Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pandras83

    senior tag

    válasz Yodamest #4874 üzenetére

    "Érdekes módon mégis jó játékok születtek, senki nem panaszkodott, nem volt petíció gyűjtés a Donkey Kong vagy a Megaman X ellen, amiben játékosok ezrei követelték volna az easy módot, de érdekes..."

    1. Sokkal, de sokkal kisebb volt a választék, ergo őrültél ha volt valamivel játszanod. Még jó hogy nem sírt senki sem, mert
    2. Nem volt közeg, hol sírhatott volna ( ú.n. Internet).

    Hagyjuk már ezt a régenmindenjobbvótozást

    Cyberfuck Patchrunner

  • Phoen|x

    őstag

    válasz Yodamest #4874 üzenetére

    Nem szereted, ha fogyatékosnak néz a játék, meg a többi blabla, de mindenhol használod a mimic-et.

    Go Gunners!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz Yodamest #4874 üzenetére

    Ez régen sem volt így, régen az SNES, PS1, N64 korszakban egyáltalán nem volt divat az, hogy egy játéknak több választható nehézségi szintje is legyen vagy nem volt szempont, hogy "oké könnyűre csináljuk csak ne sírjon senki". Érdekes módon mégis jó játékok születtek, senki nem panaszkodott, nem volt petíció gyűjtés a Donkey Kong vagy a Megaman X ellen...

    Ugyan én csak Z80-as gépeken és PC-n játszottam, ám ha már ezen játékok korában aktív gamer voltál, akkor pontosan tudnod kell, hogy ezeket a játékokat nagyon kevesen játszották végig. Előtte/közben a Z80-as éra ugyanilyen játékokat termelt. Ez nem azért történt, mert csak a keményf@rkú rétegnek szánták műveiket, hanem mert kevesebb idő és technikai lehetőség volt balanszolni 1-1 játékot. Amit kifogásolsz, az nem a vérpistikéknek való megfelelés (milyen degradáló kifejezés!), hanem reagálás a piac igényire. A technikai fejlődés használata mellett, ez az amit a gaming evolúciójának tekinthetünk. Lehet vitatni, hogy ez jó vagy nem, de az Elden Ring eladásai (20 millió +) lassan elérik a teljes Dark Souls sorozat 27-28 millióját. (Előbbi kb fél év, még utóbbi 11+ év alatt került eladásra.)

    Tegyük hozzá, hogy 20-30 évvel ezelőtt nagyrészt csak a (nagyon) fiatalok játszottak, és nem volt szempont az, hogy egy idősebb (aki nyilván reflexek és egyéb skillek tekintetében már gyengébb) is megbirkózzon a játékkal. Az idősebb pedig általában fizetőképesebb, ezért a fejlesztő/kiadó nem szeretne pénzt hagyni az asztalon. No offense, elfogadom hogy Neked más a véleményed az ER könnyítéseiről, de nem lehet mindenkinek megfelelni egy ilyen méretű játék fejlesztése során. Sztem sok más kifogásolhatóbb design-döntés volt a From részéről, de ezt már egyszer végigbeszéltük.

Új hozzászólás Aktív témák