- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Woodslave
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
mondjuk a ds3 fő boss korrekt volt lehet vki szerint túl könnyű. Ishinben igazad van 70-ik próbára ment ott még volt kitartás.
De mondom lehet az van hogy nem vagyok már képes ennyit beletenni mint a korábbi részekbe
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
Nem volt minden From játékban ilyen, a bossok ebben a játékban objektív szempontok alapján is alulmaradnak a korábbiaktól pár kivételtől eltekintve. Vannak fundamentális problémák és vannak szimplán dizájn gondok.
Fundamentális probléma az AI, ezen belül a move spam, input reading, ami korábban ennyire nem volt jellemző.
A move spam sokszor glitchnek tűnik, mikor négyszer ötször ugyanazt a mozdulatot viszi végbe az AI, pedig már nem is vagy reálisan hit távolságban.
Az input reading egy agyrák ebben a játékban, a flaskázás büntetése a legismertebb példa, mikor megnyomod a gombot és az ellenfél megszakítja vagy módosítja a futó animációt, hogy megüthessen, akár távolságon kívül is (avagy a 20 métert korcsolyázó Crucible Knight esete).Dizájn hiba a rengeteg duo, trio meg gang boss (lásd még: DS2), meg a sok area of effecttel rendelkező támadás szinte minden bossnál.
A dupla, tripla meg gang bossok szimplán kreativitás és idő hiányra utalnak, nem tudtak kitalálni már mást, úgyhogy teleszórták a térképet ugyanazzal az asset állománnyal, ezzel néha tényleg unfair harcokat kreálva. Megoldhatóak? Persze. Jó élmény, mikor három Crystalian gang rape áldozata leszel, vagy két Crucible Knight elől kell futkosnod egy nagyobb nappali szoba méretű arénában? Távolról sem.
Az aoe effektek valszeg nehezítésnek lettek berakva, de ettől nem nehezebb lesz a játék, hanem idegesítőbb, mert nem tudsz egészséges távolságot tartani, nem a tényleges támadásokra, hanem a hozzá kapcsolódó, sokszor késleltetett aoe effektre kell reagálnod, ergo defenzív vagy passzív játékra sarkallja a játékost. Fun fact: van olyan boss, aminek az aoe támadása az aréna harmadát lefedheti.Friss, idei élmény a DS3, Sekiro, DS1 Remastered, ezekhez mérem és ezektől elmarad. Voltak szar bossok mindenhol, voltak copy paste területek és ellenfelek is, de nem ilyen mértékben és minőségben, mint itt.
(Az pedig csak az én markáns és teljesen szubjektív véleményem, hogy egy olyan játék nem lehet jobb a DS1, DS3, BB triónál, amihez az utolsó bosshoz kompletten buildet kellett cserélnem, mert amivel 70 órán keresztül mindenhol gond nélkül boldogultam, az nagyjából hatástalan volt az end boss ellen.)
Spoileres konkrétumok nélkül ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen