- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
Köszi az infót. Nekem az összes visszatérítésem még egy citibankos hitelkártyára történt, és ott soha nem kaptam ilyet, és elég ciki módon tanultam meg - a legelső alkalommal a kereskedőnek többször is reklamáltam, hogy nem érkezett meg a pénz, ő meg mindig írta, hogy jelzi a könyvelésnek, a végén meg küldött egy kicsit mérges mailt, hogy nézzem már meg a számlatörténetemet De ez már 9 éve volt.
-
#18193920
törölt tag
Ez lehet csak mobilnetnél működik, mert én is így szoktam.
HA rányomok a kártyára kiírja, hogy tokenek letöltése folyamatban és csak pörög körbe de nem frissíti.
Ezért kértem a supportot, hogy jó lenne ha mutatná folyamatosan, a tokenek számát.
Ezek szerint csak a mobilnet hiánya okozhatja a problémámat és wi-fin nem akarja frissíteni.
Bár tavaly szeptemberben még nem volt vele gond, ezért írtam, hogy egyre rosszabb a helyzet. -
#18193920
törölt tag
Szeptember óta használom, nem volt fizetési problémám soha.
A tokenekkel van gond folyamatosan, nem látom mennyi van és nem tudom újratölteni.
Hiába próbálkozom wifin és mobilneten is csak pörög és nem tölti le a tokeneket.
Amikor jelez, hogy már csak 3 lehetőség van hátra akkor megvárom amíg teljesen lefogy a maradék token (más lehetőség nincs) majd alkalmazás eltávolítás, adatok törlése, újratelepítés és kártya aktiválás.
Így van csak ismét 10 tokenem, sehogy máshogy nem sikerült még eddig.
Ezért is jeleztem a supportnak (ha válaszolnak csak crtl+c, crtl+v választ adnak általában, mintha minden felhasználó hülye lenne válaszokkal), hogy jó lenne ha folyamatosan mutatná a tokenek számát és esetleg ne kelljen megvárni amíg elfogynak hanem akár ha 6 token van azt is mindig vissza lehessen tölteni tízre.
Nem tudom a készülék mennyire befolyásolja ezeket a dolgokat nálam Huawei P9, android 7-el természetesen minden egyéb beavatkozás (root, stb) mentesen.
De amint említettem ha van token akkor a fizetés hibátlanul működik. -
tomp
félisten
Fizetéskor ráutalsz egy átlagos havi forgalmat aztán elvagy a TW kártyával.
Én lassan átállok arra. Curve-öt majd csak az 1%-os üzleteknél fogom használni.st6969
TW kártya már mindenkinek megy!
Amúgy itt írja is!
Itt vannak azok az országok, ahol használhatsz Google Pay-t, illetve az utalási limitek:
Az ország, ahol a fiókodat regisztráltad: Magyarország->730,000 HUF
Ingyenes de ha bankkártyáról töltesz rá pénzt az díjköteles! Azaz levonják belőle a feltöltési díjat! Ha azt szeretnéd, hogy ingyenes legyen a feltöltés akkor TW bankszámlára kell utalnod. Annál a kiindulási bank nem számol fel utalási díjat mint ahogyan általában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen