Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz kleinguru #148 üzenetére

    Jól érted.
    Jól érted.

    Ha gond van, egyből érdemes felvenni a DJI supporttal a kapcsolatot (a honlapon indítasz egy chat-et), lehet, hogy ők befogadják, de elvileg vissza kellene küldeni (a helyi árusok - hacsak nem ittak valamit - vsz elhajtanak a francba, vagy befogadják javításra, de szigorúan pénzezős alapon).

    Gyári hiba nem nagyon lesz, inkább akkor jellemző, ha a szállítás során sérült a cucc, de ezek jól be vannak csomagolva. Nyilván, ha már a csomagolás sincs rendben, akkor át sem veszed...

    Ha "kicsomagolás után nem működik" az DOA. Azonnal claimelni kell, és igen, visszaküldeni, vagy árleszállítást kérni, vagy fizettetni a javítás költségeit.DE!
    Ez estetben a visszaküldés díját nem Neked kell állnod. (A kínai azt mondja, hogy de, de addig vered a tamtamot, míg rá nem bólint, vagy mégy a PayPalhoz reklamálni).

    A DJI Care-t meg tudod venni a boltban is, a DJI shopban is, vagy más webshopban is, de alapvetően mindenütt ugyan annnyiba kerül, mert szolgáltatás (gyk. biztosítás) és régiós ára van.

    [ Szerkesztve ]

    LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

Új hozzászólás Aktív témák