- iPhone topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kai_Rong
senior tag
Igy kozel ket honappal a megjelenes utan en is raszantam magam a jatekra, felbontottam a launch editiont. Eddig teljesen okes, most vagyok Stormveilben. A Nioh es a Sekiro utan szabadon szamurajt inditottam, eleg decent kasztnak tunik.
Remelem, ezt a darabos lassu dodge-ot meg fogom szokni, ettol a DSben is hulyet kaptam. Sokkal lassabbnak tunik a harc, mint a Niohban meg a SekirobanPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Godrickot atsegitettem a tulvilagra. Meglepoen konnyu volt, Margitnak egy parszor azert neki kellett menni, Godrick meg masodjara meglett. Ezek a Stormveil Knightok normalis, hogy ennyire bivalyerosek? Eddig ezek adtak fel a leginkabb a lecket, az alabardost meg csak-csak, de a kardos + pajzsos vallalhatatlan. A sotet szobaban ahol a rusty key volt vagy husszor probaltam meg leolni, de aztan meguntam es folytattam a dungeont.
A jatek elso feleben hol erdemes runakat farmolni, illetve hol lehet jo cuccokat talalni? Elsosorban katanat, illetve armort keresnek, meg mindig a kezdo felszereles van nalam, sajnalom az alap kardra elszorni a smithing stone-t. Kicsit low levelnek is erzem magam igy 27es szinten, fel kene combosodniPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #3759 üzenetére
Erre tegnap Smarag ellen lettem figyelmes, amikor a frostos szarját fújta, akkor néha véletlenül benyomtam az L3-at, ami a lóról leszállás gombja. Pont elért a frost animáció, de nem sebződtem semmit az i-frame-ek miatt.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Komoly szopoagon vagyok az akademian, es nem tudom, miert ma ket oram ment ra a voros farkasra es egyszeruen nem tudom kinyirni. Alig sebzek ra valamit. Blood Uchigatana +7 van nalam, level 52 vagyok, strength/endurance/vigor szentharomsagra pakoltam dolgokat, de ez az egesz akademias resz nem megy. Sima mezei varazslok szarra spammelnek a kek projectile cuccokkal, a bossba van, hogy bele se tudok utni, mar meg is haltam. Nem volt eddig semmi kulonosebb gond sehol, de most hirtelen unfair lett a jatek. Dobjam ki az eddigi 15 orat es kezdjem ujra valami mage casttal a jatekot?
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
Ma reggel megprobalkoztam ujfent farkas komaval, es sikerult leolni. Ettol fuggetlenul remelem, hogy hamarosan vege ennek a dungeonnek, mert ide tenyleg csak sz.pni jarok
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Rennalaval de megszenvedtem… Elso probalkozasra kinyirtam, de utolso mozzanatakent leidezett egy giantet, es amig a halotti monologjat mondta, a giant eltalalt. A Legend Fell helyett egy You Died fogadott - eloszor azt hittem, ez valami vicc, de hat nem. Erre jo lesz figyelnem a jovoben, nem gondoltam volna, hogy ennyire troger a jatek. Olyan szinten felidegesitett, hogy egy fel oraig tok feleslegesen probalkoztam, mert a masodik fazisaban alig tudtam megutni
Most lehet majd ujraosztanom a pontokat, ezek szerint a szamuraj mint melee karaktert rosszul ertelmeztem, nagy boldogan osztogattam vigor / endurance es strength kozott, de valszeg dexre kellene inkabb pakolnom? Valami magices secondary fokuszt szeretnek, szoval gondolom, hogy Intre is kellene majd egy ido utan pontot rakni, endurancre meg keveset a stamina buff miatt.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Kvelstadt #3857 üzenetére
Jó volt a feltételezés. Átpakolom a statokat, nagyon őszintén nem figyeltem a skálázódást, azt hittem, hogy a melee = strength. Nekem valahogy ez a Soulsborne statlining nem áll kézre, a Nioh valahogy intuitívebb volt, a Sekiróban pedig szerencsére ezzel nem kellett foglalkozni
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Altus Plateau-n vagyok, kezd jobban menni a játék, legalábbis most az elmúlt pár napban nem igazán akadtam meg sehol. Tényleg jobb ez a kevert dexterity / int szamurájkodás, mint a koncepció nélkül "strength megyünk előre aztán lesz valami". Radahnt mondjuk fair fightban nem sikerült legyűrni, a második fázisában valamelyik bullshit varázslatát mindig sikerült beszívni az élete negyedénél, szóval a könnyebb utat választottam: NPC-ket idézgettem végig, akik szépen lassan leszedték az életét, miközben én a dűnék között chillben lovagoltam.
Tegnap este került sor a Regal Ancestor Spiritre. Furán hangzik, de ez egy gyönyörű bossfight volt, amire a tematika (szellemállatok ugrálnak jobbra-balra, belőlük csinálja a move-okat a bosS) és a zene csak rátett egy lapáttal. Tiszta Princess Mononoke feeling volt
A Valiant Gargoyle-t egyelőre otthagytam magára, az élete felét hiba nélkül le tudom verni, de amikor megjelenik a haverja, onnantól kezdve reszeltek nekem. Egyik hasonló stílusú játékban se éreztem indokoltnak a double boss fightokat, nem igazán erre van kitalálva az irányítás, a kameráról nem is beszélve.
Valószínűleg a csáprágós skorpió bosshoz is kevés vagyok még, ott is az élete negyedénél jönnek a problémák, amikor már nincs se flask, se semmi. Az Ashen summonokat kellene húznom, vagyis leginkább a Mimicet, de nincs hozzá ingredient.A Remembrance-okat becserélhetem a fegyverekre? Vagy érdemes ezeket őrizgetni? A rúnákért biztos nem éri meg, de a fegyverek lehet, hogy erősek.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ezekkel a Valiant Gargoyle-okkal nem birok. Ma mar szerintem ket oram biztos rament. Nem tudom annyira gyorsan megolni az elsot, hogy a masodik ne erjen oda hozzank. Probaltam mar Spirit Jelly-t is idezni, de hiaba all ott a palya kozepen, mind a ket gargoyle engem tamad be. Egyszer sikerult eddig az elsot kinyirni, de aztan beledodgeoltam a masodik altal odakopott meregfelhobe, es meghaltam… Barmi tipp? Int/Dex katana buildem van, 30-30 mindketton, plusz huszonpar Vigor, 25 Endurance es 22 Mind. Igy level 80at alulrol surolva ennek sikerulni kellene.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #3952 üzenetére
Köszi. Igazából a summont akkor hívom le, amikor a második megjelenik, de ennek ellenére nem nagyon köti le az új beérkező figyelmét
Ma reggel megint nekiültem, de továbbra se tudom időben leapasztani az első HP-ját ahhoz, hogy kényelmesben tudjak foglalkozni a másikkal, pedig annyira nem is szar a damage-em, kb. 10-12 ütésből le tudom húzni az élete felét. Ha egy picit erősebbet csapnék, szerintem simán lemenni. Egyelőre +6-os a Moonveil, húznék még rajta, csak megfelelő sombering smithing stone nem jön szembe Szerintem egyelőre hanyagolom, végülis csak opcionális boss, majd visszajövök a végén.
A csótány-skorpió boss jobban zavar, mert az a Ranni's questhez kell.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
sikerult levernem a gargoyle-okat Mivel a full melee nem ment, hybrid modszerhez folyamodtam. Levertem katanaval az elso eletenek a felet, amint bejott a masik jomadar, atvaltottam staffra, Rock Slingeztem ket flaskanyit, amibe meghalt az elso, majd a masodik gargoyle-nal visszamentem megint katanara. Osszesen ketszer kellett healelnem, szoval meglepoen sima volt.
Cserebe Astel megint feltorolte velem vagy tizszer a padlot, igazi rohadek egy boss. Hozza valszeg meg tenyleg low level vagyok, fel kene huznom magam 90 korulre, es utana visszajonni. Lehet elmegyek Rykardekhoz inkabb.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4050 üzenetére
Ugyan a véleményed lényegével én személy szerint egyetértek, szerintem fasza lett az Elden Ring és nem (csak) média hókuszpókusz van mögötte, de azért valamennyire megmosolyogtató azt látni, hogy egy 2015-ös játékot veszel benchmarkként Még szép, hogy volt fejlődés, eltelt 7 év azóta... Mindazonáltal én az Elden Ringbe kevesebb világmegváltó újítást látok bele, open worlddé varázsolta az eddig is jól ismert formulát.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
Ma visszatoltve a jatekot Astel ele rakott vissza. Mivel tegnap ugy megrakott mint paraszt a szenasszekeret, csak azert akartam visszamenni, hogy meg egy oneshotolos bucsuolelest kapjak tole, es majd a vegjatek elott alljak bosszut. Ehhez kepest ez a ma esti run olyan jol sikerult, hogy azzal az egy probalkozassal ki is nyirtam. Rock Sling + Moonveil egyutt megtette a hatasat. Ranni questlineja igy veget is ert :/
Rykard lesz a kovetkezo, de Altus Plateaun ugy eltevedtem, hogy orom volt nezni. De legalabb utkozben kipucoltam par ruinst meg barlangot meg random helyeken kotottem ki, szoval egeszen fun volt.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4110 üzenetére
Szerintem te nem érted, hogy mi az az indie játék. És úgy látszik, hogy a buborékodból se nagyon tudsz kikerülni, hogy igazából a Sekiro a From Software portfoliójába több újdonságot hozott, mint a teljes Elden Ring.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Nem tudod elengedni ezt a pontozosdit
Az Elden Ring mechanikai minosegi ugrasa a Nioh-hoz kepest csunyan leegyszerusitve annyi, hogy open world, nem pedig fix palyadesign van. Hogy er-e egy vagy 1,5 pontnyival tobbet az Elden, azt en nem tudom, de kulonosebben nem is erdekel, mert nalam a ket Nioh barmelyik Soulsborne-nal magasabb polcon vanPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tegnap jártam Rykardnál. Ezt a Volcano Manor részt közepesen élveztem, túlságosan könnyű volt eltévedni, messze voltak egymástól a grace-ek, illetve rengeteg idegesítő platformelem volt itt, amiben egyik Soulsborne játék se erős. Legalább két szintnyi rúnát sikerült otthagyni ilyen banális hülyeségek miatt, mert újraéledés után a hullám felé visszakutyagolva melléugrottam / rossz helyen ugrottam le. Maga a boss fight nem volt vészes, a kapuban hagyott lándzsával gyakorlatilag egy L2 + magic flask spamfest volt, még Mimicelni se kellett ahhoz, hogy triviális legyen a harc. Most megyek a fővárosba, aztán ha jól sejtem, innen lehet majd eljutni a Mountaintop of Giantshez, hogy végre legyen Rivers of Blood katanám.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4163 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy minden szinten jobb játék, mint az ER, nekem személy szerint jobban tetszik, elsősorban a téma / hangulat miatt, mert a gloomy dark fantasy helyett szívesebben mélyedek el a Japán yokai settingben, jobban imponál a pályaszerkezet és a harcrendszer. Veled ellentétben én nem akarom a saját véleményemet objektív igazsággá varázsolni, és nem kezdek el telesírni több fórumot azzal, hogy aki nem ért velem egyet, az hülye / vak / elfogult / nem ért hozzá / [insert egyéb random önigazoló jelző], meg különben is, mindenki, aki megkérdőjelezi a játék grandiózusságát, az személyesen téged sért meg.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4170 üzenetére
- "Szinte lineáris, kisebb pályák" vs open world. Miért lesz automatikusan jobb, ami open world? Lehet, hogy én nem vagyok elég hádkór gémer, de a PS4 érával annyi open world játék jött be, és annyit nyomtam le egymás után, hogy ebben az esetben engem inkább elsőre taszított az open world koncepció. Legutóbb a Tsushimát sikerült végigjátszani, ami open world volt, és kellett majdnem másfél év a "gyógyulásra", hogy neki tudjak állni az ER-nek.
- A Niohban is minden itemnek külön sztorija van, bemész az inventory-ba és végig tudod olvasni. Sőt, még valós japán történelemmel és korabeli mítoszokkal is összekötötték őket. Fegyvereket nem kell statok alapján bepakolnod, van opciód arra, hogy az általad preferált kinézetre reskinelj mindent...
A pályák többsége pedig valós helyszíneket replikál, és igyekeztek korhűek is maradni. Elfogadom, hogy sokaknak ez nem jelent pluszt, nekem iszonyatosan nagy flash volt végigjárni azokat a helyszíneket élőben is, ahol a játékban is jártam. Hozzáteszem, ez nem von le semmit az ER érdemeiből, építettek egy szép fantasy lore-t, és azt próbálták a lehető legjobban bepopulálni.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Az open worldnek viszont emiatt a legtöbb esetben a storytelling látja a kárát, és én továbbra is jobb szeretek sztori fókuszú játékokkal játszani. Az első két-három openworld persze fun, meg az újdonság erejével hat, de egy idő után a felfedezés öröme átcsap a "megint lovagolhatok / futhatok kilométereket" monotonitásába.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4207 üzenetére
Nekem ez a komolyabb útmutatás nélküli felfedezés élménye már a Breath of the Wildban is sok volt, bár valószínűleg annak köszönhető, hogy nem tudok mindennap leülni játszani a gép elé, és akkor is csak limitáltabb időre.
Ez a nem "checklistek teljesítése" érv nekem kicsit önellentmondásos, különösen a 10+ éve a gaming részét képező achievement-fétis miatt (ami önmagában egy checklist arról, hogy a készítők szerint hogy játszd a játékot, hogy "végigvidd").PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Meglett a Rivers of Blood. Fel is huztam gyorsan +9-re Nehezen tudom eldonteni, hogy ez vagy a Moonveil legyen elobb +10. Igazabol ez a Dex/Int build igy 110es szinten mar eleg odabasz, a legutobbi 10 boss encounterbol 8 elsore meglett, de annyira felhypeolodtam a Rivers of Bloodra, hogy szerintem respecelek dex / arcanere. Melaniara ahogy hallottam, kell is
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Melania gyorsan helyretette az egómat... Mi a pék pénisze a második fázisa? Az idejének legnagyobb részét fenn tölti a levegőben, meleeként így nehéz lesz megcsápolni... Nagy volt az öröm, hogy vérrel és verítékkel meglett elsőre az első fázisa, de ez a második sokkal rosszabb... Lehet, hogy kéne még az a plusz 10-15 level ide, most vagyok 119-es. Mondjuk a summonom +9-es, a Rivers of Blood +10-es, ennek így is kéne működnie
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Levertem vegul Maleniat. Felhuztam a Mimicet +10re meg loktem meg egy kicsit az arcanere. Elso fazisban labra se tudott allni, a masodik fazisanak a legvegen megolte a mimicet, de szerencsere egy verzesnyire volt a halaltol, azt gyorsan becsapoltam neki.
A nagyok kozul mar csak Shardbearer Mohg van hatra illetve az ego fovarosban a vegjatek. Hianyozni fog a jatek, az tuti, gyakorlatilag tavaly a Nioh 2 maxolasa ota nem sikerult elveszni hosszabban egy jatekban sem.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Eddigi legviccessebb győzelem Elnyomta azt a szar piros villámos AoE varázslatát, és már nem tudtam kidodge-olni belőle az utolsó kardcsapás után. Már készültem arra, hogy újra lekutyagolhatok hozzá (miért nem tudtak egy stake-et tenni a platformra?), aztán simán beadta a Remembrance-t, meg a trófeát, sőt, még a közeli grace-t is beaktiválta, így a rúnákat is vissza tudtam szedni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Elertem Radagonhoz. A buildem konkretan kuka, lof.szt se sebez a Rivers of Blood, 65os Arcane ide vagy oda. Es hiaba van bent +2es holy es physical damage talisman, a 40es Vigoromat harom tamadas siman leviszi. A +10es Mimic gyakorlatilag hasznalhatatlan, folyamatosan jump attackol es legtobbszor whiffel.. Barmilyen otlet? Mire kene respecelni? Meg ket unique fegyvert a meglevo cuccokbol fel tudok huzni +10re, es meg egy par larvar tear is van nalam, szoval kiserletezni lehet. 152es szinten vagyok, nem igazan ertem, hogy mi a problema
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Köszi a tippeket. Reggel nekiálltam, és végül ötödjére meglett. A Mimicet végül kidobtam a fenébe, hoztam helyette Black Knife Tiche-t, ő hasznosabbnak bizonyult. A fire-t én is kiszúrtam a profilján, és volt néhány tűzvarázslat, ami úgy tűnt, hogy sebez.
Mondjuk az olcsóság netovábbja az Elden Beast volt. Nem volt egy kifejezetten nehéz harc, de nagyon unfun a random teleportálgatással. Harcolni akarok, nem Benny Hill-show módjára kergetőzni. Az utolsó 1%-át alig bírtam belesebezni, mert körbe keringett a pályán, nem volt staminám eleget dashelni... Radagonnak adtak volna inkább valami értelmezhető phase 2-t, több értelmét láttam volna, mint ennek a Princess Mononoke utánérzet holoszörnynek.Nekem emiatt ez a lezárás jóval gyengébb volt, mint pl. a Sekiróé, azt telitalálatnak tartom, ezt meg egy kicsit kihagyott ziccernek. Azért egy NG+ végigjátszást vállalok majd egy kicsit később, elnézve a sidequestek listáját, elég sok minden kimaradt, pedig igyekeztem felfedezni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4330 üzenetére
Én most így a végére a Black Knife Tiche-be beleszerettem. Sajnos elég későn szereztem meg, de abban látom a potenciált. Illetve az elején a Jellyfish is jó volt, a célnak (figyelemelterelés ) megfelelt.
Amiben én csalódtam egy picit, az a multiplayer coop. Maleniánál meg a final bossnál próbálkoztam idézni segítőket, de mindig csúnyán elhasaltunk, valszeg amiatt, mert a boss élete (és lehet, hogy a statjai is) nőnek, ha nem solóban mégy be az arénába.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
Kai_Rong
senior tag
Milicent questjét én teljesen félbehagytam, mégis meglett minden ending egy végigjátszással (save scummal, persze).
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz temes69 #4539 üzenetére
Mint minden Souls-játékban, a választott alapkasztod itt is kb. a játék első órájában számít, illetve ha minmaxolni akarsz PvP-re. Teljesen felesleges új karaktert indítanod szerintem, a skillpontok szétosztásánál menj el abba az irányba, ahova szeretnél. Ha mage-et szeretnél, akkor INT-re gyúrj, ha melee karaktert, akkor STR/DEX.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
To be fair, az endingek szerintem a Souls játékok leggyengébb pontjai. Ez szerintem egyébként kéz a kézben jár a fragmentált történetvezérléssel. Tudom tudom, papíron mindenki azért játszik ezekkel a játékokkal, hogy az utolsó item descriptiont is elolvassa és meglegyen a sztoriban a whoa élménye, csak gyakorlatban nem ezt látom
A Sekiro endingje már csak ezért is vitte a pálmát a From játékok közül (bár annak ugye konkrét sztorija van, szóval nem egy kategória).PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Van PS5 upgrade, 60 FPSt csinal belole. Lemezesen csak PS4es valtozat van, de ha PS5be teszed be a lemezt, akkor automatikusan upgrade-el.
Magyar felirat nincs a PS4es verzioban sem, ha ilyet lattsl, az moddolt PS4-en volt.
A sima es a GotY kozott nincs kulonbseg, a jatek a megjelenes utan masfel evvel kapott egy ingyenes update-et, ami bekerult nehany uj feature (gauntlet mod, varialhato skinek, stb.). Az alapverzio is automatikusan GotY-ra frissiti magat, szoval barmelyik lemezes verziot veszed, ugyanazt kapod meg.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Szívesen, jó játékot hozzá. Nagyon más, mint az Elden Ring, arra készülj fel. Nagy általánosságban a legnehezebb From Software játéknak tartják, mert vagy ráérzel a posture mechanikára, vagy pedig kifrusztrálódsz belőle. Baráti körben többen vannak, akik az összes From játékot meg rengeteg Soulslike játékot végigvittek, ezt mégis félbehagyták
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz pandras83 #4664 üzenetére
Ha első stílusbeli játékod, akkor valóban könnyű belefutni. A sokadiknál már tudod, hogy limitáltak a resource-ok, plusz jobban el tudod dönteni az elején, hogy melyik fegyvert tartod jónak / melyik állhat kézre, és az kb. +1, +2, +3 szinten is kijön, hogy találkozott-e az elképzelésed a valósággal.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Valamivel a From Software játékot nem látott tömegnek is kellett kedvezni, ezért van benne ennyi "könnyítés". De ahogy írod, nem kötelező használni, ha megöli a challenge-et, akkor ne használd.
Én nagyrészt csak a játék utolsó harmadában használtam intenzíven azoknál a bossoknál, akik nem mentek le 5-6 próbálkozásra.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen