- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Használtam már eNirót (39kWh, ilyen lesz), béreltünk pár napra vétel előtt. Általános tapasztalatok 2019-es 40-es Leafhez képest:
1. Kényelmesebb az ülés.
2. kb egyforma fogyasztás, hatótáv
3. Sokkal rosszabb sávtartó (csalinkázik össze-vissza), de kicsit jobb követő rendszer (nem akar minden nap 5x megölni, mint a Leaf, csak kétszer)
4. Nincs idegesítő gombkáosz, mint a Leafben, logikusabb a gombok elrendezése
5. Normális könyöktámaszok mindenhol, nem úgy a leafben.
6. Levegő a hátsó utasnak.
7. Nincs rendes e-pedál (a menetpedállal nem áll meg, csak lassít), csak ha lefékezel, akkor automatikusan rögzít.
8. Buta, mint a tök, nem jegyzi meg az auto-rögzítőfék bekapcsolt állását
9. Sokkal gyengébb kamerarendszer. A képminőség is borzasztó (a 9 éves Volté is sokkal jobb), és hát csak egyetlen tolatókamera van.
10. Összevissza és hangosan füttyög, zenél mindenért, és nem lehet kikapcsolni.
11. Kicsit nagyobb csomagtér.
12. Síkba dönthető hátsó ülések.
13. Csomó pakolási lehetőség az utastérben.
14. Sokkal stabilabb a futómű.
15. Sokkal jobb a kipörgésgátló. Egész pontosan: itt létezik, nem forog ki a kerék minden pedálérintésre, és nem csak azért, mert gyengébb a motor.
16. Gyengébb menetdinamika (gyengébb motor).evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest