Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Epic30
csendes tag
17.ker Rákoshegy, LOS led pirosan villog ZTE F668, hiba bejelentve.
-
Vinrael
tag
Sziasztok,
Digi 1000 netem van 4. kerületben HG8147X6 eszközzel. Esetleg van valakinek valami tippje, hogy miért szakad meg a net kábelen és wifin is pár másodpercre, óránként akár többször is? Van, hogy működik órákig normálisan, aztán van hogy teljesen megőrül. A legkérdekesebb talán az egészben, hogy a management oldalán lévő uptime számláló nem resetelődik ilyenkor.. 1 PC van rajta kábelen, 1 laptop, 1 telefon, meg 1 TV wifin.
köszi
Üdv, Ádám
https://www.youtube.com/channel/UCGzkAM74dJ_Vo2r73Y1tv2Q
-
Jim74
nagyúr
válasz CharlieDrop #110359 üzenetére
Valószínűleg optikai kábel szakadás van valahol...
-
Jim74
nagyúr
válasz CharlieDrop #110361 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az optikához nem szükséges helyileg a közelben tápellátás.
Azt tudom elképzelni, hogy vezetékekre rádőlt a fa és mindent szakított. Mivel az elektromos áram ellátás biztosítása elsődleges, amíg az nincs helyreállítva a Digit a közelébe sem engedik.
Hasonló volt 2014. decemberében Gödöllő környékén. Olyan mennyiségű ónos eső esett, hogy a megvastagodott távvezetékek súlya elhúzta az oszlopokat, némelyik derékba is tört. -
Jim74
nagyúr
válasz CharlieDrop #110364 üzenetére
Ez most sajnos ilyen.
Nagyon nagy károkat okozhatott az időjárás sokfelé.
Esetleg ha mobilnet van, akkor egy napos korlátlan adatjeggyel a mobilnetet megosztva tudtok netezni.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz CharlieDrop #110366 üzenetére
-
adika4444
addikt
Ennek az előző tulaj anyagi hozzáállása az oka, vagy redundáns áramellátás van, esetleg olyan kevés a kimaradás, hogy ennyi belefér a SLA-ba?
#110363Jim74
Néhány éve cserélték a faoszlopokat igazi robusztus betonoszlopokra. Hogy ha most is fa lenne, bele se merek gondolni, mivel járna, főleg a mai éjszaka után.
Plusz szerencse, hogy itt a környéken nincsenek magas fák amik ráborulhatnának a vezetékre.üdv, adika4444
-
dchard
veterán
Írni is akartam neki, hogy ezt csak gondolja-e vagy tudja is?
Viccet félretéve, core lokációkon kívül max olyan fejállomáson tudok elképzelni aggregátort, ami mondjuk nemzetközi szempontból is fontos, tehát van például tranzit jelentőssége is. Ezen túl már annak lehet örülni, ha a UPS-ben lévő aksikat kicserétlék valaha is, és van érdemleges áthaidalási idő...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
greatz
csendes tag
Egy ekkora szintű kimaradást (összeomlást) azért illene kommunikálni. http://digi.hu/hirek oldalon semmi, FB-on is nagy kuss. Vicc, hogy itt tudunk tájékozódni. Van bárhol hivatalos info? Kimaradás térkép? Diginél se kommunikációs, se hálózatos szakértő nem maradt? Ez már az InterNER...
-
Mate
nagyúr
válasz adika4444 #110368 üzenetére
Régen volt helyben ember, aki aránylag hamar oda tudott érni egy aggregátorral, bár jó pár helyen a ups esélyt se adott volna, hogy mindez időben történjen Ehhez hozzájöttek az inviteles létesítmények, kb. ugyan annyi aggregátorral, sokkal nagyobb területtel. Max. lehalt pàr terület ilyenkor. A gond inkább a régi tápokkal van, ami ilyenkor nyugdíjba is vonul
#110370 dchard: Vannak kiemelt helyek, ahol oda van azért figyelve, de szerencse kérdése is. Ha olyan fejállomás marad villany nélkül ahol amúgy is épp tárolják az aggregátort ott hamar megvan. Ha nem, akkor előbb el az aggregátorhoz, kocsira felakaszt és irány a helyszín. Új tulajnál kevesebb ember intézi ezt , úgyhogy kicsit lassabb lett a dolog.
-
Vinrael
tag
válasz Dragon3000 #110358 üzenetére
Sajnos nem új, van, hogy egy hétig semmi, van hogy majdnem egész nap csinálja.. De már több mint egy hónapja ilyen.
https://www.youtube.com/channel/UCGzkAM74dJ_Vo2r73Y1tv2Q
-
CharlieDrop
veterán
válasz Dragon3000 #110379 üzenetére
Már ha sikerült. Tegnap este 20 perc után untam meg, hogy nem veszik fel. Ma meg 2x15 perc zene után szétkapcsolt. Fel sem lehet hívni az ügyfélszolgálatot.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
HoryThePooh
aktív tag
válasz CharlieDrop #110380 üzenetére
fyi,
Egy vecsési szomszédnak sikerült elérni őket:
"Sikerült az ügyfélszolgálattal beszélnem, bő 2 óra után. Bejelentettem a hibát, azt ígérték, hogy 3-72 óra kb., ebbe benne van a hétvége is, de értesíteni fognak sms-ben, ha központilag meg tudták csinálni, ha nem, akkor kijönnek házhoz."
Itt is van, hogy utcán belül van akinek nincs, pár házzal arrébb van... kicsit érdekes a szitu...The one who has a true friend doesn't need a mirror :)
-
CharlieDrop
veterán
válasz HoryThePooh #110381 üzenetére
Nálunk az egész lakóparkban nincs.
Aki elérte őket annak azt mondták tuti nem központi hiba, mert alig kapnak bejelentést.
Nos, ha nem veszik fel, nincs bejelentés, ergo nincs hiba -> nice logic.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
HoryThePooh
aktív tag
válasz CharlieDrop #110382 üzenetére
Most már bemondja, a hibát az automata. Talán sikerült az ingerküszöböt túllépni...
Persze fel nem vették, 21 percig bírtam ...The one who has a true friend doesn't need a mirror :)
-
Jim74
nagyúr
válasz CharlieDrop #110382 üzenetére
Szinte biztos, hogy tömeges hiba.
Nem internet, de vezetékes szolgáltató adataira van rálátásom. Péntekhez képest szombaton a telefonon történő hibabejelentés megkeresés a 10-szeresére nőtt...
Valószínűleg a Digi is ezért nem tudja felvenni a hívást, mert ilyen megnövekedett forgalomra nincs felkészülve a call centerük. Más kérdés, hogy egy automata szöveget bemondhatnának, illetve az eldobott hívások (nem fogadta a call center) számából látniuk kell, hogy tömeges probléma van. Mondjuk erre az adatra egy sima ügyintéző nem lát rá, legfeljebb a supervisora. -
CharlieDrop
veterán
válasz HoryThePooh #110383 üzenetére
Klafa. Remélem intézkednek
szerintem ez a 20-18 ker - Vecsés összefüggő probléma.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
btraven
őstag
válasz HoryThePooh #110383 üzenetére
Hibát csak a 1272-es telefonszámon lehet bejelenteni?
E-mail, web lehetőség nincsen? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
HoryThePooh
aktív tag
válasz CharlieDrop #110385 üzenetére
folytatás
Elértem őket.
A hiba nem náluk vannal kezdte az ügyintéző.
Mondom klassz, mert az automata bemondja, hogy hiba van egyes ügyfeleknél.
Felvette hibára.
Kaptam egy emailt, hogy ők látják a modemüket, minden rendben van vele.
A LAN1 portjuk nyitott, de nem csatlakozik a TP-Link routerem hozzá.
Nem mondtam nekik, hogy milyen a rendszerem..A levélben felajánlanak helyszíni diagnosztikát, 5500HUF-ért, ha náluk lenne a hiba mégis, akkor természetesen nem kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
The one who has a true friend doesn't need a mirror :)
-
CharlieDrop
veterán
válasz HoryThePooh #110388 üzenetére
na. Az fél siker. Az én modemem nem látszik.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bolic
őstag
Már megint elment az áram kb. 30 percre. Kezd elegem van!
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #110389 üzenetére
A mi hibánkat meg központira vették, de így sem reménykedek a mai netben.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Jim74
nagyúr
válasz HoryThePooh #110388 üzenetére
Nem lehet, hogy a router makkant meg a viharban?
Próbáltál közvetlenül a modemre csatlakoztatni PC-t és onnan felépíteni a PPPOE kapcsolatot?
Modemen milyen ledek világítanak, milyen színnel? -
HoryThePooh
aktív tag
válasz Jim74 #110392 üzenetére
Szia, Rátapintottál!! .. de nem volt ilyen egyszerű rájönni
Archer C9-n tipikusan rossz a LED visszajelzés, ez egy gyári hiba, nem tudtam ott csekkolni.
(Itthoni hálozat egy része se ment, ezért volt gyanúm, hogy nem biztos, hogy csak DIGI-s probléma)
Próbáltam a közvetlen betárcsázást , de nem működött 651-es hibát dobott.
Volt itthon egy régebbi TP-LINK router ami repeater-ben ment. Azt reset-áltam beállítottam, indítás után ment a teljes itthoni hálózat , ellenben nem kapcsolodót fel ameddig nem nyomtam disconnectet, majd ismét connect-et .. baromi lassan, de egyszercsak 'Connecting' lett.
Ujjé, most megy minden, biztosítónak be is jelentettem, villámcsapás okozta másodlagos kár bejelentéssel.The one who has a true friend doesn't need a mirror :)
-
Jim74
nagyúr
válasz HoryThePooh #110394 üzenetére
Nálam modem, switch, router, NAS szünetmentesen vannak, pont az áramkimaradások és a túlfesz miatt.
-
classic B
aktív tag
Sziasztok!
Mi a zte ont-hez (f6600r) tartozó alapértelmezett felhasználónév/jelszó? Az admin/admin sajnos nem jó.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Yeah, visszajött a net.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen