- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
-
Siriusb
veterán
Nem értem, licitálok egy termékre, s a My eBay oldalon az összesítőben Ł2,49 a postaköltség, ha most rámegyek a termékre, már Ł3,99. Mi ez?! Az eladó a licit ideje alatt megváltoztatta a postaköltséget? Ezt csak úgy meg lehet tenni, minden következmény nélkül?
-
Siriusb
veterán
válasz radi8tor #35256 üzenetére
Ez az amit kerestem, mert más terméknél korábban emlékszem, hogy láttam ilyet, de most sehogy nem találom, pedig biztos kiszúrja a szemem.
Szerk:
Megnéztem más terméknél, s meg is találtam a View all revision hivatkozást. A szóbanforgó terméknél ilyen nincs, de amikor elkezdtem a licitet, más volt a postaköltség, melyet a Summary-ban is látok, ellenben jelenleg a termék oldalán eltérő ez az összeg. Mi a teendő?[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Nem a 40 cent különbség, ami elgondolkoztat, hanem az előállítás és eladás során igénybe vett dolgozók milyen keresettel rendelkeznek? Annyit nem ér meg nekem, valakit éhbérért dolgoztassanak azért, hogy én 200 Ft-ért vehessek egy zseblámpát.
Persze ha ez az egész valamiféle akció lenne, hogy sok jó értékelést kapjon, azt megértem.Szerk:
(#35349) supreme7
Értem, kösz.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #35458 üzenetére
Ez nagyon jó! Fürdőruhás, egész alakos képet nem csatolt hozzá?
-
Siriusb
veterán
No, egy kis felvilágosításra lenne szükségem. Mi a bevált gyakorlat abban az esetben, ha az eladó (Hong Kong, Economy Int'l Postage, Top-rated seller, 23111 pont) 2 napra vállalja a termék postára adását, de még 4 nap múltán sincs megjelölve feladottnak? Egy sima érdeklődő emailre gondoltam.
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #35500 üzenetére
Gyakori, hogy nem adják fel? Mi lehet az oka? Fals készletet adtak meg, s nincs raktáron semmi? Egyébként 1000 Ft-os tételről beszélünk.
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #35502 üzenetére
Először én is erre gondoltam, de közben utánanéztem, mi az a pandawill, s olvastam néhány panaszt velük kapcsolatban, hát gyanakvó lettem. Megnéztem eBay-en újra a terméket, a készlet már kifogyott...
Mindenesetre kértem az eladót, tájékoztasson a helyzetről. -
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #35502 üzenetére
Itt a válasz:
We are sorry to tell you that we get informed that the item you ordered has been lost on the way. And the orange is not available now. Do you mind changing the color? Or do you want the refund?Ha nem érdeklődök, szerintem nem is foglalkozik az esettel.
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #35511 üzenetére
Igaz már 2 hete volt, s ki emlékszik vissza ilyen régmúlt eseményekre , de szerintem én még a megerősítés napján vásároltam az ebay-en. És az első vásárláskor össze is kapcsoltam a paypalt az ebayjel.
Szerk:
(#35512) Xalderon
Nem lehet, hogy a paypal és ebay account-od összekapcsolásával kínlódsz?[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Ti mit tennétek a helyemben? Vettem egy terméket NEW UNBOXED megjelöléssel. Kicsomagolás után látom, ez koszos. Nem csak poros, hanem használat során felgyűlő szennyeződések láthatók vájatokban, kiszögelléseknél (még védettebb helyeken is).
Idézek az angol eladótól:
There should never be a circumstance where there is the need to leave negative or neutral feedback, WE ARE HERE TO HELP.Innentől kb. biztos, hogy szívatja a vásárlókat a termékei egy részével, hátha van, aki nem reklamál.
Szerk:
Az utóbbi 1 hónapban hárman is adtak negatívat neki, ugyanez miatt.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Mi a helyzet abban az esetben, ha nem olyan terméket küldtek, mint a leírásban látható, s el szeretnék állni a vásárlástól. Paypal a termék árát és az eredeti postaköltséget téríti vissza, legalábbis én így olvastam. Gondolom vissza kell küldenem az eladónak a cuccot (tételezzük fel, hogy sikerült megegyezni), tehát a csomagolás és posta költséget bukom.
1) Angliáról van szó, miként kellene feladni a küldeményt? Elég ajánlott levélként?
2) S mikor kapom vissza a pénzem? Miután az eladóhoz visszaérkezett az áru?
3) A refund a paypal account-on landol, igaz, nem a bankszámlán? Tehát ha nincs GBP felvéve (fontban történt a kifizetés), akkor érdemes felvenni, hogy elkerüljük a konverzió költségét, jól látom?
4) Nincs nyitott case / claim. Csak akkor kellene visszapostázni a terméket, ha már visszakaptam, amit fizettem eredetileg? -
Siriusb
veterán
válasz Siriusb #35527 üzenetére
Megjött a válasz az eladótól:
HI
Very sorry to hear your problem.
I am sorry you feel deceived, i buy this stock as new and do this myself so i do not have the hours in a day to check every single item before sending, my supplier just tells me to return, you will also see i have over 50,000 happy customers funny the way noone ever looks at those
Please return to the address on the advert using the envelope it came in.
Please include a note with your ebay details, the reason for return and whether you would prefer a replacement or a refund to make processing your return a more positive experience for you.
Please return to:Most már biztos, hogy nem akarok tőle egy újat, hanem pénzvisszafizetést választok.
Kérdéseim:
1.) Bízzak meg benne, hogy visszaküldöm az árut, mielőtt viszontlátom a pénzem?
2.) Saját költségemre postázzam vissza, amikor a probléma nem nekem róható fel?
3.) Mivel az eredeti borítékban kéri, hogy kell visszaküldeni? Írjam rá, hogy return to sender, vagy valami ilyesmi, esetleg címezzem meg normálisan? Az én címemet le tudom szedni, mert egy papíron van ráragasztott fólia alatt.Előre is kösz a segítséget.
-
Siriusb
veterán
-
Siriusb
veterán
válasz randras #35641 üzenetére
N.Ireland
Egy ír házaspárt ismerek, akik Budapesten éltek néhány évet, ők hihetetlenül kedves és jó emberek.
Lehet megkérdezem, és ha nem fizet, majd kap egy nagy mínuszt. Igazából mindenképpen járna neki egy negatív visszajelzés. Szerintem.(#35642) raziel01
Nem fogok leereszkedni az ő szintjére. Az, hogy az üzlete egy részét arra építi fel, hogy becsapja a vevőit, az ő baja. Inkább bukom a feladás díját, mint hazudozzak. -
Siriusb
veterán
válasz Siriusb #35643 üzenetére
Nos, megállapodtunk, hogy refundol és állja a visszapostázás költségeit addig a mértékig, amit én fizettem neki postai díjra. Teljesen kiakadt, amikor mondtam neki, hogy ajánlottan adtam fel, ő sem így küldte, miért nem kérdeztem. Inkább bukok kicsit, minthogy mindent, ha esetleg nem kapná meg valamiért a levelet, vagy nem ismerné el, hogy visszakapta.
-
Siriusb
veterán
válasz peter889 #35655 üzenetére
Azt nem tudom, milyen időzónát vesznek figyelembe, s hogy az adott nap beletartozik-e még a határidőbe.
Az eladó köszöni, hogy felvetted vele a kapcsolatot, de kéri, hogy legyél szíves elutalni a pénzt, ha valamikor mégis megérkezik az áru.
A válasz: Természetesen fizetek, ha mégis megkapom a terméket. Ezenkívül pozitív visszajelzést adok, miután a visszafizetés megérkezett.
Dear XY,
Of course I'll transfer the price of the item again in case I get the item after all. Also, I'll leave positive feedback after receiving refund.
Regards, -
Siriusb
veterán
válasz randras #35765 üzenetére
A Külföldi rendelések topikban rengetegen írják, hogy baj van a postázással. Bekeményítettek a kínaiak a légi úton küldött akkumulátoroknál, szóval jelentős késések vannak. Ha nagyobb értékről van szó, biztosan megéri case-t nyitni, úgy néz ki mások kommentjei alapján, hogy bizonytalan a helyzet.
-
Siriusb
veterán
Üdvözletem!
Szerintetek milyen különbségek vannak a com és a uk oldal közt? Amiket idáig felfedeztem:
- ugyanarra a keresésre némileg eltér a találati lista
- uk oldalon jobb a szűrési lehetőség, pl. nagyon praktikus, hogy EU-n belüli, ill világszerte feladási helyekre is lehet szűkíteni/bővíteni a listát.
- com mutatja forintban is az árakat
- szintén com: semmire sem jó notificationsKb ennyi, ami most eszembe jut. Olyanokkal ne foglalkozzunk, hogy az egyiknél dispatched az áru, a másiknál shipped.
-
Siriusb
veterán
válasz andatti #35925 üzenetére
Ha úgy értelmezted, hogy csak akkor küldi újra, ha adsz neki 5 csillagot, inkább ne használd a google fordítót, mert eléggé félrevezetett.
1) Már ma újraküldik neked, várj 15-25 munkanapot, s vedd fel velük a kapcsolatot, ha valami bajod van. Amennyiben elégedett vagy a megoldásukkal, kérik, adj nekik 5 csillagot (értsd: bármikor adhatod)
Válasz:
Thank you for your cooperation and resending my item. Of course I'll give you 5 stars as soon as my item arrives.
Best regards,
Köszönet az együttműködésért és az áru újraküldéséért. Természetesen adok 5 csillagot, amint kézhez kaptam a terméket.2) Ők már légi postával el is küldték a cuccot, 7-20 nap, mire megérkezik. Mivel jó fejek, amennyiben nem érkezik meg 25 nap múlva sem, visszakapod a pénzt, de azért remélik jó híreket hallanak majd Tőled. Majd bocsánatot kérnek a kellemetlenségekért és udvariaskodnak egy sort.
Válasz:
Thank you for your effort to satisfy your customers. Hopefully it will arrive this time, I'll keep you up to date about the situation. Also, thank you for your kind offer however I really hope it won't be necessary.
Kind regards,
XY
Köszönet az erőfeszítésetekért, melyet a vásárlókért tesztek. Remélhetőleg a csomag ezúttal megérkezik, tájékoztatni foglak a helyzetről. Ezenkívül köszönet az ajánlatodért, habár reméljük, nem lesz rá szükség. -
Siriusb
veterán
válasz andatti #35930 üzenetére
Szívesen.
Amint azt az előttem hozzászólok megjegyzéseiből látható, ezzel a megoldással az a baj, hogy kifutsz a határidőből, s megszűnik a védettséged. Vagy megkapod az árut, vagy az eladó jóindulatán múlik, hogy visszautal-e neked, ha jól értem a dolgot. Én is kezdő vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs