Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Amarton #134 üzenetére

    A gyári garancia arra a régióra szól, ahonnan a gép származik. Ez esetben Ázsia.
    A DJI care meg arra a régióra szól, ahol a Care-t vetted. Ez esetben EU.
    Az utóbbinál két megkötés van:
    - A gép hivatalos forrásból származzon. Ez azonnal kiderül, ahogy regisztrálod a drónt, mert vagy elfogadja a rendszer a sorozatszámot, vagy nem.
    - Az első indítástól / regisztrációtól számított 48 órán belül élesíteni kell a Care-t.

    A gyári gari kapcsán fontos, hogy az egyes régiókra más szabályok vonatkoznak, emiatt a sokat szidott EU-s felár - részben legalábbis - indokolt.
    Tanulságos sorról sorra összevetni az egyes régiókra vonatkozó feltételeket, de már első blikkre is jól látható, hogy ha "itthon" veszed a cuccot, sokkal jobban védve vagy, mintha kintről rendeled, hiszen az EU gari 2 év, míg a kinti ennek csak a fele. (Sőt, még annyi se, tényleg érdemes a vonatkozó oldalakat átfutni...)

    A DJI Care szintén jóval drágább az EU-ban, de mivel pontosan arról szól, amiről a világ többi részén, a rólunk legombolt extra már nem védhető a fentihez hasonló mondatokkal, szóval akinek kell, annak le kell nyelni a békát.

    Vissza az eredeti kérdéshez: Az EU-s gari nagyságrendekkel jobban védi a felhasználót, így indokolt a felár is, szerény véleményem szerint gyakorlati előnye csak annyi van, hogy ha TÉNYLEG gyári hibás gépet kaptál, azt itthon ki tudod cseréltetni. A fent említett előnyök csak papíron léteznek, gyakorlati hasznuk - szerintem - nincs, mert baj esetén nem tudok olyan forgatókönyvet elképzelni, ahol a DJI ne tudná legalább részben felhasználói hibára visszavezetni a crash okát.
    - A szerkezeti hibák nem jellemzőek,
    - a szenzorok, a szoftver inkább tűnik idegesítően hisztisnek, mint figyelmetlennek,
    - ha meg sikerül őket kihozni a sodrukból, azonnal kapod a warningokat, hogy immár nálad a a labda, a cég mossa kezeit.
    A gép mindent logol, így biztos találnak valamit, amiből kiderül, hogy Te voltál a hülye...

    Én úgy látom, hogy a Care-t így is, úgy is meg kell venni, ha az ember nem akar feleslegesen stresszelni.
    Ez, illetve az a tény, hogy a gépek konfigurációja nem változik régiós szinten, - a Dead on Arrival esetet leszámítva - nincs valós érv a helyi beszerzés favorizálása mellett...
    ( Az meg nyilván nem kérdés, hogy ilyen cuccot magyar szürkétől nem veszünk ).

    Szerk: Ha Kínából hozattad és itthon kötöttél Care-t, akkor a Thai crash alatt a GYÁRI gari alapján tudsz veszekedni, hisz az az ázsiai régióra szól. Szóval, ha simán hülye voltál, és odaverted, akkor nem véd a Care sem, ha mégis valahogy gyári hiba a hunyó akkor viszont gariban javítják. Ha megvárod.
    Ha itthon vetted és itthon kötötted a care-t is, akkor semmid sincs.
    A világ-garancia jól hangzik, de oda kellene visszaküldeni, ahol vetted, ami egy ekkora doboznál komoly költség illetve időveszteség lehet. Hogy a helyi szervíz befogadja-e "gariban" az csak azon múlik, hogy jó arcok-e, mert egyáltalán nem kötelességük. Ilyen esetben célszerű a DJI supportal előzetesen egyeztetni on-line, elkerülendő a meddő vitát a helyi store-ban

    [ Szerkesztve ]

    LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

Új hozzászólás Aktív témák