- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
Én csak válaszoltam az általad leírtakra:
"Az Odyssey az egyetlen DLC az Elithez, szóval ezt a kérdést nem igazán értem."
Csupán próbáltam megválaszolni, hogy ő miért kérdezhetett rá a DLC-kre, mivel így kezdte a kommentjét: "Sziasztok, pár évre szüneteltettem az Elitet "
Mindketten segíteni akarunk és nem is értem, hogy miért vetted ezt támadásnak/"rugózásnak". Na mindegy. Peace! -
[HUN]NIMROD
aktív tag
Írásban mindig hiányzik a személyes jelenlétnél meglévő metakommunikáció, ami egyértelművé teszi a szándékokat, ezért könnyebb félreérteni egymást. Még hangulatjelekkel is nehéz érzékeltetni a dolgokat, az is csak egy fél(sőt tized)megoldás.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Raymond
félisten
Az utolso update utan is van meg Horizons codebase? Tehat ez az egesz egybeolvasztas meg nem tortent meg amikor mar csak az Odyssey grafika van?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Engem meg mindig elrettent az elbaltazott planet tech. Mivel nincs Odyssey-m igy eddig csak a videokbol iteltem meg, de nekem meg mindig jobban bejon a Horizons-os. Na persze az lenne az igazi ha a regebbi Horizons-os lenne amikor meg volt tobb szin es valtozatossag, de az a hajo mar regen supecruise-olt
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Deaxus
tag
A Twitch közvetítés hány órakor szokott indulni?
-
Submarine
senior tag
És azóta sem csináltak semmit a Horizons/FragCannonokkal.
Botrány..
Tegyék vissza a korábbi buildet amíg kijavítják, vagy legyen egy lezárt Hori build.
Nekem megfelelt így is. Eddig.
Etessék meg a kecskével tudományukat. -
Submarine
senior tag
válasz Submarine #47210 üzenetére
Addig irkáltam, míg kitiltottak a frontier forumról.
Pedig sehol nincs leírva, hogy a "fu btchs" magán- és mássalhangzókat ebben a sorrendben nem lehet használni. Megnéztem.
És még az ehhez kapcsolódó üzenetet sem tudom elolvasni.
Játszani már nem is akarok. Ez a fórum mitől halt meg? -
Snoke
tag
válasz Submarine #47212 üzenetére
Így van, a nácik is egy csomó embert bannoltak fórumokról, mert b@zmagoltak. Jó meglátás, gratulálok.
Szerintem engedd el a frag canonos problémádat, mert úgysem fogják kijavítani, anyázásra meg főleg nem. Van más 100 apró hiba, amiket évek óta nem javítanak, pedig minden játékos és fejlesztő tud róla. Én tegnap raktam fel 5 fraget a mambára és megvolt mind, nálam nincs vele gond. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Submarine #47211 üzenetére
Ez nem meghalás, csak készenléti üzemmód. Épp nincs semmi megtárgyalnivalója senkinek.
Nem vagyok naprakész a frages problémával, csak általánosságban mondom, hogy ha valami elvész, akkor az ügyfélsegítő felületen elég kérni, és vissza szokták adni. Még akkor is, amikor az első válaszukban az van hogy "nem látjuk a logokban".
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
nTom
aktív tag
a frag cannont én sem tudom elengedni, a kedvenc fegyverem a kishajómon.
És mérnökölt, nem mondanék le rólahttps://youtu.be/d6kTyD29kI8 [link]
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Valami szerver gubanc van?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #47217 üzenetére
Már jó, de újra autentikálnom kellett..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
VictorHUN
aktív tag
Van itt egyáltalán olyan játékos aki napi szinten nyomja? Eddig elvétve 1 magyarral taliztam. Ha valaki szivesen játszana akkor ugyan ezen a néven megtalál játékon belül (social/search)
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
Snoke
tag
válasz VictorHUN #47219 üzenetére
Van, én például minden nap játszom, ha tehetem. Viszont én egyedül játszom openben általában. Nincs kedvem összehangolni, hogy ki mikor ér rá és ahhoz alkalmazkodni. Talán más is lehet így. Van egy DC szervere az ED közösségnek, ott biztos találsz aktív játékostársakat. Ha már ott sem, akkor tényleg van baj.
-
buke
tag
válasz VictorHUN #47219 üzenetére
Én is szinte naponta játszom, persze egyedül.
Más: másodszor találkoztam talán a legbosszantóbb hibával.
küldetést félbe hagyva más hajót--ez esetben csak a taxi lett volna jó-- választva visszatérek az FC-mhez és ő szó nélkül kilövi a corvettemet. .Ok.,de a küldi jelzi, hogy Contract Failed
Gondolom a támadott ellenséges frakció "átvette az irányítást" az FC-men a bázisuktól kb. 1,300KLys -ra.
