- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Disorder7
csendes tag
válasz Valter #86176 üzenetére
Szia! Szintén 3. ker és pontosan ez a jelenség nálam is. Ha ezt napokon belül nem fixelik, lemondom a szolgáltatást. A 100/100 ethernettel soha nem volt gond, fixen ultra alacsony pingem volt. Külföldre gyakorlatilag most már fixen 250+ a pingem, de van, hogy több.
Megkérhetlek, hogy te is jelentsd be ügyfélszolgálaton a dolgot? Hátha több emberre jobban hallgatnak.
-
Jim74
nagyúr
válasz Valter #86701 üzenetére
Nekem is ugyanezt a sablon szöveget küldték a hibajegy szám kérésemre.
Következő mailem az lesz, hogy a hibajegy számán kívül annak rögzítési időpontját is fogom kérni.
Ha megint leráznak ezzel a sablon válasszal, akkor irány az NMHH...
Nem azzal van bajom, hogy hiba van, hanem azzal, hogy megint telibasz@rják az ügyfeleket. Először jönnek a hülyeséggel, hogy nincs hiba, aztán nem hajlandók hibajegy számot adni. Valószínűleg fel sem vettek ticketet rá.
Ja és telefonon nem is lehet elérni őket...[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Valter #86706 üzenetére
Ez nem lehet kifogás. Konkrét kérést fogalmaztam meg, ne küldje ugyanazt a sablon levelet, amit reggel, hanem olvassa el azt azbegy mondatot, amit leírtam.
Az ügyfélszolgálatuk egy rakás sz@r. Számlázási reklamációmnál ugyanezt játszották el. Kb. az ötödik levelem került olyan ügyintézőhöz, aki el is olvasta, higy mot írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bittorrent topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy ruhás topik
- Parfüm topik
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox Series X|S
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest