- Netfone
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- CES 2024: Kezünkben az Asus új mobil kontrollere
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
Hirdetés
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
A REx alapvetően arra készült, hogy tartsa a töltést. Ez elég macerás volna, ha mindig maximumon pörög... Azzal egyetértek, hogy nem ez a legoptimálisabb megoldás, de mint írtam, ez kiegészítésnek van, főleg a korai, 60Ah verziók hatótávja miatt. A legtöbb embernek általában az is elegendő, de azért egy tizenmilliós prémium autó vásárlása már megfontolandó, ha csak ennyi a hatótáv. De ha ez nem gond, akkor ott a tisztán elektromos verzió.
A REx alapvetően egy biztonsági tartalék, ha sokat akarsz (benzinnel) menni, jobban jársz egy "igazi" hibriddel. Az általad korlátozás felesleges szívatás lenne, pont a videóhoz hasonló esetekben. Ahol szándékosan, a teszt kedvéért tankolgatták, és nem jókedvükben. Jelezvén, hogy megoldható. Ha meg már hazaértek, akkor elég a városban, agglomerációban szűk 4000 km-t menniük minden ilyen extrém holland út után, hogy jobb fogyasztásuk legyen, mint nektek az Amperával. Szóval nem értem, hogy miért böki ennyire a csőrödet a REx.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs