Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crvsh3R

    senior tag

    Sziasztok!

    Rendeltem az egyik munkatársamnak egy ilyet. 2014.05.10-én rendeltem, a kiszállítás dátuma Fri. May. 23 - Wed. Jun. 11 lett volna, ha megérkezett volna. Ráírtam az eladóra (sima üzenetküldés "other" tárgyban), hogy esetleg tud-e valamit a csomagról. Először ismét leegyeztette a szállítási címet, majd ezután küldött egy ilyen üzenetet:

    "hello. my friend.
    so sorry for you .
    your item we have shipped already.
    so sorry the item still haven´t reach to you.
    item maybe have lost on the shipping way , i´m very sad and sorry it.
    Now in order to fast solve problem, can we resend new one to you if you can wait ?
    or can we refund to you ?
    thanks and wait your reply.
    have a nice day."

    Szerintetek mitévő legyek? Tudom nem nagy értékről van szó, de nem magamnak rendeltem és ezért próbálom a legjobb megoldást megtalálni. Néztem az eladó értékeléseit és szép számmal láttam "nem érkezett meg a rendelt termék" értékeléseket.

    Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html

Új hozzászólás Aktív témák