Az ok, hogy visszamentem az anyahajóra az az volt,hogy a küldetéses katonai bázist agresszív, harcra kész támadó jellegű csoport lakja és ez legtöbbször kb.4-5 mérnökölt hajót is jelent a gyalogosok mellé, ráadásul kb.15 km-en belül mindenképpen megtámadnak egyszerre. Hiába a corvette, lassan elfogy a munícióm, náluk mindig van újabb hajó, tehát így nem lehet előbbre jutni, csak lopakodva, és persze apexxel érkezve. Azt előre nem lehet tudni mennyi hajó vár ott.Ezért merem a corvettemet vinni, mert sok esetben nyerő tud lenni, ha leküzdöm a hajókat és ráfordulok a légvédelem kilövésére.
Nemtudom milyen bázisoknál jelentkezik a hiba, valaki futott ilyennel össze. Olyan hatása van mintha a mission kiterjedne a saját privát FC-mre és persze mintha az ellenség onnan lőne ki engem.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
raymi16
tag
válasz Raymond #47224 üzenetére
Én személy szerint magát a helyzetet sajnálom, hogy ilyennek be kell következnie! Saját vélemény, de szerves részét képezi a játéknak ez is, bár vitathatatlan, hogy nem ez az elsődleges célja a játéknak! Nagyon nagyon remélem hogy ezek csak átmeneti dolgok.
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
Raymond
félisten
-
raymi16
tag
válasz Raymond #47228 üzenetére
Ezt nem is cáfolom, én is láttam pár érdekes mintázatot! Ami zavar hogy ezen nem fognak javítani a jövőben, valószínűleg kapacitás és anyagi problémák miatt ami azért nem túl bíztató és ez elszomorít! Pedig lenne még potenciál és valószínűleg a fórumon pár embernek sokkal jobb ötletei lennének, miként is lehetne még jobbá tenni!
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
Raymond
félisten
válasz raymi16 #47229 üzenetére
Az ED sajnos halott. Ez mar regota egyertelmu. Volt az Odyssey probalkozas egy mas fejleszto bandaval de nem sikerult.
Az hogy az FDev-nel nincs mar ember aki ismeri vagy kiismeri magat az eredeti kodbazisban az is eleg vilagos mar par eve. Sok baki volt ami erre utal es szintugy az hogy aranylag egyszeru hibakat nem javitottak. Az akinek van tapasztalata cegeknel ahol valami line of business aplikacio megy de nincs igazan aki tovabbfejlesztene csak az van hogy nagy nehezen eletben tartja az aktualis banda az latta es latja ennek a nyomait az utobbi par evben az ED-nel is. A tipikus "ne nyulj hozza nehogy szetessen" kategoria. Lenyegtelen bizsukat raktak csak ra mint Arx vagy a Community Goals-nak alcazott gyujtogetes es hordas.
En azt se tudom elkepzelni hogy az Odyssey es a Horizons kodbazisat ossze tudjak vonni vagy hogy athoznak amit kell es az Odyssey fog csak mukodni utanna. Sokkal egyszerubb update-eket sikerult nekik teljesen elturni a multban. Az Odyssey konzol verziok megszuntetesenek lehet az lesz a pozitiv mellekhatasa hogy ez se fog soha megtortenni.
En nagyon sajnalom hogy ez lett, de ilyen az elet.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Snoke
tag
válasz nubreed #47230 üzenetére
Csak tudod, mikor az Elit elkezdődött, akkor egy űrhajó szimulátor volt. Olyanok lettek a rajongótábor, akik ezt a játékmenetet kedvelték. FPS játék volt kismillió, erre behozták ide is és most ezt a részt tartják a legfontosabban emberek. Az eredeti vonal meg jóvanazúgy állapotban van, mert arra nincs idő, hogy kijavítsák, fejlesszék. Engem és sok ismerősömet hidegen hagy az fps vonal, mert ha rohangászva akarunk lövöldözni, arra van 100 másik sokkal jobb játék.
@Raymond : Sajnos igazad van.
[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
Én is félretettem a futkározós részt. Vannak még kihívások az űrben is. A hétvégén csináltam egy AFK hajót. De nem T10-et, és nem is nagyot, hanem közepeset. Pár napja optimalizálom, már túléli az éjszakát low res-en.
-
Munkas
aktív tag
Nem regisztráltam coriolisra, inkább leírom, így látszik a mi miért volt, és hátha lesz jobb ötletetek:
Arra jutottam, hogy három közepes hajó tud hangárt vinni és ezek közül a Federal Gunship a legjobb fegyver elrendezésű. De pl. mindkét Krait is jó lehet, csak rá kell ülni egy aszteroidára. Mondjuk tapasztalok alapján akár egy Python vagy Mamba is életképesnek tűnik. Előbbi nagy pp és sok modulhely miatt, utóbbi meg a 6 unit slot miatt.
