- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
nem is kell légellenállást nézni, a kérdés az egységnyi utat egységnyi sebességgel megtenni, csak a gyorsítás dinamikája változik. Tehát a többi lehet állandó.
A gyorsításnál zárjuk ki a túl nagy és túl kicsi gyorsítást, ahol a túl nagy értelme a kivett áram meghaladná az akku maximális leadási szintjét, és a belső ellenálláson túl nagy a feszültség esés, illetve az extrém kicsit, ahol a kivett áram kisebb mint az akku önkisülési vesztesége és a segédelektronikák által felvett áram, mivel ezen küszöb alá menve nem csökken tovább az áram felvétel.
tehát a "normális" tartományban igaz, hogy mindegy a gyorsítás dinamikája.
Ami a belső égésű motor és az elektromos közti különbség, hogy a belső égésűnél ez a tartomány értelmezhetetlenül kicsi, mondjuk 1800-2200rpm közt van, ami nem tesz lehetővé semmi játékot, elektromos autónál meg az üzemi körülmények kb 90%-a ebbe a tartományba esik.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
Ion-nal nem valtoztathato de kelloen eros (=nem gurul menetpedal nelkul mint uresben), Amperanal viszont atveros, mert a D gurul (kis feknel visszatermel), de D helyett L eseten nem visszatoltest novel, hanem a normal motor motorfekjet is beveti. Vagyis az nem segit a takarekossagban. Nalunk is ugy van hogy en az ion-fele megoldast szeretem es azt vezetem, a ferjem az Amperasat es azt viszi, aztan mikor valamiert keresztben megyunk akkor szokni kell...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- ACI FARFISA FA/EX311 Exhito Audio beltéri egység (kaputelefon)
- Carlinkit 5.0 2Air vezetéknélküli Android Auto / Carplay adapter
- OBDeleven VAG autódiagnosztika
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs