Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sepyi

    aktív tag

    Szép Napot! Van arra lehetőség kicsi hazánkban, hogy működésre bírjam a google wallet-ot nfc-s fizetésre. A szolgáltatói wallet nem játszik, mert Amex kártyát nem lehet hozzáadni. A google wallet-hoz igen, de azzal meg mindent lehet csinálni, csak fizetni nem nálunk.

    Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)

  • sepyi

    aktív tag

    Szép Napot!

    Tegnap használtam a Simplét.(amúgy hónapok óta gond nélkül, mióta az Amex MC bonus lett.) Nem volt vele soha gondom és úgy belenyugodtam ebbe, hogy nem hordok magammal se kp-t se kártyát. Nos tegnap fizettem a Lidl-be pöccre ment. Átmegyek az Obiba, hát tokenek letöltése üzenet. Életemben nem láttam még, annál is inkább, mert 24 órát lóg a telefon a neten.Persze nem tudta letölteni a tokeneket. Megszégyenülve Obiból ki. Ne mondjátok, hogy vigyem magammal a kártyát, mert a kártya a páromnál volt. A társkártya meg pénzbe kerül. Ne mondjátok, hogy vigyek magammal kp-t, mert pont nem akarok több tízezerrel szaladgálni. Ezért találták ki a kártyát. Inkább azt mondjátok meg, hogy miért nincs ebben az appban egy olyan funkció, ami monjuk üzenetet küldene az állapotsávra(ha az appban be van állítva az érintéses fizetés)hogy érintéses fizetés nem elérhető. Aztán majd kiderítem, hogy frissítési gond vagy tokenhiány vagy fiókból kilépés a probléma.De ott állsz a pénztárnál és kurva kellemetlenül érzed magad.

    Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)

  • sepyi

    aktív tag

    Semmi üzenetet nem kaptam. Két kártya van hozzáadva. Mindkét kártyán látszott az érintéses fizetés. Egy óra múlva megpróbáltam Tacskóba óvatosan volt már nálam pénz, de ott is tokenek letöltése. Forgott a kerék de nem történt semmi. Tehát mégegyszer: ránézésre nem volt hiba. A megoldás aztán az alkalmazás újratelepítése volt, de valljuk be egy pénztárban állva ez nem opció. És igen! Az alkalmazás állandóan fut a háttérben. A tokenek letöltéséhez kapcsolódnia kell egy szerverre. Nem gondolom, hogy óriási gond lenne, ha a szerver ellenőrizné hogy az érintéses fizetésre minden feltétel adott-e? Ha nem, akkor értesítene az állapotsávon. Mivel az Nfc-t úgyis be kell kaocsolni észre venném ha nem stimmel valami. Vagy...tényleg csinálni kellene valamit hogy 99%-ban működjön. Jah! Az ellenőrzés alatt nem azt értem, h fizetés előtt két másodperccel, hanem pl-ul ha felildom a telefont vagy óránként mittudomén, nem vagyok programozó, de azért ha nem kapoj meg egy emalilt nehogy már a pc-t kelljen magammal vinnem. Morcis vagyok Na!

    [ Szerkesztve ]

    Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)

  • sepyi

    aktív tag

    válasz tomp #1917 üzenetére

    Nálam azóta ilyen mióta telefont váltottam. Nem hajlandó érzékelni egyetlen terminál sem a kártyákat. De legalább nem fagy ki. Az ügyfélszoli jön a sablon szöveggel, de több, mint egy éve a kezdetektől használom a simple-t. A gyerekbetegségekkel együtt nőttem fel. Mindent megcsináltam már és semmi.

    Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)

Új hozzászólás Aktív témák