A Gunship-nél a 6-os pp-t muszáj overcharge-olni, csak az meg melegszik. Most 3. szinten van, de lehet, hogy 2. szint is elég lesz. Az energia igény miatt a sokat fogyasztó cuccok D kategóriások, a PD kivételével mert az ugye max charge-os. Persze minden mérnökölve van 4 szint körülire (annyira nekem sem megy jól, hogy 5 grade cucokkal teszteljek).
Low res-re optimalizálva a thermal resitance elsődleges: 6 C-biware shied gen. thermal res + fast charge. Ehhez 2 thermal booster. A harmadik full resitance booster-hogy azért a többi resitance is elérje a 40%-ot, mert mostanában azért néha belénk jön az ellen. A 4. slot meg kell a PD-nek.
A fegyverek beam lézerek, mert kell a tűzerő (itt kevés a hardpoint). az alsó 3-as efficient, thetmal vent, a többi overcharge, thermal vent, ill. a fent az egyik kicsi long range, hogy a messzebb bohóckodó kalózokat is behúzza.
Az optional internal-ok: shield, hangár, a többi meg shield booster és egy sotrage. Ill. egy fuel tank javíthatja még a kényelmet, mert az 4C kb. 10-12 órára elég. Meg a kis helyeken meghagytam a cruse assist-ot és a dock. computert, mert lusta vagyok.
Érdekes módon az első éjszakát is túlélte véletlenül (persze előtte volt néhány rövidebb teszt, de akkor még nem volt ennyire szofisztikált a build), csak azért, mert egy PD jutott rá, így a néha áttörnek a limpetek és fogyott a cucc a raktérből, aztán egy idő után elfogyott a lőszer, amitől oda lett a maradék a csali is, és utána nem támadták.
Az a verzió még olyan volt, mint a hőskorban a versenyautók, mindene lógott mire célba ért:
Az energia igény miatt nem tudtam letolni a heat efficiency-t, amitől melegedett: fegyverek és pajzsok is 50-60%-ra amortizálódnak.
Az energia mellett az üzemanyag is kevés volt, éjszakára le kell kapcsolni a nem használt eszközöket, de mondjuk AFK esetén nem hátrány, hogy pl. thruster nélkül mozdulni sem tudott.
A pajzsot többször is lelőtték róla, de nem light weight armorja volt, így bírta, de az is 40% körül volt reggelre.
A fighter pilótát is csak erre vettem fel, ő az első éjszaka alatt feljött competent szintre. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #47235 üzenetére
Az én kérdésem pedig az hogy a vadász hogyan indul ki magától miután kilövik? +hogyan "ülsz rá" egy aszteroidára? És ha ráülsz, a vadász ki tud-e menni?
#47224 Raymond: a FD csak hűen követi a NASA módszerét, akik szintén clone stamp módszerrel csinálják nekünk a Föld-"fényképeket"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Munkas
aktív tag
Ngalinn-Mainani pároson csinálom. Ha rászán az ember egy-két órát, hogy teremjenek újabb küldetések (10 mCr alattiakat nem szoktam felvenni), akkor 300-400 mCr körül.
Ez alapból nem nehéz, mert közben építgetek (ill. az a fő cél), megyek egy kört a mérnökök között, cserélgetni az exp. effecteket, meg néha dowgrade-elni is kell, ami újra mérnökölést jelent (már tele a raktár mindeféle fejlesztett cuccal). Ezeket egy Phantom-al szoktam csinálni (átszerelem rá a cuccokat), mert annak van ugrótávja és tudja hordozni a Gunship felszereléseit és fegyvereit.
Valójában nem is pénz a cél, hanem Combat rank-ot fogok húzni vele (korábban persze megvolt, csak ez "új" acc. amit az Odyssey-hez vettem), és annyira nem szeretek harcolni, de az építgetéshez jól jön Lori Jameson, neki kell :). A T10-ben meg nincs kihívás. -
Munkas
aktív tag
Elírtam. 300-400 millió Cr körül.
10-40 MCr között van egy kill-es küldi, abból lehet 20-at felvenni. Csak sokáig tart 20-at felvenni, mert lassan termelődnek újra. Ezért nem szoktam kimaxolni.
Éjszakára mehetnek a wing-es küldik is, amik nappalra nem ideálisak, mert azokban kb. kétszer annyi kalózt kell lelőni ugyanannyi pénzért, de hosszú az éjszaka, így ott nem számít. Úgy 500 millió fölé is lehet menni.
Ez épp most fog kiderülni (eddig max küldetéses teljes éjszakás teszt még csak egy volt), csak ma meg pont csütörtök van és valamikor éjszaka volt a szerver reboot, így nem végzett a hajó, mert közben kiléptették. Reggel visszaléptem, hogy folytassa, most még kb. 200 kalózt kell lőnie, avval pár óra alatt végez. -
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #47240 üzenetére
Rutinosabb játékosoknak nem kell igazán a pénz, mert a sok játékidő miatt úgyis van elég. Akkor lehet értelme, ha carriert akar venni valaki, így egy hét alatt összejön egy jól felszereltre a pénz.
De szórakozásnak mindenképp jó. Én szoktam cél orientált hajókat építeni.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #47241 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ezután meg csinálok egy ütközős cuttert, material formulásra. Az a koncepcióm, hogy ha nekimész valakinek az nem számít támadásnak, így pár nekifutással kockázat nélkül össze lehet törni nagy és erős hajókat, amiken több és magasabb szintű material van, és talán meg sem büntetnek érte.
-
Diopapa
addikt
Még az alfa alatt kiadtak egy szép színes-szagos PDF-et a jövőbeni tervekről, már ott ígérték pl az aszeroida hangárt, a space legs-et stb, szóval sosem volt csak űrlövöldének tervezve. Mondjuk ott azt mondták, hogy évente lesz egy fizetős DLC, amitől elhagyod a hajad.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #47244 üzenetére
Így van. Anno be is tettem ezt a PDF-et az Összefoglaló/Hasznos Linkek szekcióba, de ide is belinkelem ha már szóba került: Elite Dangerous the Beginning Early Game Designs 2014
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
- Már induláskor arról volt szó, hogy lesznek tengerészgyalogosok a játékban, akiket az ellenséges hajók elfoglalására is használhatunk. Erről írnak a 43. oldalon:
"Marine: rated to repel boarders (requires ship internals update)
Marine: marines will automatically engage ship invaders (requires
ship internals update)"
- Beígérték a játékosok közötti kereskedelmet is, amiből szintén nem lett semmi. 67. oldal:
"Player to Player Trading
Players can trade directly with each other
The player trade interface is available when both players are docked at the
same market
The player trade interface is available when two players dock ships
The player trade interface is a secure swap allowing players
to transfer credits/cargo
Both players must accept the trade before it occurs
Acceptance must be redone by both parties after any change in the trade
Trading occurs in real-time and can be interrupted (for example by
being attacked) unless taking place at a space dock
Either player can cancel the trade at any time up to the point both agree."
- Ugyan így kimaradt a salvage funkció is (79. oldal)
- Ezen kívül a backerek kaptak a Frontiertől konkrét koncepciókat az állomásbelsőkről, FPS salvage és hajómentő játékmódokról:
-
Snoke
tag
Most azzal magyarázzuk az űrhajó szimulátorba bekerült FPS játékot, hogy beígértek egy rakat dolgot, amit végül nem raktak bele. Ilyen jellegű FPS lövöldét nem ígértek ebben a kiadványban. Ellenséges hajókat odyban sem lehet space marinokkal elfoglalni. Nincsenek ilyen állomás belsők sem. Volt pár látványterv, de ha itt felsorolnánk, milyen tervek voltak, amikből nem lett semmi, vagy milyen kiaknázatlan lehetőségek lennének még a játékban, amikkel viszont nem foglalkoztak, akkor elég hosszúra nyúlna a beszélgetés.
"requires ship internals update" - például erre sokan vágyakoznak a mai napig.
Személyes véleményem továbbra is, hogy FPS lövöldéből kismillió van, űrhajó "szimulátorból" meg alig. Szerintem kár volt ilyen irányba elvinni a játékot, én jobban örültem volna, ha az űrhajós repkedés vagy kereskedés, harc irányába fejlesztettek volna. (Magánvélemény)
-
duvi
nagyúr
Ez volt a kérdésed:
"Megmutatnád hol írják, hogy space legs részt terveznek?"
Szerintem a beígért tengerészgyalogosok és kapcsolódó tartalmuk, az állomás és hajóbelsők, a szkafanderben történő játékmódok mind a space legs kategóriába tartoznak.
Ettől függetlenül nekem se tetszik ez az FPS mód, amit az Odyban megvalósítottak. Vagy dolgozták volna ki jobban, vagy inkább be se tették volna! Ez így ebben a formában roppant fapados és a nem kívánt mellékhatások (drasztikus teljesítménycsökkenés, régi és új bugok garmadája, elkaszált konzolos kiadások), csak tovább rontottak az összképen.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs