Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zugi

    aktív tag

    válasz LouiS22 #400 üzenetére

    Facebook oldalukon is ilyen interaktívak. Persze egy kisebb bank ezt könnyebben kivitelezi, de mégis, ez egy igazi ügyfélkezelés. Szóval eddig csak jót mondhatok a bankról. Mondjuk nekem a számlanyitásom óta (cirka 4-5 éve) személyesen nem volt dolgom velük, de szerintem épp ez az elvárás a 21. században, hogy mindent elintézhess online és gyorsan rámozduljanak az új, kényelmi, innovatív megoldásokra.

  • Andralin

    aktív tag

    válasz LouiS22 #400 üzenetére

    Nézd, azért elég erős túlzásnak érzem azt, hogy mindenre válaszolnak!

    Én OTP-s ügyfélként végre megvettem az NFC képes telefonomat és örvendezve kezdtem utánaolvasni, hogy akkor hol is kezdjem el igényelni ezt a mobiltárca dolgot, amit már nagyon vártam. Megdöbbentem olvastam az OTP oldalán, hogy a szolgáltatás átmenetileg nem igényelhető! Utána találtam erre a topikra, ahonnan az is kiderült, hogy már június óta tart ez az átmeneti periódus!

    Felhívtam az OTP mobiltárca supportját is és csak hümmögtek, semmi konkrétumot nem tudtak mondani, csak annyit, hogy nagy valószínűség szerint majd egyszer valamikor újra lehet majd igényelni a szolgáltaltást, de hogy mikor az nagyon sajnálják, de nem tudják. Kérdeztem, hogy esetleg hetek múlva vagy csak hónapok múlva, de erre sem tudtak semmit mondani! :W

    Hát ezek után azt hiszem mindent érdemel az OTP, csak dicséretet nem! Ez nem hozzáállás, így nem lehet egy szolgáltatást eladni! :((( Ezek után nagyon kellemes volt olvasni a Gránit Bank új szolgáltatásáról, illetve az itt fentebb írt hozzáállásukról! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák