- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Nem néztem review-kat, csak futólag pár videót, de nekem úgy tűnik, hogy nem lehet szétosztani a pontokat szintlépéskor, amit sajnálok, ha valóban így van.
Ez a játék valószínűleg hasonlít az első részre, aminek a leglényege tulajdonképpen a pawn fejlesztése volt. Van egy currency, amit elsősorban akkor kapunk, ha a pawnunkat valaki kibérli. A pawn-nak nyilván a kinézete a legfontosabb, ezért érdemes csinos nőt alkotni, és miniszoknyával stb. ellátni, de a harci tulajdonságai is számítanak, és ami a lényeg, számon van tartva, hogy egyes szörnyekről és küldetésekről mennyi tudással rendelkezik. Minél többel, annál hatékonyabb a harcban, illetve szövegesen segít a küldetésben is, időnként mondja, hogy menjünk ide vagy oda, stb.
A 3 csillagos tudás megszerzése, az equipment farmolással egyetemben több végigjátszáson átível, egész jól el van szerintem találva a játék befejezése utáni motiváció a játék folytatására.
Ami az első részben az egészbe belerondít, az a harci képességek, azaz a végső, magas szintű statok megszerzése. Ugyanis szintlépéskor asszerint kapunk pontokat, hogy éppen milyen vocationje (milyen class) van a karakternek vagy a pawnnnak. Ha 200. szinten maximális erővel rendelkező magic archer akar lenni valaki, azt úgy tudja elérni, hogy 1 percet sem játszik magic archerként, hanem 200. szintig sorcererként játszik, mert azzal tudja maximalizálni a magic statját. 200. szinten kb. 500 különbség van az átlagos és a minmaxolt magic stat között, ami buffolással azt hiszem 2000, ami már elég ahhoz, hogy fele, vagy harmad idő alatt meg lehessen ölni egy nagyon erős szörnyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen