Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Petikeje #362 üzenetére

    Ilyen esetekben, ha nem lehet javítani és cserélni, érdemes inkább vissza kérni az összeget, a levásárlás helyett, és utána ott és olyan terméket veszel belőle, amilyet akarsz. Így teljesen külön "ügy" a kettő. Elsőt lezárják, vissza kapod a pénzt, azzal már nincs dolgod, majd rendelsz másikat, ami egy teljesen különálló rendelés, így nincs előélete, egyszerűbb kezelni utána a felmerülő problémát (kevesebb az esély a kavarodásra, mert sajnos így is, úgy is lehet).

    Ha már így jártál, én is azt ajánlom amit #363 vacs (Online vitarendezés | Európai Bizottság), vagy visszakéred a pénzed.

    Példaként, eMAG-gal szemben is használtam már párszor, abból kétszer gyorsan megoldódott a problémám az ügy indítása után. Egyiknél 14 napon belüli visszaküldött termék (cipő) volt, 100%-os állapotba küldtem vissza, mégis 2 hónapot ültek rajta, hiába hívtam és írtam ez ügyben Nekik többször is. Pedig nem szedett-vedett levél volt, paragrafusokra hivatkoztam, stb. Így meguntam, és 60 nap után elindítottam egy ügyet az Online vitarendezési platformon, 2 nap után el is indították a visszatérítést. Ugyan ez volt, mikor 2 hónapig nem kaptam meg egy terméket, a futárcég eltüntette (így nézett ki a csomagkövetőn), az eMAG nem foglalkozott vele, csak hitegetett, ebben az esetben is az Online vitarendezési platform segített. Ügy indítása után, 2 nap elteltével küldték a terméket. Így egyik alkalommal se kellett, hogy végig menjen az ügy (hogy hónapok teljenek el). Ingyenes, magad is le tudod állítani, ha megoldódott a problémád, de addig ne állítsd le az ügyet, míg nem érkezik meg a termék, hiába írják, hogy már elküldték!

    eMAG esetében nagyon figyelni kell az S/N azonosítóra, így az új termék esetében rögtön le kell ellenőrizni. A 1,5 hónapja rendelt monitor és az 1 hete rendelt digitalizáló tábla jótállási jegyén is az eMAG által kitalált (EDS...) azonosító van, a termék valódi azonosítója helyett. Ezért írtam Nekik panaszt (képet is csatoltam hozzá), hogy javítsák ki a jótállási jegyen. Monitornál ez megtörtént, sőt itt még a jótállás időtartalma miatt is kellett szólnom, mert nem a törvényben meghatározottat adták meg rá, így az is javították. A digitalizáló táblánál még várni kell rá, mert a napokban lett átvéve, ma írtam Nekik.

    Másnál is láttam, hogy ez probléma volt, saját maga vitte el szervizbe a terméket, de elutasították, mert nem a termék azonosítója volt rajta, ezért meg kellett várni, míg az eMAG kijavította. Ezért azt érdemes rögtön ellenőrizni. Nem hiszem amúgy, hogy ez szabályos lenne, hogy saját számot ír rá.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz South Velen #366 üzenetére

    Én is erre gondoltam, hogy nem véletlen. Lehet azért, mert mint a fenti Petikeje példája is mutatja, első körben erre tudnak hivatkozni, miért utasítják el, aki nem megy tovább, mert elhiszi, annál már nyert az eMAG, egy javíttatással kevesebb. Mondjuk lehet egy vevővel is. :D

    Nekem azt hiszem 1 héten belül javították, remélhetőleg most sem lesz másképp és nem járok úgy, mint ahogy leírtad. Mondjuk elintézem, mert ha 30 napon belül nem történik semmi se, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelemhez fordulok, de jó lenne nem pazarolni az időmet erre. Elég lesz most az Alzás fogyasztóvédelmi ügyem, bemelegítésnek jó lesz, idén még úgy se indítottam ügyet. :D

    Pont tegnap mondta párom, hogy ezt se gondolta volna, annyit fejlődik az eMAG, hogy az Alzát lehagyja. Mondtam, nem az eMAG fejlődött, hanem az Alza színvonala esett ennyit. :DDD Ez is nézőpont kérdése.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz South Velen #366 üzenetére

    Nah, tegnapra kijavították a serialt, jótállási jegyen, így 3 napon belül meg volt. Szerencsére nem kellett tovább intézkedni. Nem tudom van-e köze a gyorsaságnak, de én mindig küldök fényképet is róla, ahol látszik a termék S/N száma. Most nézem, párom 1 hónapos monitorján is EDS... szerepel, most írtam a nevében, javítsák azt is. :D

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Sanyi.mTs #400 üzenetére

    E-mailben 3 nap szerepelt eddig. Tudtommal eMAG-nál nem lehet hosszabbítani (pl. Alza esetében lehet).

    Szerk.: Akkor ezek szerint telefonom keresztül lehet. Alzánál a fiókon keresztül is megoldható egy gombnyomással, ilyet nem láttam eMAG-nál, azért gondoltam, hogy nem lehet.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Serpiko #436 üzenetére

    Mi eddig mindig kaptunk e-mailt, pár napja hamarabb is, mint az SMS-t.

Új hozzászólás Aktív témák