- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
Használt elektromos autó vásárlásán vagy behozatalán töröm a fejemet. A három kicsi gyerekeket hordjuk csak autóval oviba/suliba/edzésre/logopédiára, stb. És ez jelenleg havi kb 80-100e Ft üzemanyagköltség, a nagy diesellel. Van viszont még 7 év amíg a napelemes rendszerem éves elszámolású, és van többlettermelésem. Ezért szerintem abszolút megérné, pont kihúzhatnánk addig az időszakig amíg elég nagyok lesznek az egyedül közlekedéshez.
Viszont nem tudom mennyire érné meg külföldről hozni, és hogy egyáltalán milyen tipust. Kritérium:
- olcsó legyen, a 3-4 milliónál ne legyen több,
- 5 személyes legyen
- hosszabb távon tudjon egy töltéssel 50-60km-t.Megpróbálom átnyálazni a topicot. Minden infót addig elöre is köszönök!
-
Kroni1
veterán
Igen, gyakrany megyünk és jövünk egyszerre melóba úgy h 5en vagyunk és így legalább a közelebbi kirándulós progikra is tudnánk 5en ülni a kocsiban, ez nagyon fontos lenne..
1 fázis van csak, a zoe így nem az igazi, én is egy régebbi kis leaf-re gondoltam alapból. A trio az konkrétan micsoda amúgy? -
Kroni1
veterán
aha, így már értem, köszi mindenkinek. Ezeket a kis 4személyesek azért nem is néztem, mert nem akarnék ekkora kompromisszumot, másrészt meg sztem nem sokkal lennének olcsóbbak egy leafnél.
Az outlander volt még lehetőségek közt, de elvetettem mert az igen drága és feleslegesen nagy a városi dolgainkra, meg az elektromos hatótávja sem az igazi, és nem épp praktikus parkolni sem. Akkor már inkább a Volvo dízeles hibrid megoldása, vagy méginkább egy Leaf ami nekünk való lenne, és az Espace meg megmarad hosszabb utakra, eladni az már ugyis nehezen tudnám, hosszu utra bepakolni 3 gyerekkel viszont annál jobb nincs személyautóban.
-
Kroni1
veterán
Ettől? Én is szeretem a BMW-t de nálam már a ping-pong asztal méretű vesékkel végleg elvágták magukat. Ez a design teljesen visszafogott és szerethető ahhoz képest amit az utóbbi években csinálnak. Mondható akár unalmasnak is, tényleg kissé a stellantis irány jut eszembe róla nekem is.
-
Kroni1
veterán
Elolvastam ezt a szerintem tök jó összefoglalót, és egyre közelebb egy 24kw Nissan Leaf vásárlása, már az asszony is jóváhagyta a projektet!
Következő kérdéseim lennének még:
- 1xfázison 32A mennyire szűk keresztmetszet otthoni töltéshez?
- Ahogy egy akku degradálódik, úgy a szükséges töltési idő ezzel egyenes arányban csökken?
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Shadowbull #8882 üzenetére
Ez jól néz ki, ezeket az oldalra nyujtott vesét sokkal inkább adom! Az M3 Touring a motorháztól aszfaltig érő vesékkel szerintem förtelmes, de hát ugye izlések és pofonok.
-
Kroni1
veterán
válasz abrtom87 #8947 üzenetére
Van már kialakitott töltőhelyetek? Nekem nemrég ajánlottak itt egy jó opciót: Lehet venni olyan töltésoptimalizálót, ami folyamatosan monitorozza a házat és azt priorizálja. A töltést visszafogja amikor mondjuk megy a főzőlap nagy igénnyel, stb. és visszaadja a kakaót a kocsi felé ha már nem kell nektek másra. Van a töltővel együtt kapható és külön berakható is elvileg.
[link]
[link]
Persze ettől még kell bőviteni (főleg ha két kocsi lesz), de ha bővítéskor egyuttal egy ilyet is beraktok akkor sosem fogja levágni a töltés a megszakítót, nyugodtan lehet bármit csinálni a lakásban amit eddig. -
Kroni1
veterán
válasz ratkaics #8949 üzenetére
Az hogy eddig elég volt a háztartásuknak 1x16A, az nem feltétlenül jelenti h a későbbiekben is elég lesz. Egyre több az elektromos fogyasztó egy háztartásban, már egy indukciós főzőlap önmagában tud igényelni akár 32A-t.
Ha már fejlesztenek akkor a leirtak közül én is 32+16+16-ot választanám,de mindenképp tennék optimalizálót is.Mondjuk kiváncsi vagyok a szolgálató miért nem engedte a 3x32-t..
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Hogy egy kicsit ON legyek:
A KIA Soul-ról mik a vélemények?!
Jobb autónak mondható mint a LEAF?
Első körben gen2 Leaf-et gondoltam venni 3-3.6M közt alapvetően rövidebb távokra, de nem igazán van olyan, ami minden igényemnek megfelelne:
nagykijelzős,
hőszivattyús,
kormány és ülésfűtés,
elfogadható akkuA Soul már 4M körül indul, és ahogy nézem ezeket tudja, és hatótávra is jobb.. Abban van hűtése az akkunak?!
-
Kroni1
veterán
Ez így nem feltétlenül igaz szerintem. Az egyik baj, hogy ebben az országban néhányan akinek telik csúcskategóriára, marha nagy királynak gondolják magukat, óriási arcot és proli viselkedést társítanak mellé. Aki meg gyűlölködik bárkin akinek jól megy, az már az előítéletei alapján általánosít.
-
Kroni1
veterán
Én szerintem kb ugyanazt mondjuk. De gondolod, h nincs irígység külföldön? Dehogynincs! Az USA-ban olyan szinten a külsőség a minden, akkora a bullying, hogy az hányinger. Mindenhol lehet találni hibát, itthon valóban sok az előítélet, de szerencsére nem mindenki ilyen, nekem speciel rengeteg kultúrált, jó értékrendű ismerősöm/barátom van. Londonban valóban tök normális csókák szaladgálnak a legjobb kocsikkal, azon sallangok nélkül amit egy Berki itthon megengedett magának a közlekedésben. Bár ha itthon is csak ilyenek lennének az nem tudom mennyit változtatna az irígységen, utálkozáson.
-
Kroni1
veterán
Nem észt osztani akarok, mert nincs saját tapasztalatom, de én is pont most kezdtem utánajárni, mert szintén Leaf és ZOE közül szerettem volna választani, egy második autót városba. Ez az amiket eddig megtudtam:
A Zoe esetében mindenképp 3 fázis érdemes az otthoni töltéshez, az egy fázisról csak nagy veszteséggel tölthető. Egyébként ez is ajánlott tipus, de emiatt esett ki nálam, mert nálunk a hálózatfejlesztés nagyon sokba fájna, a Leaf pedig nagyon jól tölthető egy fázisról.
Az ismerőseim közt van pár Leaf, és mindenki imádja. Persze az újabb gen2 30-40-62kW-os akksik állítólag minőségben nagy szórással készülnek, a 24kw-os verzió a legkiszámíthatóbb, igaz ez a legkisebb hatótávú is egyben. Én ebből szeretnék kifogni egy jó darabot. Mivel a legnagyobb példányszámban eladott kocsi európában alkatrész van hozzá, ha cellazárlatos lenne akkor a javítása állítólag nagyon olcsón megoldható. Ha később új életet adna neki az ember akkor a teljes akkupakk csere is jóval olcsóbban kivitelezhető, mint más tipusokban.
Méretben nincs nagy különbség a gen2 Leaf és Zoe közt, bár az új Leaf lehet nagyobb, azt nem tudom, annyi pénzt én nem szánok második kocsira amennyibe ezek a fiatalabbak kerülnek.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Ezt pont arra alapozva írtam amit veled is beszéltem. Egyébként ne mondd már, h mind rossz, nyilván nem 90%-osak de városba még teljesen jók lehetnek ezek elég sokáig, legalábbis nekem ilyenek vannak az ismerőseim körében, napi használatban. Bízom benne h karácsonyra nem lesz rossz mindegyik..
"40cm-el hosszabb a leaf." Igen 36cm-el hosszabb, de pont azért raktam be a képet is, hogy látható legyen. Dimenziókban nekem ez kb. egykutya, átlagos kocsibeállóba mindkettő be kell hogy férjen sztem. (bár lehet azért gondolom így mert a Grand Espace-ünkből indulok ki..)
Úgy érted, hogy a Zoe belül ennyire kicsi? Leaf-ben ültem csak eddig, az nekem tágas, kifejezetten nagynak tűnik. Corsa-Meriva után tökéletes a beltér mérete.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
A 3x25A az tökéletes, főleg hogy napelemetek is van! Én nemsokára rakok fel magamnak még 8 panelt a meglévők mellé, annyira lementek a panel árak, hogy brutális.
Ha méretben is megfelel a Zoe akkor nincs kérdés. Akksi szempontból az Ionic-ot szokták dícsérni, de az méretben megintcsak hosszabb és szélesebb is, ha ez kizáró ok tud lenni nálatok.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Szerintem elektromos autón nem tud annyi minden tönkremenni mint belső égésűn, ha a motor nem rosszul van megtervezve akkor akksi a kérdéses leginkább, ahogy te is írtad. Olvass utána mindenképpen!
Nekem az automata 2.0dci Espace eddig közel 300e km-el teljesen jól muzsikál, imádjuk. Szerintem a franciák kényelmes autók általánosságban, és ha kell valamit venni, akkor kb. minden feleannyi hozzá mint pl. egy VW-hez.
-
Kroni1
veterán
válasz FIREBLADE78 #9030 üzenetére
Anélkül is drágulás lesz várható sztem..
-
Kroni1
veterán
Én jópár évvel ezelőtt pont a városi parkolás miatt gondoltam, hogy anyám szedán F Astráját lecseréljük Corsa-ra, vagy valami rövidebbre. Végül a fájó térdei miatt Meriva lett, mert abban magasra állíthatóak az első ülések. Utálta a kocsit, mert nem látta az elejét meg a hátulját.. Hiába magyaráztam neki, hogy azért nem, mert ez kis autó, nem lóg ki elől-hátul annyit mint az Astra, és nyugodtan parkolhat vele kisebb helyekre is, nem értette meg.
-
Kroni1
veterán
válasz Shadowbull #9068 üzenetére
Ez nem tudom milyen autó épp, de nem mo. reális ár sztem. Idén én Espace méretű 7személyest néztem nyáron, asszem egy 8 napos nyaralás olyan 100k lett volna vagy kicsit felette. Az simán jó ár annak akinek csak évi max 10-20 nap körülre kell ekkora kocsi. Simán rá lehet ezt költeni gumikra és kötelezőre éves szinten, a többi költségről nem is beszélve.
Síelni is voltunk egyszer nagyobb csapattal, igaz jó rég volt már, de egy új korrekt kis Suzukit béreltünk asszem napi 7000Ft körül, friss téli gumikkal, korrekt műszaki állapotban. Ez 5 főre elosztva akkor nagyon jól jött ki, talán még mostanában sem sokkal drágább..
-
Kroni1
veterán
válasz Shadowbull #9071 üzenetére
Egyébként én most második autónak fogok elektromosat venni, kiváncsi vagyok ez hogy fogja átalakítani a nagy dízelünk használatát.
Mivel legtöbbször városon belül rövid távokat és csomag nélkül rohangálunk a gyerekekkel ide-oda.szleg majd csak akkor fogunk a naggyal menni, ha a távolság, a csomagok mennyisége megkívánja.
Sőt, az is lehet, hogy ha az országjáráshoz tudunk úgy alkalmazkodni a 3 kicsi gyerekkel, hogy mindig töltőnél állunk meg szünetre, stb. akkor eladom a nagyot és a nyaralásra meg mindig bérlünk majd.
-
Kroni1
veterán
Nekem szlovákia is pozitív csalódás mo után, de valóban nyugat felé szinte mindenhol szintén jobb a helyzet. Még autós-motoros futár koromban voltak népnevelő célzatú cselekedeteim, de feladtam, mert felesleges volt.
Romániában és Lengyelországban viszont a hazainál is durvább a helyzet szerintem, motoros túrákon konkrétan ha betartottuk vagy csak 10-20kmph-val léptük túl a sebességet a személyautóktól kezdve a kamionig mindenki le akart gyalázni minket, falvakon 80-100al csapató teherautók, hirtelen minden előjel nélkül a sztárdán megforduló kamionok, stb. Szóval van nálunk jobb, de rosszabb is.
-
Kroni1
veterán
A Spring mennyire fapados autó..? Egy leaf vagy zoe minőségben nagyon más kategória?
-
Kroni1
veterán
válasz bitpork #9184 üzenetére
elég undoritó eljárás ez a "fizesd ki az okozott kárt"..
a feleségem csinált egy apró fényezéses kárt egy öreg szar suzukinak, a másik félnek 340ezer volt a javítás. mikor kérdezte a biztosító mondtuk h nem fizetjük ki, erre következő évben nemcsak a korábbi minimális bónuszt buktuk ahogy számítottunk rá, de a korábbihoz képest több mint 3x annyi lett az éves díj, bármelyik biztositóhoz is akartam volna átszerződni. még évekig futtattam úgy netrisk kalkulációt, hogy egy okozott kár volt az adott évben, és vagy 3-5 évig brutálisan drága lett volna még a biztosítás. nem túl korrekt szerintem.
végül annyit tudtunk tenni, h (családon belül ingyenesen) üzembentartót váltottunk, így tiszta lappal megint normál összegű lett a biztosítás.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Olyan összegeket írkáltok itt, hogy csak ámulok. 2.6M egy meghúzásért?! Én annyiért maximum autót szoktam venni, az 5 éves Espace-ünket vettem nem sokkal többért.
Brutálisak valóban az árak amiken a javitások mennek, nem csoda hogy egyre drágábbak a kötelező és a casco ajánlatok is a biztositóknál. -
Kroni1
veterán
válasz FIREBLADE78 #9229 üzenetére
Először nem értettem miért kérded, de aztán észrevettem h elírtam, nem i5 hanem i3 van neki, az lenne kicsi nekünk..
Minőségre viszont nem nagyon tudtam belekötni.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Az új LEAF-ek is chademo-sak? Akkor meg mi a fenéért építik le őket? Nem értem ezt az iparágat, valahogy sokkal hamarabb kellett volna valami egységeset kitalálniuk..
Nemrég olvastam h a VW is beállt a tesla töltőszabványa mögé, ezek szerint ez megint egy harmadik megoldás vagy hogy van? Vagy ez CCS szabványnak megfelelő? Tök jó lett volna, hogyha ezt hamarabb lezongorázzák és nem kéne a tulajoknak keresgélni h hol van nekik való tipus, meg remegni h meddig használható még..
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Köszi mindenkinek, így már világosabb! Ezek szerint az eu teslák más csatisak mint az usa-ban eladottak.. Ez is tök jó.
Ezek szerint az új Leaf nem feltétlen lesz egy időtálló választás, egy Ionic vele egyárban sokkal jobb deal-nek tűnik itthoni piacon. Persze oké, aki csak otthon tölt és rövidezik annak mindegy, de azért csak motoszkálna bennem a kisördög, h de jó lenne ha néha egy hosszabb útra is el lehetne vele menni bátrabban és kevesebb kompromisszummal..
-
Kroni1
veterán
Ezt a kínai cuccot én is olvastam, 1000$-os tákolmány, sztem is felesleges pénzkidobás. De azt jól mutatja, hogy nem olyan egyszerű a két rendszert összehozni. Sztem feleslegesen drágítaná bármelyik autót ha a gyártók nekiállnának egy ilyet fejleszteni és beletenni, és lehet nem is lenne rá kereslet, ezért nem is lépik meg.
Ha már eldőlt hogy európa CCS2 akkor igazából az lenne az ésszerű hogy itt ilyennel hozzák ki az autókat és kész. (Bár gondolom ez se feltétlen olcsó átállás)Az USA-ban egyébként nem is 3 fazisoznak, ott azért nem is volt szempont ez a kialakításnál!? Úgy tudom UK és Franciaország se feltétlen osztott, ott is az 1x80A jellemző, gondolom itt az EU rendszernél a Németországi rendszer volt a fő csapásirány.
-
Kroni1
veterán
válasz Füleske #9253 üzenetére
Köszi! Ez így már akkor értelmes döntés.. Oké, az első gen béka leaf valóban több mint 10 éves, de úgy tudom h az új gen az csak valahogy 2018-19 óta van, már ott is megléphették volna talán. Ezeket a pár éves Leaf-eket látom 7-8-9M ft-ért hirdetni, amit nem tartok túl reálisnak a fentiek fényében.
-
Kroni1
veterán
Az Ionic szakértőket kérdezném, hogy a felszereltségi szintek hogy vannak ennél a tipusnál? Érdemes bizonyos felszereltségűeket nézni, mint mondjuk a Leafnél, hogy hőszivattyú csak Acenta felett van, stb.??
Első elektromos autónak egy 2015 körüli Leaf-et akartam városi rohangálósnak, 3-4 Millió Ft között. Persze most azon kaptam magam, hogy már a 2017-18 körüli IONIC-okat nézegetem, mert 5M-tól felfelé már nem is tűnik olyan soknak a különbség, plusz pár hónap nadrágmegszorítással ki tudnám sporólni a különbözetet.
Ahogy olvasom az akksija sokkal jobban bírja, kompatilisebb lesz, és habár csak ritkán lenne hosszabb útra használva, azért mégis jó ha ott a lehetőség. Szóval jól jött le az nekem, hogy egy IONIC sok km-el is jobb választás lehet, és megérheti azt a plusz 1-2M ft-ot?
-
Kroni1
veterán
Mondjuk ez igaz. Bár nem is azt mondanám hogy csökkenni fog, inkább csak meglepett, hogy rövidtávú autó létére az újabbak ugyanúgy vagy akár még drágábban, akár 7-9M körül vannak hirdetve mint az Ionic-ok.
Azt hogy ennyire egy platform hogy az ajtók kompatibilisek nem is tudtam, és érdekes módon nekem a csúnyának mondott béka még jobban is tetszik, olyan aranyosan vicces.
A ráncfelvarott kapott adaptív tempomatot, sávtartót meg vészfék asszisztenst, ha jól tudom, bár kérdés hogy ezek közül az első kettő egy városi autónál mennyire szempont. -
Kroni1
veterán
válasz mauimagic #9680 üzenetére
Fb-n van Nissan Leaf Hungary csoport, ott pont most volt egy poszt erről. SHELLY okosmérővel nézte valaki, elvileg nem vészes csak elöször rosszul mérte.. Úgy tudom a Leaf elég jól tölthető otthon 230V 1 fázisrol is, viszonylag kis veszteséggel, a Zoé az ami ebből a szempontból kompromisszumosabb, abból kispóroltak valamit, ami miatt 1 fázison nagy a vesztesége, csak a 3 fázist szereti.
-
-
Kroni1
veterán
Igen, ezt akartam én is amit Vesa írt, h a gyári értéket ne vedd készpenznek! Az outlander meg feleannyit se tud mint a V60. Jópofa kocsi, de minden pénzed rámegy egy gumicserére amekkora batár. Az nagyon nem egy napi 2-4x10km-re való autó sztem!
Ha második autónak veszed benzines vagy diesel mellé akkor erre a celra Leaf, vagy ha belefér a keretbe akkor egy ioniq a tuti sztem. Ekkora uton nálunk elfér a 3 gyerek hatul nem iso ülésekben simán, a felnöttek meg elöl.
Ha egyetlen autótok lesz akkor a V60 sztem a legjobb választás. Amire neked kell elég, és hosszú útra nem tartasz fent feleslegesen másik kocsit. -
Kroni1
veterán
válasz bitpork #9727 üzenetére
Azért az elmúlt időszakban volt árkorrekció gazdagon az új autók piacán és komoly áresések voltak tapasztalhatóak a használtpiacon is.
Bármennyire is szeretné mindenki eladni kevés bukóval a használt autóját egyre nehezebb lesz. Ha használod tovább oké, de amiben akku van az egyre kevésbé lesz eladható minél idősebb, még akkor is ha a km nem nagyon növekszik. -
Kroni1
veterán
válasz bigdigit #9780 üzenetére
"Majd ha lesz max 10 mill körül új EV és 3 évesen 8 marad a maradvány értéke akkor kezd valami alakulni."
Most nem azért, ha kihozol egy 10milliós benzines vagy dízel kocsit a szalonból, akkor azt 8 misiért max 1 évesen párezer km-el tudod eladni, 3 évesen már nem igazán.
A Grand Espace-em 12 Milla körül volt az adott felszereltséggel újonnan, én 5 évesen 3.4 Millióért tudtam megvenni..Sokan olyan értéktartást várnak EV-től amit a belső égésűek sem tudnak, de ilyen nem valószínű h be fog következni.
-
Kroni1
veterán
válasz bigdigit #9893 üzenetére
Nem szeretném a Suzukit fikázni, racionális döntés tud lenni, mert egy megbízható és olcsón fenntartható autó szerintem is. Ugyanakkor az "Inkább 10 éves prémium vagy német/francia" is tud érthető döntés lenni suzuki helyett, szerintem. Nálunk vannak céges e-Golfok és régebbi VW, Dácia, Renault-ok mellett Suzuki Vitarák, SX4 s-crossok, stb. Azért az első mondatomban leirt előnyeihez hozzátartozik, hogy Dacia-k és a Suzukik sok szempontból bizony igencsak fapados autók.
Kollégáimmal megállapítottuk, hogy hiába a csili-vili új 0km-es Vitara mégis jobban szeretjük pl. a 10+ éves leharcolt Megane-t vezetni. Hogy mi az oka nem tudom, nem sznobság szerintem mert az se éppen egy prémium autó, de mégis kényelmesebb, minőségibb érzetű. Lehet benne némi kongitív disszonancia, fene tudja. -
Kroni1
veterán
válasz Tiédetis #9921 üzenetére
Na igen, sajnos nem kevés személyes élményem is van erről a témáról.
Amikor vonulós tűzoltóként dolgoztam a mentősök mondták mindig az első generációs swiftekre, hogy guruló koporsó. És valóban, az abban utazókat sajnos nem sűrűn kellett már mentenünk, ha másik autóval ütköztek.
Tetőre borult és kilapult Peugeot-ból viszont szedtem ki ugy anyát és lányát a hátsó szélvédőn, hogy mikor megláttam a kocsit azt mondtam, h ebben nem lesz túlélő, és mégis..
Ja és a 14 kerületben dolgoztam, ezek nem autópályán történtek, mind városi utak és max 50-70-es tempó. Na azóta én egy kicsit máshogy látom ezt az elvisz A-ból B-be kérdést. -
Kroni1
veterán
"Részemről lezártam..."
Jó ötlet!
MÁS:
Vajon milyen bringa férhet be egy Leaf vagy egy Ionic csomagtartójába? Csak egy kis összehajtható ha jól sejtem igaz??
Hogy csak annyit menjek autóval amennyit muszáj én eddig kiszórtam a gyerekeket iskolába ovodába, és onnan télen BKV, az év többi részében meg bringával tovább a melóhelyre. Ez eddig nem volt gond, de EV-re váltunk nemsokára, asszem itt most be kell majd újitanom valami kempingbringa szerűt..
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Ismét mozgásban a Kingmakers
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen