Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsiz

    őstag

    Sziasztok. Két tételt rendeltem, az egyik raktáron, a másik szállítói készleten. A rendelés utolsó állapota "Sikeres fizetés", tehát elvileg még nincs feladva, mellette meg hogy várható kiszállítás holnap 8:00-17:00 között. Ilyenkor most várni kell holnap, hogy hoznak valamit, vagy nem?

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    Sziasztok. Extreme Digitalhoz van valami email cím, ahol meg lehet sürgetni kicsit a visszaküldött termék vételárának visszafizetését (emagról rendeltem edigital forgalmazótól)? Lassan egy hónapja nem történik semmi.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz Pietrosz #1091 üzenetére

    Akkor te előrébb vagy... Tőlem még nem kértek semmit. Én alapvetően egy nyugodt és türelmes ember vagyok.
    December 17.-én küldtem vissza egy terméket, emag, de edigital a forgalmazó. Mivel egy cég, gondoltam mi baj lehet?!
    21.-én délelőtt meg is kapták, majd délután már át is nézték, a termék megfelelt a visszaküldési feltételeknek. Na innentől nem történt semmi. Oké, ünnepek, megnövekedett, forgalom, leállások.. én ezeket megértem, nem is zaklattam őket.
    Azért később, január 7.-én írtam egy üzenetet az emag facebook oldalán. A válasz az volt, hogy bár egyesültek, keressem az extreme digital ügyfélszolgálatát. Kaptam egy telefonszámot meg egy linket. Mivel telefonálni amúgy sem szeretek, plusz az írott szóban jobban hiszek, ezért rá is mentem a linkre, ahol meg leírják, hogy 2023.01.01. előtti rendeléssel kapcsolatban keressem az emag ügyfélszolgálatát. :U
    Küldtem az emagnak email-t azokra az email címekre, amiken keresztül már kommunikáltam élő emberrel. Semmi válasz nem érkezett január 7. óta.
    Most a hétvégén csak rászántam magam, mivel nem történik semmi, felhívtam őket, azaz hívtam volna, ha lenne ügyfélszolgálat hétvégén.
    Tegnap újra hívtam őket, lerázott az ügyfélszolis azzal, hogy látja, hogy van folyamatban egy megkeresés. Mondtam, hogy igen, van. Csak éppen válaszolni nem hajlandóak rá. Hát ő annyit tud tenni, hogy szól az illetékeseknek, hogy minnél hamarabb vegyék fel velem a kapcsolatot. Szerintem türelmes voltam, hagytam időt, nem írogattam kétnaponta nekik.. Mostmár azért sürgetni fogom őket, hogy szeretném, ha visszautalnák.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz 8 #1102 üzenetére

    Hát nem olyan kicsi összeg, 56 ezer. Messenger volt az első, de nem jutottam előrébb velük. Online hol lehet a békéltetést intézni? Régen emailben intéztem, de csak egyszer volt, az is már tizenéve.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz 8 #1106 üzenetére

    Köszi. Ezt megtaláltam én is, meg a magyarorszag.hu-n is találtam rá felületet. Utóbbin írtam végül, tegnap előtt. Remélem mostmár történik valami előrelépés :R

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz zsiz #1107 üzenetére

    Egy hét alatt annyi történt, hogy ma kaptam választ az ügyfélkapun, hogy hiányos a beadványom.. Adjam meg a lakcímem, oké, bár nem feltétlen releváns, de legyen. A vállalkozás cégszerű nevét, mert abból, hogy Emag és Extreme Digital, nem derül ki, hogy kiről van szó... Adjam meg a székhelyüket, oké, még az is kideríthető. Okirattal igazoljam, hogy mikor vettem át a csomagot, a vételárat és a vételár kifizetését.. Nyilván semmit nem kaptam róla, még aláírni se kellett, lecsippantottam a bankkártyát és kész. De ha kaptam volna is, minek őrizgetném? (Tudom, az ilyen esetekre.. :D ) Termék visszaküldését szintén okirattal igazoljam, hát vagy kaptam papírt róla, vagy nem, nem emlékszem. De, hogy ha kaptam is, az nincs meg, ebben viszont biztos vagyok :D Oké, az utolsó mondat az, hogy ha ezeket nem mutatom be 15 napon belül, akkor dönthetnek a rendelkezésre álló infók alapján (küldtem mindenféle screenshot-ot, tulajdonképpen majdnem minden rajtuk van, amit kérnek), vagy megszüntetik az eljárást. Nem véletlenül utálok ilyen hivatalos ügyeekt intézni...
    Mondanom sem kell, hogy az edigital részéről még ennyi előrelépés se történt. Pozitívum, hogy ma felhívtam újra az ügyfélszolgálatot, egy kellemes hangú és végtelenül kedves hölggyel beszéltem. Aki ugyan konkrétan segíteni nem tudott, de mondta, hogy látja hogy foglalkoznak a dologgal. Nem is tudom, hányszor elnézést kért tőlem, mintha ő bármiről is tehetne. Mindezt este 6 óra körül, amikor már gondolom nem egy-két idióta ügyfél hívásán volt túl :D

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz 8 #1114 üzenetére

    Nem, nem nekem való, ezt tudom is magamról, nem is tagadom :D De még nem is az a nagyobbik baj, amit fél perc alatt kikeresek nekik neten. Hanem a többi amit kérnek, ami nincs és nem is volt... :D Meg mondjuk elsőre is leírhatták volna pontosan, hogy mit kérnek, hogy haladjunk is a dologgal. De ez az egész magyarorszag.hu weboldal is egy nagy katyvasz, nem lehet eligazodni rajta, de többször volt már, hogy a keresőjük se találta a szolgáltatást, amit kerestem volna.
    Amúgy meg nem idegesítem magam rajta, nem az utolsó kennyérre való forintjaim lógnak a levegőben az ediginél szerencsére és egy ekkora cégnél kicsi az esélye szerintem, hogy ne pozitívan záruljon az ügy. Az más kérdés, hogy mennyi időbe telik. (Garanciáztattam én már aliexpress-en is telefont, ami elhúzódott több, mint fél évig.)

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz Beni2360 #1137 üzenetére

    Jó neked. Nekem több, mint két hónapja nem jön vissza a pénz (dec.17.-én jeleztem a visszárut). De minden héten elmondják mikor hívom őket, hogy ne aggódjak, látják, hogy folyamatban van, mostmár hamarosan megkapom a pénzt. :C

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz 8 #1181 üzenetére

    Hát én az edigitalt nem venném ide. Hiába lettek egy cég. Volt velük bajom egyesülés előtt, meg után is. Mondjuk előtte régen volt, mert miután rendeződött, megfogadtam hogy nem veszek tőlük soha többé semmit. Ezt tavaly karácsonyig tartottam is. Most úgy voltam vele, egy cég lettek, mi baj lehet?! Tavaly dec. 17. óta húzódik, hogy visszautalják a pénzem. De minden alkalommal elmondják a telefonba, hogy ne aggódjak, látják, folyamatban van, hamarosan megkapom a pénzem. Ugyanezt mondták a múlt héten is, meg két hónapja is.. Emagnál még sosem volt komolyabb problémám, pedig voltak 1000 Ft-os és 250 000 Ft-os rendeléseim is. Volt garis ügyem, meg visszaküldésem is. Mind nagyobb gond nélkül zajlott.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    "Rövid" történetem maradjon itt az utókornak:

    2022.-ben rendelni akartam egy kenyérsütőt karácsonyra. Ki is választottam melyik lenne szimpatikus, de amíg gondolkodtam, addig elfogyott az emag forgalmazásából. Pontosabban egy darab még volt, de csak üzletben, nem lehetett kiszállítással kérni. Helyette kb. 10 ezerrel drágábban volt Extreme Digital forgalmazótól, és még vagy 5-6 random webshopból, mind párezerrel többért, mint az ED-os ár. Mivel az volt a legolcsóbb, meg úgy voltam vele, hogy egy cég lettek, mi baj lehet?! Meg is rendeltem ~55 ezerért. (Pár nappal később persze újra volt emagos 45k-ért.)

    Szóval megtörtént a rendelés 2022. dec. 11.-én.
    A futár hívott december 15.-én, hogy nem fér be a csomag az automatába, ezért megbeszéltük, hogy elhozza a munkahelyemre (kb. 3 percre van az automatától). Átvettem, minimális szakadás volt a kartondobozon, de nem vészes. Azért átvétel után kibontottam a csomagot. A termék saját dobozának az egyik sarka be volt nyomódva, alatta a hungarocell széttörve (nem egy helyen volt a külső karton és a belső doboz sérülése). Nyílván még a raktárban csomagolás előtt elejtették. A gépnek viszont nem esett semmi baja.
    Hétvégén volt idő rendesen átnézni, kivenni mindent a dobozból és kipróbálni. Találtunk ilyen plusz csavarokat a dobozban, ki tudja honnan hiányoztak. Az üstöt nem bírtuk sehogysem kiszedni, pedig még a használatit is elolvastam hozzá, meg hát amúgy sem az első kenyérsűtő volt a kezemben. Gondoltam kipróbálom, megmozgatom, hátha akkor kijön majd könnyebben, de az érintőgombok is nagyon nehézkesen reagáltak. Az egyik lapát annyira lötyögött a tengelyen, hogy szerintem ha tészta is van a gépben, akkor el is forgott volna a tengelyen. A másik lapát is lógott, de az sokkal kevésbé. Úgyhogy el is dőlt, hogy visszaküldöm.
    Ezt jeleztem is az emag felületén, 2022. dec. 17.-én. Szépen visszacsomagoltam, jött érte a futár (bár én pont nem voltam otthon, mert bármiféle előzetes bejelentés nélkül jelent meg a futár, ő hívott akkor, amikor már itt volt a háznál). Mindegy, megoldottuk, elvitte, nyomkövetés alapján 2022. dec. 21.-én délelőtt visszaérkezett a csomag az emaghoz. Délután pedig már írták is a visszaküldés állapotánál, hogy megkapták és a termék megfelel a visszaküldési feltételeknek.

    Na és innentől nem történt semmi. Nem keresett senki, nem írtak, nem hívtak és nem utaltak vissza. Türelmes vagyok, először január közepén írtam nekik, a válasz annyi volt, hogy majd keresnek. Vártam pár hetet, nem kerestek, felhívtam őket. Megnyugtattak, hogy folyamatban van, hamarosan visszakapom a pénzt. Megint vártam, persze nem kaptam semmit. Felhívtam őket, ne aggódjak, mostmár tényleg hamarosan megkapom a pénzt. És ezt játszottuk hónapokig, hogy én néhány hetente hol írtam emailt nekik, hol pedig felhívtam őket, ők pedig minden alkalommal leráztak, hogy folyamatban van az ügy és majd keresnek, hogy egyeztessünk (amúgy semmit nem kellett egyeztetni, mert már a visszaküldéskor meg kellett adni, hogy a pénzt kérem vissza, nem pedig utalványt, és hogy milyen számlaszámra kérem az utalást).
    Mikor meguntam, jeleztem a békéltető testületnek. Ők persze olyan dokumentumokat kértek, amik nekem nem voltak (a csomag átvételéről nem is kaptam semmit, a visszaküldésről kaptam, de így 3-4 hónappal később az már nem volt meg sehol...). De írták, hogy ha x napon belül nem küldöm be ezeket, akkor dönthetnek azok nélkül, vagy megszüntetik az eljárást. Itt megint eltelt pár hét, mert nem szóltak, hogy most akkor döntenek vagy lezárják az ügyet.
    Utóbbi lett, mert nem történt semmi. Közben az ügyfélszolgálattal is beszéltem párszor, továbbra is eredménytelenül.
    Miután már biztos voltam benne, hogy a békéltető testület nem lép semmit, újra indítottam az ügyet náluk, megadtam nekik minden adatot, amit elsőre hiányoltak. Amit nem tudtam benyújtani, azt megpróbáltam képernyőfotókkal bizonyítani (pl. a csomag átvételéről nem kaptam semmi papírt, úgyhogy elküldtem a pdf-et amiben az emag küldte a csomagszámot, elküldtem a nyomkövetésről egy képernyőfotót, amin látszik percre pontosan mikor vettem át a csomagot, meg az OTP-től a tranzakció kivonatát, aminek a pontos időpontja megegyezett a nyomkövetésben írt átvétel időpontjával, az összege pedig a számlán szereplő összeggel. Így el is fogadták).
    Ez a hiánypótlás történt április 23.-án. Gondolom nem puszta véletlen, hogy ezután 2023. ápr. 26.-án visszaérkezett a vételár a számlámra.
    Ezután még postán kaptam egy levelet az emagtól, amiben semmi más nem volt csak egy számla a visszautalásról, 04.24. dátummal. Illeve a békéltető testülettől kaptam még egy levelet, hogy kitűzték a meghallgatás időpontját, szerencsére erre így már nem került sor.
    Az edigital-emag kft-től se egy "elnézést kérünk", se egy "bocsánat", se valami utalvány kárpótlásul.
    2022.12.17.-től eltartott az ügy 2023.04.26.-ig, azaz több, mint 4 hónap kellett hozzá.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    Mai pozitív csalódás (negatív igazából csak egyszer volt, az sem az emag, hanem az edigitálos részleg miatt): augusztusban rendeltem többek között 2 csomag mosogatógép tisztítót online kártyás fizetéssel. Akkor fel sem tűnt, hogy csak az egyik volt a dobozban. Ma jött email, hogy a visszatérítési kérelmem jóváhagyásra került. Én meg csak lestem, hogy miről van szó, mert én nem kértem vissza semminek az árát. De megnéztem és valóban csak 1 csomag tisztítószer van itthon, a másikat ezek szerint nem küldték és most annak az árát adják vissza. Ha nem szólnak nekem fel sem tűnik ez az egész, úgyhogy jár a piros pont.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz sajtos365 #1541 üzenetére

    Ingyen szállítás volt, 10k feletti rendelés easybox-ba.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz umek #1678 üzenetére

    "Ellenpélda az Alza, észre sem vettem, hogy később jött a termék egy nappal a boxba, csak onnan tudtam meg, hogy jött egy mail, hogy kapok 500 Ft-ot és elnézést kérnek a csúszás miatt."

    Akkor a védelmükben legyen itt az én ellen-ellenpéldám: [link] :D

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz fradi81 #1687 üzenetére

    Nem csak megrendeléskor lehet, de szerintem ha letelik, utána már nem lehet. Pl. nekem az emag forgalmazású mosogatógéphez, amit 2021. novemberében vettem 3 év garival, most is felajánlja a gari hosszabbítást. [kép]
    A tv-re viszont már nem tudok venni, pedig régebben ahhoz is felajánlotta, igaz 2024. januárban le fog járni az eredeti garanciaidő. Azt nem tudom, hogy emiatt nem lehet venni, hogy mindjárt lejár, vagy valami más miatt.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz axlfsi #1791 üzenetére

    És nem gondolod, hogy az ilyen eseteknek köze lehet a rövidített, 1 (elvileg másfél) napos boxban tárolási időhöz? Ne vedd magadra, olvastam, hogy te bolti átvételt írtál, de nyilván sokan ugyanezt automatával is megcsinálják. Aztán az meg csak telítődik, pláne BF idején, és azért fog késni a csomag, mert egyszerűen tele az automata és ezért nem tudják feladni.
    Oké, az 1 nap az tényleg baromi kevés.
    Múltkor majdnem én is megszívtam. Pénteken berakták a rendelésem egyik felét, és írtak, hogy hétfő (emailben vagy sms-ben, nem emlékszem, már keddet írtak) reggelig vegyem át. Ezzel csak annyi problémám volt, hogy az easybox itthonról 30km-re van, melóhelyről meg 2 percnyire. Csak én pénteken meg hétfőn is szabadságon voltam :D A szerencsém az volt, hogy hétfőn reggel megérkezett a rendelés másik fele is, berakták ugyanabba a fiókba, és újra lett 3 napom átveni.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz fege87 #1826 üzenetére

    Én saját tapasztalat alapján hanyagolnám őket, tróger banda. Felvásárolták őket, de nem egy cégként működnek.. Ha bármi gond van, az extreme digital ügyfélszolgálat kb elérhetetlen, az emagnak meg hiába írsz, nem igazán tudnak segíteni. Nem tudnak intézkedni az extreme digitalos rendelésekkel. Max annyit, hogy te jelzed az emagnak a bajodat, ők meg továbbítják és majd keresnek. De ilyen válaszokra én heteket vártam.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz axlfsi #1882 üzenetére

    Már pedig jelezni kéne. Nyilván vissza tudják követni, melyik futárhoz kerültek ezek a csomagok. Szerintem is tuti, hogy nem véletlen van kiszakadva. Én megírnám az info@emag.hu címre. Még lehet, hogy valami utalványt is kapsz kárpótlásul.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz koxx #2326 üzenetére

    Szerintem még mindig az egyik legjobb webshop, az alza mellett. Nyilván nem partnertől kell rendelni (és nem extreme digitaltól).
    Friss tapasztalat: szombat délután rendeltem, hétfő reggel jött az sms, hogy a boxban van a csomagom (egy termék volt, ami nem emagos, de az is úton van már.) Lassúnak nem mondanám. Persze a webshopok nagy része azért jól szokott szerepelni, amíg csak eladni kell és minden rendben a kiszállítással és a termékkel is.
    Az viszont tényleg gáz, hogy nincs se telefon, se email, csak űrlap vagy chatbot. Viszont emagos garanciával vagy visszaküldéssel nekem sose volt még komolyabb gondom.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    Ne csak mindig a negatív dolgok legyenek kiemelve.
    Márc. 21.-én 11:33-kor adtam le rendelést, másnap 7:45-kor már vidéken (Békéscsaba) az automatában volt a csomag. ~20 óra alatt a rendeléstől számítva, az azért nem rossz. Természetesen a forgalmazó is az emag volt, nem külsős.

    #2565 w.miki Ha megérkezik, kapsz emailt. Abban a PIN kód alatt írni fogja, meddig átvehető a csomag. Nálam 3 nap volt, péntek reggeltől, hétfő reggelig.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

Új hozzászólás Aktív témák