- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Szombaton délelőtt visszaküldtem (autómatába) egy terméket. Kb. 1 óra múlva kaptam egy e-mail-t a következő tartalommal:
"A visszaküldésed sikeresen lezárult. Most újra élvezheted az elmentett bankkártyád előnyét, hiszen a visszatérítés várhatóan 30 percen belül megérkezik a kártyádra."Tudom, hétvége. Kezdjek aggódni, hogy nem érkezett még vissza a pénz, vagy érdemes várni vele? Mondjuk fura, hogy nem is ellenőrzik, hogy bármit betettem-e az automatába, de rákeresve itt a topicban normális működésnek tűnik.
Az eMag fiókban is azt látom az adott visszaküldésnél, hogy megtörtént a visszatérítés és ott is nagyjából a fenti szöveg látható:
"Date: 4 május, 11:15
A(z) xxxx HUF összeg elindításra került. Köszönhetően annak, hogy bankkártyádat elmentetted, a termék árát 30 percen belül megkapod. Amennyiben kamatmentes részletfizetést használtál, úgy ellenőrizd a kártyakibocsátó bankodnál, lezárták-e a kérelmet.".
Természetesen nem kamatmentes részletfizetés volt. A bank OTP, ha ez számít.Látom, már csak automata asszisztens van, vagy van mégis valami lehetőség, hogy élő emberrel beszéljek az ügyben?
[ Szerkesztve ]
Alex
-
vargalex
félisten
-
vargalex
félisten
Azt tudom írni, amit már többen megtettek: figyelni kell az oldalon, hogy az eMag legyen a forgalmazó.
Mondom ezt egyébként úgy, hogy én egyszer vettem egy létrát, aminél nem eMag volt a forgalmazó, hanem egy romániai cég. Garancia időn belül jeleztem a problémámat, próbáltam is elérni a céget, de semmire nem reagáltak. Ezt jeleztem az eMag ügyfélszolgálatnál, ahol ígérték, hogy ők felveszik a kapcsolatot a forgalmazóval. Többször is rákérdeztem náluk, mert nem történt semmi. Végül az eMag visszautalta nekem a vételárat. Ez mondjuk abszolut pozitív csalódás volt...Alex
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen