- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Jimmy Broadbent is elmondta (már egy ideje valóságban is versenyez és régóta nagy szimulátor rajongó) , hogy az aszfalt nagyon sokat javult. Ő sokkal jobban szerette a WRC Generations aszfalt fizikáját, de ez szerinte még annál is jobb.
Annyit mondott még, hogy azért még mindig nem a legrealisztikusabb szimulátor (Automobilista, iRacing) szint. Én azt mondom, hogy egy ekkora ugrás nagyszerű. Ezek után a DR és DR2 elavultnak számít.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
EA Sports WRC 23 (physics) analysis
Egy jó elemzés, hogy még mindig miért nem szimulátor a játék.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Téves Utána olvastam és az UE5-ös híresztelésekkel ellenében tényleg UE4:
"Unreal 4 Engine or Unreal Engine 5?
Ross Gowing (Creative Director): We're working on the last version of Unreal Engine 4 today and I can tell you that if we had tried to make this game in our old Ego Engine, it would never have been finished this autumn. Not even close. The possibilities and the editor that Unreal offers have given us completely different opportunities to speed up and streamline our work and Epic has been brilliant at helping us with certain details and features to make it easier. When we were working with the Ego Engine, our programmers had to spend weeks and sometimes months rewriting parts of the technology to suit our design team's wishes, so this has not been required today and the pace of work has thus been faster."
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ebben egy szomorú dolog van, hogy ez egy autóversenyzős játék. Cyberpunk 2077-nel játszok, ami nem autós játék és ott helyesen fordul az autó Lassú sebességnél a hátsó kerekek szinte egy helyben állnak és az első kerék fordul. Ha egy bizonyos sebességet átlépsz, csak akkor kezd el csúszni a hátsó kerék. Hogyhogy egy ralis játékban képtelenek ezt megcsinálni, de egy akció RPG-ben meg sikerül? Keresem az indokot, de csak mérgesebb leszek. Nagyon gondolkozok még, hogy megvegyem-e a játékot, mert így ez számomra felháborító és szinte elfogadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"azok mind azt mondják, hogy ez nincs így,"
Hol mondják ezt? Tudtommal csak annyit állítanak, hogy a fizika jobb a DR2.0-ától. Jimmy Broadbent, aki nagyon sokat játszott vele is azt mondta, hogy érezhetően javult a DR2.0-ához képest, de még mindig nem szimulátor, ami nem is baj, de az alap dolgoknak ettől függetlenül helyén kell lenniük. Amúgy ha kijön a játék tényleg meg kell tesztelni, hogy 10-20 kmh-val kanyarodva milyen az autó mozgása.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Az autó középpont fordulásos videós ember panaszkodik PS5-ön nagy input lagra és a kommentben is többen, de ha ezt kijavítják egyes embereknél, akkor amúgy kiváló véleménnyel van játékról. Rendesen fordul az autó, a kerekek az úton, tapadás rendben A DR 2.0 fizikára ő 5/10-et ad, erre meg 9/10-et.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz ProEvoFan #594 üzenetére
Azt én se értem, hogy a grafikában semmi előrelépés a Dirt Rally 2.0-hoz képest, ami 4 éves és még a gépigény is jóval nagyobb. Ez az Unreal Engine-re váltás csak a fejlesztőknek volt jó, de ahogy a játékiparba mostanában megszokhattuk, nekünk nem. Remélem a következő iterációba már jobban oda tudják magukat tenni ezen a téren, mert most biztosan csomó idő ment el az átállással.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Tudom, hogy van ez az egy előnye, de minden mást én hátránynak látok petikeh nem rég betett képein eléggé baltával faragottak, szögletesek a hóbuckák meg a talaj. 2010-es vibe. Vagy ez csak alacsony grafikán van?
biker: Miben fejlődött főként a grafika? Lehetséges, hogy én vagyok vak és nem arra figyelek, amire kéne.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Na megvan a gém. A decemberi javítást azért még megvárhattam volna
Ahogy egy YouTube videóban kiderítették, a tükröződéseket, azaz a Car Reflection-t és a Mirror-t Ultra Low-ra kötelező lerakni, különben a sebesség gyalázatos. Majdnem kétszer több fps-t kapok így, mintha mindkettőt High-on hagyom, ahogy a High grafikai preset beállítja. A többi grafikai beállítás nem számít, azokat nyugodtan úgy lehet hagyni. Natív felbontás esetén annyira homályos és mosott képet ad a játékban lévő élsimítás, hogy muszáj voltam felskálázót használni. FSR Quality sokkal részletesebb képet ad. Grafikában van, ahol előrelépés van, ahol visszalépés a DR 2.0-hoz képest. Látszik, hogy ez még csak egy előszele a dolgoknak és túl sok időt vett el az Unreal Engine-re váltás.
T248 kormánnyal nyomom. Nekem az FFB nagyon erős 100-ason, így Self-aligning torque-t 50-esre kell vennem, hogy olyan erősséggel tudjam forgatni a kormányt, mint a jó kis 2005-ös Opel Astra H-mon. Suspension-t 35-re. A fékpedál az alapértelmezetten is túl kemény az igazi autómhoz képest, muszáj volt a 4 erősség közül a legkisebb erősségűre birizgálnom a hardvert. Ki hogy van ezekkel az erőkkel?
Fizika, pályák szuper jónak néznek ki elsőre, de még sokat nem mentem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én a decemberi javításig biztosan nem kezdek neki a karriernek, az eddigi hibákat olvasva. Addig rali iskola és időfutamok
Találtgyerek: A dobozból kivéve, azaz gyárilag a 4 féle keménységből a 2-esre beállított keménységgel jön a pedál. Már ezen az erősségen sokkal nehezebb volt benyomni 10%-ra, mint az igazi autómét. Emiatt lecseréltem az 1-esre, azaz a legkönnyebbre Felfogni nem tudom, hogy kinek kell 3-as vagy 4-es keménység, ami felér egy lábedzéssel a konditerembe és hogy van-e egyáltalán igazi autó, aminek ennyire kemény a fékpedálja.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Találtgyerek #955 üzenetére
T3PM honlapján "UP TO 200 KG OF PRESSURE" van írva. Ez a legerősebb, a 4-es erősségé. Akkor simán elképzelhető, hogy a nálam beállított 1-es annyira "puha", mint most a tiéd. A gyári 2-es erősség egyébként még az ezüst rugóval van.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Találtgyerek #957 üzenetére
Értem. A képeden látható az alapértelmezett, a 2-es erősségű beállítás Az 1-eshez ki kell venni azt a fehér kis műanyag cuclit. Egyébként nekem a rugó mechanika felső része már más, mint a tiéd, fekete színű. Egyébként vadi új vétel:
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
VR teljesen más világ, mert a szemed előtt pár centivel van a kép és ezért szemenként kell 4096x4096 felbontású teljesen éles kép. Megnézve a mai játékok felskálázásra való utaltságát a grafikai komplexitás miatt, a VR ennek megeszi most a levét. Egy ideig megint nem lesz VR robbanás várhatóan.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Olvastam egy olyan valahol, hogy ha ultrára rakod a shadereket a grafikai beállításokban, csak akkor nincs stutter. Valamiért csak azokat fordítja előre a játék. Ez magyarázhatja, hogy én miért kaptam / kapok még most is akadozásokat, mert csak high grafikán tolom és nem ultrán.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
Na meg nem tudom, hogy ti mentek RWD kocsikkal? Ez a probléma is hozzájárult, hogy hagytam a fenébe, miközben DR2.0-ban rendesen lehetett vezetni őket: RWD cars snap unpredictably
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Ez nem jelent semmit, sportjátékoknál rendszeres a 3 hónap utáni kedvezmény, F1-nél is így van."
Ezt nem tudtam.
"A DR2.0 meg 5 éves."
Oké, de minek mellé adni, ha ez a játék mindenben jobb lenne? DR2.0-val többen játszottak egész előző héten, mint ezzel a SteamDB szerint.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Ha mégis, annak pl. egyébként simán lehet az oka, hogy gyakorlatilag nem fejezték be a játékot és a megjelenés előtt beígért dolgokból sem lett egyelőre sokminden, nincs VR, triple screen support pl."
GalaHU: Szintén egyetértek. Itt nem teljesen arról van szó, hogy milyen a játék, hanem hogy tuti, hogy nem azt várták, hogy egy 5 éves DR2.0 fél kézzel le fogja nyomni népszerűségben. Amúgy nem kérdőíveznének.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz JulesTS #1820 üzenetére
8-10 perc alatt lement nálam. Ma már sajnos egy játékot se ajánlanak HDD-re telepíteni. A játék gépigényében olvasható is: "Additional Notes: SSD recommended".
Filmek, zenék, képek tárolásán kívül másra már nem valóak. Én 3 éve megszabadultam a HDD-ktől a gépben. USB-s hordozható formában van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- iOS alkalmazások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Horgász topik
- Synology routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- További aktív témák...
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs