Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Shadowguard #935 üzenetére

    Rennala P1 miatt akasztott ki, nekem már a Deacon sem tetszett DS3-ban, P2 meg bugos is volt.

    Mi volt bugos nála?

    És lehet a Nioh miatt, ahol ezt sokkal jobban kezelte a játék, de egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem.

    Na ez most engem is felcseszett, Siofra Aqueductnál járőrözik egy a crucible knight, gondoltam szépen megkerülöm az épület külső oldalán a lootért, erre átdöfött a falon...

    Egyébként lecsaptam ma Radahn-t a második karakterrel is, miután a térkép jó 80%-át felderítettem.... Na szóval túl lehet szintezni őt is és akkor egy még nullább fight lesz (lvl99 voltam, az uchi +20). :CMég csak nem is lóról öltem, belementem full kontaktba, cirka 30%-on repült fel, mire felhozta a meteorokat meg is halt... Ennyit róla...

    Ez amúgy eddig is minden bossra igaz volt, Nameless, Midir, Orphan is csíra, ha túlszintezed magad hozzájuk. Nekem is volt olyan karakterem, amihez Nameless hozzá se tudott szagolni.

    Nálam legutóbb ez volt mókás:
    És nem igazán akart leesni onnan, képzelem, hogy egy szandálos-kardozós karakter mit kezdene a helyzettel. :))

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz Shadowguard #935 üzenetére

    Nem rudom...
    Értem amit mondasz, meg nyilván DS veteránként relevánsabb is a véleményed, de nekem pl. úgy hogy csak a DS3-al játszottam azzal is csak fél évvel ezelőtt először, és nem is nagyon érdekelt eddig a zsáner, nekem egy csoda ez a játék...
    Ilyen kibaszott hangulatos és változatos térképet még soha nem láttam, meg ennyire jól megtervezettet sem...
    Mindenhol van valami érdekes, egyszerűen muszáj megnéznem mindent, és érdemes is mert jutalmaz érte a játék, az ellenfelek hihetetlenül változatosak és fantáziadúsak (és betegek...XD), a története meg érdekes, és egér+bill. - kombóval is qrva jól irányítható...

    Engem beszippantott ez a játék, de persze én lehetek a csecsemő akinek ez a "vicc" is új...🙂

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

  • persil

    nagyúr

    válasz Shadowguard #935 üzenetére

    Ertem a problemaidat es meg is ertem. Igazabol jogos is.

    Nalam az az erdekes, hogy ezeket en is latom, DE megis az ev abszolut csucsanak tartom a jatekot, pedig 80 oram van benne es nem a tutorial barlangbol nem sikerult kijutni...
    A kazalnyi boss-bol 4 ugyanolyan...? Oszt? :D A harcok baromi jok, imadom ezt a metodikus, lassab jatekmenetet, ezt szerettem meg annak idejen a from jatekokban, szoval ahol copy-paste-nek tunik, ott elviszi a jatekmenet.

    A terkep meg valami fantasztikus. Tized ennyi valtozatossag nincs a "mostani" open world jatekokban. Egyikben sem. Szoval lehet igy is nezni, meg ugy is, nem hiszem, hogy nagyon mellelovunk, csak mas a megkozelites.
    Nekem rennala is csak annyiban volt csalodas, hogy lement elsore(mondjuk en mar a deacon harcot is birtam anno :D ).

    Bugba, Isten latja a lelkem, egy darabba nem futottam bele. Illetve hazudok, mert net test alatt a tengerparton belattam a textura ala, de eskuszom semmi mas. Most ilyen clipping lehet volt, de azert a szorszalhasogatasnak is van hatara, de semmi BUG bug.

    Konzolon a performance tok oke, nyilvan - mindig, minden - lehetne jobb, de a szaggatastol/lassutol nagyon messze van.

    Masik: volt mar tema, de egy ow jatekban NEM azert van ketszazmillionyi kontent, hogy az ember egy het alatt megallas nelkul, netrol kinezve mindent megcsinaljon, aztan leirja, hogy onismetlo, meg szar. Ezekben azert van ennyi anyag, mert ha segitseg nelkul nekiallsz, nincs az az isten, hogy mindent lass es minden quest meglegyen elsore, az ujrajatszhatosagi faktort novelik csak. Ezert nem hiba NALAM, hogy "ezt a folyosot mar lattam" vagy "ez a boss is volt mar". Ha meg valami nem cool, akkor kihagyom. Badumtss.

    Egy szo mint szaz, nalam 10/10, meg csak ellenfele sincs, az idei - egyeb - megjelenesek meg szimplan nem erdekelnek. A witcher 3 pl. barmennyire is szivem csucske, joval hamarabb ellaposodott es bar befejeztem, de csak ket reszletben x honap pihenovel.

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

  • Ctrl+Alt~Del

    senior tag

    válasz Shadowguard #935 üzenetére

    egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem. Ha éppen úgy van fán, oszlopon, házon keresztül elkap, lelő, agyoncsap. A tereptárgyak őt nem kötik. Régen is így volt, de 2022ben ennél többet várna az ember.

    Ezzel viszont maximálisan egyetértek. Szerintem ez a játék egyik rákfenéje.

    W | W | H | W | W | W | H

  • VikMorroHun

    senior tag

    válasz Shadowguard #935 üzenetére

    "De arra azért kíváncsi lennék, ha ez nem egy FromSoftware játék lenne, hanem mondjuk a Deck13 adja ki így, ilyen formában mennyire húzná le a teljes gamer társadalom."

    Nekem van egy teljesen légből kapott elméletem. :)
    Véleményem szerint óriási igény van a piacon egy nyílt világú fantasy akció RPG-re, ami korlátlan szabadságot ad a játékosnak. Ezt az Elden Ring remekül teljesíti. Ha a Bethesda 10 év alatt kegyeskedett volna kiadni az Elder Scrolls VI-ot, akkor az lett volna a nyerő, de sajnos magasról tesznek rá, hogy mit várnak tőlük a rajongók. Így jött a From Software, és eladtak egy hónap alatt 12 millió példányt ebből (még ha a keményvonalas Dark Souls rajongóknak nem is tetszik, a korábban felsorolt problémák miatt). Szóval a kérdésedre a válasz: ugyanúgy 10/10-es értékeléseket kapott volna, tökmindegy, melyik csapat készítette volna el ugyanebben a formában.

    Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

Új hozzászólás Aktív témák