robbanni :W
    elszámoltam 10 ig és elővettem a lehető legválasztékosabb(egyébként idegesítő, vigyorgó ,diplomatikusan elküldök mindenkit ) stílusomat, és kihívattam egy vezetőt.Na ott kijött belőlem minden ami eddig beszorult :)
    Lényeg az , hogy másnap kijött hozzám 2 digis szakember a hónuk alatt egy hdbox-al és beüzemelték.
    Valóban a box volt hibás mivel azóta minden probléma megszűnt.
    ....csak ezt szerintem max2 nap alatt le lehetett volna rendezni normális körülmények között.

    és most örülök :)

Új hozzászólás Aktív témák