- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8855 üzenetére
Engem nem zavar az a fajta linearitás, ami a DS3-ban van, míg maguk a pályák izgalmasak, jól megtervezettek. Irithyll of the Boreal Valley volt az első olyan terület a játékban, ahol azt éreztem, hogy gyönyörű (talán a legszebb, leghangulatosabb terület eddig), de "csőpálya", minimális kiágazásokkal. (Azért itt is volt meglepő shortcut, amikor a Darkmoon covenantos toronyból leugráltam a gerendázaton.) A korábbi területeknél (pl. Undead Settlements) viszont nagyon tetszett, hogy többféle úton megközelíthetem ugyanazt a teret (persze mindet bejárja az ember úgyis), illetve ahogy a terület felfedezése közben összeáll az ember fejében a "layout", és hirtelen már átlátod az egészet (miközben az elején még aggódsz, hogy hű, mennyi felé lehetne menni itt is).
Oké, a pályák összekapcsolódása kapcsán olyan nincs benne, mint a DS1-ben volt, az zseniális, egyszeri dolog volt vszg. - de én nagyon elégedett vagyok itt is. (És itt is volt olyan, hogy a Farron Keep területen a stray demonos résznél elmenve a romos rész másik végéhez egyszer csak a High Wall of Lothric halott pilgrimekkel teli leszakadt hídjára láttam rá felfelé nézve - konkrétan annak az aljában álltam. Ezek mindig élményt jelentenek.)Szerk: Na, azért amikor a pontiff úgy köszön be, hogy - olyan távolságból, hogy még rá sem tudok lockolni - hirtelen felém ugrik a kinyújtott lángoló kardjával, és rögtön lekapja a HP kb. harmadát, azt nem éreztem 0.7-es sebességnek (Második nekifutásra már készültem rá, és akkor persze félredodge-oltam.)
De egyébként a pontiff volt az, akit ugyan második nekifutásra már lenyomtam, de úgy éreztem, hogy folyamatosan pánikdodge-olok, refelxből nyomogatom a kontrollert, és nem vagyok ura a helyzetnek. (Az addigi bossokkal valahogy mindig hideg fejjel, a "pályát uralva" tudtam megküzdeni, fel sem merült, hogy behalhatok. Kivéve az Abyss Watcherst, ahol az altató hatású, pllanatok alatt letudott első fázis után a második fázis felpörgése és alattomossága (pl. kard végighúzása után lábad alatt felcsapó tűzfal többször beetetett) volt olyan, hogy ott nagyon koncentrálva, hajszál híján majdnem elbukva lett csak meg. Gyakorlatilag 1 cm-es hp csíkkal vertem le kb. 1/3 hp-ról... Bár ez ott is első próbálkozásra sikerült.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen