- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Most épp nézek teszteket, fórumokat a TC-vel kapcolatba és ez különösen riasztó:
Elvileg normál használatban fékezéstől törik az első felnin a küllő pár ezer km után. Ezen mondhatni nem is csodálkozok. Szerintem ez a konstrukció egyszerűen rosszul megtervezett. Olyan mintha öntött vas/könnyűfém lenne az egész, de lehet hogy csak rosszúl gondolom. Annyira hülyék csak nem lehetnek. Amellett hogy zárványok lehetnek a szerkezetben, még merev, törékeny is, a fékezéssel járó hajlítást se bírja.
Egyébként többször írják azt is, hogy a specifikáció szélesebb kereket hoz előre is, de lehet hogy azt írták el.
Hátul is aggasztó, hogy a hub motoron láthatóan 10 rögzítési pont van, ahol átadhatja az erőt de a képek szerint csak 2 küllő viszi át a nyomatékot közvetlenűl a felnire és ugye nyomaték az van bőven, tehát azok a felnik túlterhelődhetnek. Persze ez csak tipp, élőben még nem láttam. 10 küllős felnivel lenne ideális, vagy más fajta hub motorral.
Tovább olvasva, állítólag Németországban már másfajta első felnivel árulják, erősebb küllőkkel. Mondjuk sok különbséget nem látok. Az viszont látszik, hogy a probléma része az is hogy csak minden második küllőhöz van rögzítve a féktárcsa, vagyis csak fele küllő kapja a hajlító/nyíró erőket fékezésnél.
Már csak meg kell találni, hogy hogy lehet beazonosítani a régi és új felnit.
Ezek szerint vannak gyerekbetegségek még.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen