- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Soma01 #83151 üzenetére
De kell fizetni, csak épp az utánvétes 799 Ft-ot. Az az utolsó bejegyzés hogy 2021.09.19. | 15:55 Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ.
Ennek ma meg kellett volna érkezni a kézbesítő postára, de most még nincs más bejegyzés, így holnap vagy holnapután várható és majd ők értesítenek. -
Sanyaaa26
senior tag
Üdv!
Az új rendszerben most tartják először vissza a pénzem, megint vásároltak, mailban ezt kaptam:
"2. Funds will be available after we can confirm delivery
Although the buyer has paid, the funds will be on hold until 1 day after we can confirm delivery. Keep in mind it may take longer to get paid if the buyer reports a problem or we detect an issue with the transaction. Learn more about payment holds."Magyarul postázzam, mellékeljem a csomagszámot, és utána változik a státusz?
-
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #83155 üzenetére
Max 30 napot írnak, de van aki olyan értesítést kapott hogy kb 90 nap múlva kapja meg, de sehol nincs olyan szöveg az eBay-en írva.
Mindenhol az és volt az elvárás hogy add fel. Én reménykedem abban hogy amit leírtak a szerződési feltételekben az igaz, mégpedig hogy egy nap a fizetés könyvelése és 2 munkanapon belül utalják. -
Bonifani
csendes tag
Hétvégén nem néztem leveleket.
Ez az Ebay-es nyomkövetési szám:
(eszerint aug 31 óta Magyarországon van ??))
UD516357085YP
köszi!!!! -
Topikgazda
válasz Bonifani #83157 üzenetére
Ennek van egy másik, igazi nyomkövetési száma YP ország nem létezik, ezzel a számmal: UA151322237AE lenne a Magyar Posta kezelésében, de egyik nyomkövetős sem mutatja még. Én úgy gondolom hogy az az érkezés az Emirátusokba történt megérkezés, nem pedig ide. Még folyamatban a szállítása.
-
Sanyaaa26
senior tag
"Funds on hold - Estimated release on Oct 21"
A felület ezt írja, szuper, leszokhatnának róla azért egy bizonyos pozitív értékelés felett, fel is adtam a csomagot. Jó mert nem várják meg míg megkapom, a jutalékokat előre ki kell majd fizetni, a pénz addig sehol. Azt nem értem az előző eladásomat miért kaptam meg azonnal?
[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
Jobban megnézve azt írják hogy a sikeres kézbesítéstől számított egy munkanap után szabadítják fel az összeget, no ez Kanadába nem most lesz.
Egyébként megvárná az ember, ezen nem múlik, de akkor a "kis" jutalékukkal addig ne zaklassanak miért előlegezzem meg azt ami még kétséges hogy sikeres?
Hiszem ők is így vannak, elvileg ezen az alapon tartják vissza...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #83161 üzenetére
Jobban megnézve a mondat a beérkezett pénzről szól, az item vagy termék szó nincs benne, viszont a funds igen és az pedig maga az összeg lenne.
Although the buyer has paid, the funds will be on hold until 1 day after we can confirm delivery.Szerintem az angolok csak tudna angolul és mondatban a funds megérkezés megerősítése van leírva. Minek erősítik meg a megérkezését 1 napig?
Az utalás nem az on hold until 1 dayDe az angol oldalon most ezt találtam, szerintem nem normálisok:
When funds become available for payout
Here are the time frames when your funds will become available for payout
21 days after the buyer pays, or
6 days after the estimated delivery date (if no was tracking provided but the item was marked as dispatched), or
1 day after confirmed delivery
If no tracking is used, we'll check for positive feedback after 3 days (to allow sufficient time for the item to be delivered).
If positive feedback has been received, you'll receive the funds within 24 hours. Note: This check is only carried out if no tracking is uploaded. Best practice is to upload tracking so you can receive the funds 1 day after confirmed deliveryÉs itt van amiről írtam:
Once the buyer's order is confirmed, you can ship the item. The selling fees and other costs are automatically deducted, and your sales proceeds will show as Processing funds.It typically takes 1 business day from confirming the buyer’s payment for the sales proceeds to appear as Available for payout, unless the transaction was placed on hold, in which case it may take longer.
It typically takes 2 business days from confirming the buyer’s payment to initiate your payout if your payouts are scheduled daily.
If your payouts are scheduled weekly, we initiate payouts on Tuesday for the sales you've made from Monday to Sunday the previous week.
Your payouts will appear as Funds sent and it typically takes another 1-2 business days for the funds to clear in your bank account and become available to you.[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
Ezt csak úgy itt hagyom, ma írta a support, nyersfordítás:
"Javasoljuk, hogy várja meg a termék szállítását. Biztos lehet benne, hogy a tétel kézbesítése után az alapja a forrásszámlára kerül. Ha a terméket már kézbesítették, kérem a szállítási visszaigazolást. Tehát felszabadíthatjuk pénzeszközeit. Tájékoztatom Önöket, hogy az alapok visszatartási programjából való kilépéshez hitelkártyát kell hozzáadnia a tartalék fizetési módhoz. Addig az összeget csak a szállítás visszaigazolása után szabadítják fel. "
-
Topikgazda
-
Sanyaaa26
senior tag
válasz Sanyaaa26 #83163 üzenetére
Tényleg nem semmi egy brigád, levelezem velük hogy oké oké de miért van hogy van amikor azonnal megkapom a pénzemet?
Hivatkoztam ott egy Romániai eladásra, erre ír a hölgy hogy utánanézett és nincsenek megadva szállítási adatok(halkan jegyzem meg, csomagszám mellékelve) ezért nem tudja igazolni hogy megérkezett e a termékem.
De, írjak a vevőnek hogy jelezzen vissza, és akkor felszabadítja a pénzem (amit már megkaptam az elején).
Hát ez tényleg nem semmi társaság....."Tájékoztatni szeretném Önöket, hogy az új felügyelt fizetési rendszerrel együtt számos módosítás történt. Ha az eladó jelzi, hogy fizetést kapott a megrendelésért, akkor a tranzakciót befejezettnek tekintjük, és megállapítjuk az értékesítés végső értékét. Fizetettként megjelölve a végső értékdíjat csak a cikk költségeihez viszonyítjuk."
Ez is volt a mostani levélben, akkor ezek szerint valamit kevertek csak elfelejtettek tájékoztatni minket
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bonifani #83166 üzenetére
Én itt szoktam nézni. Ha van másik azonosító akkor az a jobb szélen a Next tracking numbers-nél látható. Így mint most a tiednél
-
Bonifani
csendes tag
ez nagyon korrekt kereső
technikai kérdés: a ma reggeli státusz szerint a vámkezelés vége, online fizetés elérhető. Ez mit jelent ?? Fizethetek online, és akkor esetleg kevesebb lesz az eljáráás ?(a fenti oldalon megnéztem az előzős ebay rendelést, amit már kézbesítettek, ugyanezek a lépések- Postásnál fizettem 800ft-ot)) -
Topikgazda
válasz Bonifani #83168 üzenetére
Ahhoz hogy ki tudd fizetni kapnod kell egy kódot e-mail-ben vagy sms-ben, akkor 48 órán belül kell a 399 Ft-ot kifizetni, ha nem fizeted ki ez idő alatt vagy nem kapsz kódot akkor 799 Ft az átvételnél.
Ha nincs kód akkor felhívjuk őket és kikönyörögjük a kódot. Némelyik ügyintéző nem igazán segítőkész, van amikor azt lódítja hogy nincs kód, de nem így működik a rendszerük, kód az készül mindig. Csak nem rudja vagy akarja megmondani.
Nem azonnal veszik fel, előfordul hogy 12-15 percig tart mire felveszik.
Magyar Posta ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy a 4-es gomb -
Soma01
veterán
Sziasztok!
Nem tudom, hogy hol akadt el a fizetésem, ezért beírom ide is a kérdést.
Az ebay-en szeretnék fizetni egy termékért. Beállítottam a paypal fizetést, nyomtam a pay with paypal gombot, ... fizettem, jött az sms a banktól, hogy payal vásárlás, de az ebay nem látja a fizetést. A paypal felületen pedig ez az üzenet van: "Függőben lévő 57,99 EUR összegű kifizetés
2021. szeptember 21. napján, 57,99 EUR összegű kifizetést engedélyezett xx-xxxx kártyáján. Ha a fizetés bármilyen okból érvénytelen, a függőben lévő összeget nem számoljuk fel. Néhány napot is igénybe vehet, hogy ez megjelenjen kártyakivonatán."
Most akkor mi a teendőm? Eddig ment a fizetés simán. -
Topikgazda
válasz Soma01 #83172 üzenetére
Igen, ha kártyával fizetsz akkor mindig van ez a hitelesítés. A CIB is írt valamit hogy mit kell csinálni ahhoz hogy ez működjön, ha azt megcsinálod náluk akkor is lassan jön elő a hitelesítés és ez okozhat problémát. Ha jól emlékszem már náluk a push ablakos értesítést kellene használni és akkor menne a dolog. Nem tudom mi van nálad beállítva a hitelesítésre, azt kellene ellenőrizni hogy jól be van-e állítva. Ritkán fizetek a CIB kártyával, de működött.
-
southernsun
tag
Sziasztok!
Kérdezni szeretnék. Van egy rendelt csomagogom Angliából. 2021.08.31. az utolsó bejegyzés miszerint Magyarországon van Nemzetközi Posta Kicsrélő központban. Nyomkövetési számom: LG024725928GB Korábban Angliából minden itt volt egy hét alatt... Ebay szerint legkésőbb 09.19.-ig kellett volna megérkeznie. Mit lehet tenni? -
Topikgazda
válasz southernsun #83174 üzenetére
Felhívni a Magyar Posta ügyfélszolgálatát. Mivel ez már vámolásos itt kellene próbálkozni hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb és nem az általános ügyfélszolgálaton.
-
poli27
veterán
Nah most már kibaszottul unom a Magyar postát... hogy az ebayen kifizetett áfa ellenére újra áfázza a cuccokat.. nem hinném hogy az ebay lenne a hülye.... és megint én szóljak nekik stb stb.... érdekes volt 3 csomagom amit tudtak normálisan vámolni.... csak a vámdíjjal... de most megint nem sikerült....
-
Topikgazda
válasz poli27 #83176 üzenetére
Kénytelen vagy megreklamálni. A legrosszabb az benn hogy az kamuzzák hogy a kereskedő nem adta meg az IOSS azonosítót. Ezzel csak egy baj, hogy az eBay a kereskedő és mindig küldik az IOSS azonosítójukat, nem lehet hogy egyszer küldi máskor meg nem.
Nem hajlandóak beismerni hogy rossz a programjuk és arra sem hajlandóak hogy a normál feldolgozással, ne automata programmal végezzék el azt a munkát amit a jogszabály meghatároz, ugyanis egyáltalán nincs előírva hogy milyen módon legyen az IOSS-os vám-árúnyilatkozat beadva, kérjék be tőlem ha a programjuk nem találja és azután küldjék át a vámosoknak, úgy ahogy törvény előírja ezeknek a vámolását. -
fehér_ember
addikt
-
Soma01
veterán
A Postánál lehet (érdemes) reklamálni ha nem adtak lehetőséget online fizetni a vámot? A levélen fel volt tüntetve az email és a telefonszámom is.
-
Topikgazda
válasz Soma01 #83179 üzenetére
Mivel az elektronikus küldemény adatokból dolgozik a program és így senki sem nézi hogy mi van a küldeményen, az a válasz hogy nem lett megadva, vagy nem jó a formátum és nem az hogy a program nem tudta feldolgozni mert nem jól van programozva. Ha esetleg a telefonszámot még is beazonosította akkor meg ha péntek este és vasárnap este közt készült volna el a fizetési lehetőség akkor meg az sms rendszer nem működik szerintem a hétvégén és azért nem kapod meg.
Reklamálhatsz de nem igazán érsz el vele semmit, ha nem volt általuk is észlelt technikai hiba az értesítési vonalon.[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
-
cbmfan
senior tag
Vajon a szlovákoknál is van ez a vámkezelés? Jó lenne tudni mert ismerőshöz menne aki el tudná hozni mikor erre jár.
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
Topikgazda
válasz cbmfan #83182 üzenetére
EU-s szint. Így valószínű, miért nem nézi meg az ismerősös a Postájuk oldalát? Én ennyit találtam hirtelen és itt a Postájuk oldala de szlovákul nem tudok
[ Szerkesztve ]
-
LÁZ
addikt
hali, a mai nap meglepődve tapasztaltam, hogy nem tudom kifizetni az ebay-es vásárlásomat, mert folyamatosan visszadobál 'sikertelen tranzakcióval', paypal fiókkal fizettem volna, a bankkártyámmal, mert a paypalon kevés az egyenlegem, de a múlt7en is fizettem vele, gond nélkül.
A bank azt mondta, hogy a másik oldalon van a hiba a PSD2/3d secure hitelesítés miatt
, ami EU-s törvény, hogy tudnia kell kb mindenkinek ahol kártyás fizetés van. Ezt egy ebay chaten, kb senkivel se tudtam megérteni, folyamatosan pakolgattak máshoz, és az utolsó kedvesen rámzárta a chatet, miután bemutatkozott...parádé..másnál is volt ilyen probléma mostanában? kérdés, hogy ezek után a következő vásárlásomat is vagy engedi kifizetni, vagy nem
ps. azt vágom, hogy a revoultnál ebből balhé volt, mert pl tegnap még tudtak fizetni, másnap már nem, mert a revoult ki-be kapcsolgatta ezt a 3d secure hitelesítést
az külön vicces lesz, ha emiatt mindig külön kell utalgassak, hogy legyen megfelelő paypal egyenlegem.
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
LÁZ
addikt
15 éve hozzá van adva , másik kártyával is próbáltam ( a páromé), aki meg a banknál dolgozik megfelelően magas beosztásban, hogy tudja kit kell hívni ilyenkor, az ő kártyáját is ugyanúgy visszadobta, a csopvez is azt mondta neki, hogy a hibaüzenet amit látnak banki oldalon, nem rájuk vonatkozik, hiszen a kártyát a paypalhoz hozzá tudtam adni, és ott rendben lement a hitelesítés...
ettől még az ebay support ismét kitett magáért, azt se tudták megnézni, hogy miért van az error nálam, pedig már a 3. specialistával beszéltem, a 4. meg csak simán kivágott a chatből..
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
Topikgazda
Azért ez nem ugyanaz a kártya és az erős hitelesítés miatt a régieket is meg kellett erősíteni az év elején.
Sem a kártyás, sem a PayPal fizetésre az eBay support nem lát rá, ez téves információ, főleg úgy hogy te a PayPal-on keresztül fizetnél. Mi értelme lenne a fizetési védelemnek akkor ha ők is látnák?
A PayPal sem látja, csak a bank és a az adott kártya kártyatársasága.
A csoportvezető ha nem a technikai részlegen dolgozik nem látja a fizetés technikai adatait, mert nem szokott jogosultságuk lenni.
Ha ugyanezen kártyával kártyás fizetést választod akkor viszont jönni kell a 2lépcsős hitelesítésnek, szóval meg kellene próbálni úgy fizetni.
Nem kell mindent elhinni a banki ügyintézőknek, rögtön nem tud válaszolni a kártyamizériákra, mert neki sincs jogosultsága, ha tartásba helyez metr valakivel egyeztet az már akkor lehet jó.
Szóval hidd el nekem hogy a banki rendszerben van némi gond, vagy a VISA vagy Mastercard-nál is lehet probléma, attól függően hogy milyen a kártyád, de ha itt van gond azt sem az eBay, PayPal, sem a bank nem látja, de a banki vonalhoz tartoznak.
Én ma többször vásároltam az eBay-en PayPal-os kártyával fizettem és nem volt semmi gond.De mi volt a konkrét hibaüzenet nálad? Mert abból azért kiderül hogy hol volt a gond. Nem áll alapállapotra a kártyánál valami vásárlási beállítás?
Múlt héten az Erste kártyával fizetve többször jött hogy fedezethiány miatt elutasítva, pedig pénz is volt és nem is volt limitálva, minden rendben volt. Úgy 25 perc várakoztatás után sikerült elérnem őket, aztán úgy 5 perc beszélgetés után kinyögte az ügyintéző, hogy a kártyás fizetéssel gond van, javítják. Mondom neki észrevettem ezért telefonáltam, de ha tudják akkor miért nem küldenek valami értesítőt? Szerintem szégyellik hogy ők is tudnak hibával dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok. Lenne egy reklamálnivalóm de nem találom a resolution centert. Hol keressem?
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #83189 üzenetére
Felső menüsor Help & Contact aztán a Need help with your recent orders? alatt kis képes vásárlásodnál a képre kattintás és a kék linkek vagy a fő oldalon legörgetsz alulra és jobb oldalon a Help & Contact első bejegyzése
-
Remekelek28
őstag
Köszönöm.. Viszont nincs benne a listában És a megrendelt termékek közt sincs.. Pedig 22-én kifizettem. Egy 0 pontos vevőnél. Okot 21 ig van megadva a szálitás.. Addig nem is tudom viszakérni? Törölhette vagy mit csinált,h eltűnt.. Az eredeti listázást azt elő tudom szedni,de ott nem lehet reklamálni..
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #83191 üzenetére
Lehet hogy az eBay törölte és azért nem látod. Nem kaptál e-mailt?
De annyit tegyél már meg hogy a vásárlásokat behozod (Purchase History) és legörgetsz a lista aljára, mert több része van, Orders, Canceled items, Canceled invoices, Returns and canceled orders, Unpaid items és az Unpaid invoices. Lehet hogy itt lesz valamelyiknél.[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Most láttam az alján,hogy a cancelled listában van az eladó törölte..
The seller canceled this order—just confirm that you received a refund. Reply nowEz van odairva.. Ha rákattolok a reply nowra,bejön az,hogy mennyit kaphatok vissza,de nincs olyan rész,hogy megerősithetem visszakaptam e... Vélhetően egy nullás eladó nem fogja visszautalni. Ez esetben mit tehetek?
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #83193 üzenetére
Nem az eladó utalja, ugyanis a friss regisztráló eladók esetén addig az eBay visszatartja a pénzt amíg nem igazolod le hogy megérkezett, lehet hogy már vissza is kaptad.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #83195 üzenetére
A PayPal fiókban csak az látszik hogy ki van fizetve?
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #83197 üzenetére
Akkor valahol a vásárlás környékén lenni kéne valami eBay kapcsolat felvételi dolognak, vagy az eBay üzenetek közt a refund témával.
-
francois8
tag
Sziasztok! Soha nem jártam még így a német ebay-el, csak most, pedig több száz rendelésen vagyok túl. Liciten nyertem egy terméket, de másikat kaptam helyette. Ez is tetszik, de jobban örülnék, ha a saját licit termékem kapnám meg. Már jeleztem a Seller fele, de igazság szerint fel sem fogja. Az történhetett, hogy azt a terméket kaptam meg, amit a másik vevő nyert, az övé meg talán most nálam van. Mi ilyenkor a teendő?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen