Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Geller72 #141 üzenetére

    A P4 nem csinál jobb képet, mint a Mavic (Pro). A Mavic "kamerája" a P4 technikájának kicsinyített mása, semmivel nem tud kevesebbet.
    A P4 Pro az igen, de nem is egy árban vannak. Szerintem, Te az utóbbiról beszélsz.
    Nem vitatkozom, inkább csak próbálom a Másik oldalt is bemutatni:

    Feltételezve, hogy az emberünk tudja, mit csinál, és ért az utómunkákhoz is, a Mavicből gond nélkül ki lehet préselni igényes feladatokra is alkalmas anyagokat. A Mavic a gyorsan, dinamikusan változó téma, illetve low-light körülmények között van érezhető hátrányban A P4Pro nyilván jobb felvételeket készít helyből, de az utómunka ott sem megúszható.

    Ahogy mondod, a P4 jobban bírja a szelet. Ez igaz, de ahol a Mavic már feladja, ott a P4-et sem szívesen küldöd fel. A Maviccel inkább az a probléma ilyen körülmények között, hogy a gimbal/kamera filigrán a nagytesóhoz képest és ugyanúgy ki van téve a széllökéseknek, így ott is glitch-elhet, ahol a P4 még nem tenné.

    Repidő: Pénteken, alkonyat előtt, moderált szélben, kábé 3 fokban 8958m-t futottam. Nem állatkodtam, csak krúzoltam 15m-en, 2300-on fordultam, majd el a másik irányba is aztán haza. Folyamatos 30 km/h-s repülés mellett a a repidő 21:24 volt, landolás 17%-os akkuval történt (elvileg 3:45 maradt vissza). Nem Platinum, gyári Go, gyári FW, mindenféle hack, booster vagy tükör nélkül. Szerintem ez rendben van. Visszafelé már RTH-val jöttem, mert 10-15 perc alatt úgy lefagytak az ujjaim, hogy nem éreztem merre és mennyire tolom a karokat.
    Lehet, hogy a P4 kábé 5 perccel többet tud, de az nagyon egyén illetve feladat függő, hogy ki tudod-e használni. Én biztos kékre fagytam volna, ha még öt percet kint kell állnom a szélben vagy tökölni kell a csomagolással...

    Ha e mellett azt is figyelembe vesszük, hogy a Mavic jóval kisebb, halkabb és sokkal gyorsabban felküldhető / elrakható, mint a P4, akkor bizony lesznek olyan szituk, amit a Mavic tud kezelni, a P4 meg nem. Élek a gyanú-perrel, hogy az esküvői fotózás pont ebbe a körbe esik.

    Igen, mindenki azt lesi, hogy mikor jön az utód. Látva a fejlődést, a másfél éves kameratechnika és repvezérlő sokaknak szúrja a szemét, és szenzorokból is lehetne több, de igazi gond most sincs vele.
    Az új vsz egy Mavic kasztniba bújtatott P4Pro lesz: nagyobb és drágább, mint a kifutó modell, így nem a saját vonalára jelent igazi veszélyt, hanem a pont a Phantomokat teszi végképp elavulttá..

    LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

  • válasz Geller72 #141 üzenetére

    Gondolom, tudod...
    Sejtettem azért, de körül kell még járnom pontosan a témát. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem!

    A széllel kapcsolatban ha olyan az idő, akkor nyilván nincs drónozás, ez egy kockázat mindenkinek.

    _X10Dead_: köszönöm a másik oldal megvilágítását. Valóban a méret nem utolsó szempont, valamint az sem, legtöbbször gyorsan kell elkészíteni a felvételt, mert mozgásban van a násznép. Abban az esetben ha emberek nélküli vágóképet rögzítenék, ott nyilván picit több az idő.

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Új hozzászólás Aktív témák