- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Azért van haladás.
Először a proli műbőr. Aztán lett textílbőr. Most vegán bőr.
Ugyanúgy mint a tömegközlekedésből közösségi közlekedés. -
mjani1172
addikt
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Nem hiszem, szerintem teljesen más lesz.
Maguk az autók is érdekesek, én Koppenhágában is pont nézegettem őket (sok ismeretlen kínai márkát láttam) ...
Van amiben nincsenek úgy lemaradva, a technikában pl nincs sok lemaradás, ha egyáltalán van.
De anyagminőségben, (nem a látható részekről beszélek) és a két nép közötti munkához, minőséghez való hozzáállásban oriási a különbség.
Szerintem hamar ledózerolják az európai gyártókat, és aztán itt lesz egy halom probléma.,műszaki, ellátásbeli,..Kinai cégek nem tartanak fenn ügyfélszolgálatot, (még egy telefonnál sem, hatalmas gyártók de egy 50 m2 - es boltot sem tudnak fenntartani) nem adnak vissza a profitból, és semmit nem fogsz tudni rajtuk behajtani.
Ha gond lesz, akkor nem lesz megoldás. Hetente fossák az újabb verziókat, de a támogatás nem lesz ilyen szintű., egyenesen ócska lesz. .
Én dolgoztam olyan cégnél ahol kínai motorok voltak, egy szánalmas röhej volt....
Ami nekem külön tetszik, hogy ugyanazok akik így örülnek a kínai elektromos autóknak és vakon megbíznak bennük, ugyanazok a kínai akkugyártók beruházásait fröcsögve szídják, pont ellenkezőleg érvelve.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz forumpista #154 üzenetére
Természetesen a teljes tiltás nem jó. (Bár kínában ez miatt nem aggódnak soha,természetesen ott tárt karokkal várnak mindenkit...... )
De ha valaki gondolkodna, akkor lehetne pillanatok alatt javítani a helyzeten, úgy, hogy mindenki profitálna, viszont az előrelátó gondolkodás tiltott az EU ban. -
mjani1172
addikt
Azért nem biztos, hogy hülyeség.
Annak idején javítottuk a Sangyongokat.
Egyszerűen nem volt alkatrész. Sehol.
Egyébként ez most is előfordul sőt, egyre gyakrabban,európai modelleknél is. S osztályú Mercinél is volt ami fél évet is várt itthon, garis javításra. De ott azért van remény, ha nem is a gyárból akkor valahonnan megoldódik.
De egy kínai autónál sehonnan nincs kerülőút.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen