- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
Hirdetés
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
ma Pontosabban a bőr hatású hátlap, amit kizárólag napenergia felhasználásával, kemikáliák nélkül állítanak elő.
-
Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
gp A The Boys karakter a tervek szerint napokon belül már elérhető lesz a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
Hát ha ezen spórolnak akkor ez igazán szánalmas húzás már. Csak szopatnak vele mindenkit.
Nálam jellemzően minimális kp van, most komolyan ezért vegyek ki pénzt? És ha utazás közben ad-hoc módon kell tankolnom, pl autopályán? Menjek el keresni atm-et? Nonszensz. -
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #120402 üzenetére
Nem fizetném ki rendes áron, mert az jelentősen drágább. Nálam kicsi a tank, de 6-8ezer összejön különbségnek amit a végén levonnak.
Egy 50-60literes tankolásnál is simán van 15ezernyi többlet. Uhh belegondolni is rossz hogy ennyit fog hamarosan drágulni egy-egy tankolásAz új helyen igértek céges autót. Sztem a cégnél amúgy nincs ilyen, vagy nagyon titkolják a többiek, nemtudom. Fogalmam sincs, hogy mi lesz, adnak vmit, vagy lehet választani, de elég jó lenne ha valami elektromos verda lenne, rettentő sokat lehetne spórolni az üzemanyaggal.
Valamelyik este kiszámoltam, hogy 10ezer km-es futásnál mi a különbség. Hát valami elképesztően nagy számok jöttek ki a drágább benzinnel is.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #120395 üzenetére
De, van neki középkerete, max nem látszik... mindegy...
Az ujjnyomazonosító asszem egy extra izébizé. A videóban látni.A középkeret az, amibe a csavarok mennek, amik a klf paneleket/modulokat tartják. Ez alapesetben a készülékedbe bele van építve. Ne olyan keretre gondolj, ami körbeveszi a kijelzőt, a la iphone, hanem egy szerelőlapra, amire ráragad a kijelző front oldalon, a hátára vannak csavarozva a panelek, akku, ilyesmik, és eltakarja a hátlap.
Na, erről kell leműteni a hibás kijelzőt. Ez tud macera lenni, mert ki tudja, a ragasztója mennyire fogja. Szerencsés esetben alja teteje minimális, oldalán még annyi sem, szerencsétlen esetben teli dupla oldalú öntapi... A videóban ez van baloldalt, ennek a túloldala a kijelző. Ez igen drága, mert csak a kijelző 15-17...27K Huf körül van az alin, ha ezzel a darab sza... alkatrésszel együtt rendeled, akkor mindez +10-15E Ft. Vicc.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
csendes tag
Aztán lehet rosszul számolok, de évente 10ezer km futással, 6liter/100km fogyasztással a jelenlegi kb 680ft/liter áron eltankolnék 408ezer ft-ot évente.
Elektronyos autónál 17kWh/100km-en számolva ugyanez megvan kb 68ezer forintnyi villanyszámlából kb 40ft-os áron számolva.
Napelemről hajtva (ha fedezi) akkor meg ingyen van, évente 400ezer forintnyi üzemanyagot spórolna. Az már azért szemmel látható összeg. -
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #120405 üzenetére
Ha 70Ftos villannyal számolod, akkor is jelentős a megtakarítás. Itt szokott visszajönni a 2 meghajtás közti különbség egy része. A másik a kötelező szervízek alkalmával nem kellő cserealkatrészek / folyadékok hiánya (olaj+szűrő, stb.).
Napelemről töltve sincs ingyen, mert a napelemet meg kellett venni / fel kellett szerelni. Csak nem érzed / látod.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #120407 üzenetére
Nyilván.
Kolegám tavaj vette a második villany verdáját, valami pusztulat Smart, de BKV bérlet árából vagy kicsit alatta jár vele munkába. Az elsőt a neje kapta, ő ~6-10km-t megy vele melóba meg vissza. 2-3 naponta kell tölteni, az valami Peugeot Ion vagy mi. Emellé van valami Dália, mert pecázni kell menni, meg akkor megy a kutyus is.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
válasz -NoVa- #120410 üzenetére
Nekem van napelem, de az indulási költség olyan magas, hogy marad a Zöld Villám, 98-assal tankolva. A fogyasztása 6.2L/100km, az szemre 200 euró havonta.
A vállalható vasak 20k eurónál kezdődnek (Fiat 500E 2016).[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
válasz Phülöp #120411 üzenetére
Napelemem sincs, de a bekerülési költség visszatart egyébként is.
A Yarissal egy év alatt most kb. 7,5ezer km-t mentünk, 8,5 literes átlaggal. Ez (majd) 700 forintos benzinnel kb. 450ezer forint. 20 kWh-t fogyasztó (tehát nem túl takarékos) villanyautóval kb. 100ezer forint lenne (72 forintos kWh árral számolva).https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
Szteppelő kutyarobot gépkarabéllyal volt már? Mert akkor most volt....
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #120420 üzenetére
Itt ilyen "juttatás" szokott lenni, hogy járj azzal, mert dolgozol.
Ismi egészségügyi vackokkal házal, neki adtak egy Ford Mondeót meg valami felfoghatatlan magas keretet, hogy menj, hozzál pénzt. Ment... Debrecen-Győr meg ilyesmi útvonalakon is járkál(t).
Cégvezetőknél is jellemző, hogy nem saját verdával mennek, mert van céges, benzinkártyával de nyomkövető nélkül
Másik ismi áruterítő, hazaviszi a verdát. Amikor hétvégén kiáll vele, mert vendégek jönnek, és kell az udvarban a hely, akkor meg megkérdezik, hogy minek ment vele hétvégén. Mondja, 20-30 métert ment, mert ki kellett állni vele.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #120414 üzenetére
Nem biztos. Inkább azoknál, ahol a munkakörben benne van az autózás/utazás. Én remote dolgozom, a munkámhoz nem kell, tehát akármit is adnának, az 100%-ban privát utazás lenne. Én sem adnám ezt a munkáltató részéről, mert akkor a wc-re is autóval járnék.
Nekik szerintem az a fontos, hogy elégedett legyek, és nyilván nekem is. Ha ez a dolog egy elektromos autóban ér össze, akkor az lenne a jó. Ha nekik jobb a benzinkártya, x összegig, akkor meglátjuk. Fogalmam sincs még, nincs a cégben ez még bejáratva.
Én sem vagyok telhetetlen, elektromos autót töltenék saját költségen, egy nagyfogyasztású családi dízelt/benzinest már nem igazán.
Meglátjuk.Na meg aztán ha emelkednek a benzinárak és a cég úgy dönt, hogy nekik már nem buli, akkor könnyen jött-könnyen ment kategória lehet és az nyilván fájna. Csak az a autó fenntartása az sokkal tervezhetőbb részüktől szerintem.
Ha meg nagyon nem, akkor megbeszéljük, hogy akkor adjanak több pénzt. De ez lenne a legrosszabb lehetőség szerintem.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #120400 üzenetére
Én meg ilyen keveset még sosem fizettem benyakúton. Mármint ha nem egy kv+víz kombóra estem be, hanem tankolni aztán bent egy picit pislogtam, mikor energiaital, sörök, ásványvíz, minden vacak és tankolásra bemondott 10ezrest :-D No persze, mert csütörtökre készültem elő és 240 km volt benne, szerintem elmúlt 20 évben ez lehet a 3. tankolás mikor nem üresen állok be a kútra.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #120423 üzenetére
igazából mindegy, mert még mindig nem opció az elektromos autó
fura amúgy, hogy egy elvileg olasz autó hogy tud amerikás import lenni
vagy már ez is úgy olasz, ahogy a Nissan japán?[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
Ufff, alakul a piac, "valamilyen" occsó Ebay rendelést futár hozott ki... Múlt héten rendelhettem, felhívott, bedobta a postaládába, heló. Lesz ebből még meglepetés. Már azt hittem, hogy valami ExpressOne csomag. Meglepődtem, de így már értem.
-
Samott
addikt
válasz Phülöp #120425 üzenetére
Nagyon egyszeru a valasz: Fiat 500e is the name of a battery electric automobile made by Italian car manufacturer Fiat from 2013-2019. It was an electric conversion of the internal combustion Fiat 500, and was sold in the US states of California and Oregon as a “compliance car” to earn clean energy credits for Fiat Chrysler.
Kvota auto, amerikanak. Azt hiszem ott hyleben rakta bele a sajat elektromos hajtasat valami amcsi ceg, nem is a fiat gyartotta azt. Csak az ures kasznit adtak hozza.(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Phülöp #120429 üzenetére
2020-tol mar a meg ujabb 500-ast gyartjak, abbol az elektromos is a sajatjuk es europai.
Szerk: most nezem, ebbol mar csak elektromos van.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #120431 üzenetére
Lehet, lehet. Bár igazából az az összeg amit a havi béremből lealkudtak, hogy céges autóval kompenzálják az sztem kevesebb, mint amibe kerülne nekik ha még korlátlan benzint is adnának hozzá.
Magam ellen beszélek, de nem is értenék ezzel egyet, mert csak a pazarló életmódra ösztönöz.Barátcsalád-nál az apuka egy élelmiszerbolt lánc egyik boltvezetője, de igazából nem egy konkrét boltban dolgozik, időnként áthelyezik ide-oda. Ő kapott céges autót, korlátlan használattal. Viszont ő annyit dolgozik, hogy kb ki sem tudják használni az utazgatást
Neki kell is a munkájához az autó.És érdekes módon nincs az autókon casco biztosítás. Megéri nekik időnként bebukni 1-1 autót, mert olyan olcsón jutnak hozzá, hogy 1-2évesen eladva még keresnek is rajta. Nemtudom hogy csinálják, de drágább lenne minden autóra cascot kötni, mint időnként benyelni a veszteséget. Pislogtam én is.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #120436 üzenetére
Ismerősnél? Nemtudom hogy megy, sztem nem.
Nem feltétlenül ilyen drága ez a bérlés dolog, lehet le tudják írni költségként, stb.
200at engedtem alkudni. Bár igazából többet, mert a családi adókedvezményekkel együtt vagyok úgy, hogy 200al kevesebb mint amit eredetileg mondtam netto-ban.Matekoztam sokat, ha azt a 200at félretenném, sokára lenne egy új autó. Így, hogy az smax elment már fél éve, jó lenne helyette valami más. Igazából tökjól elvagyunk a fiesta-val, de jobb lenne egy elektromos. Namost mire azt összespóroljuk abból a havi 200ból, az több év, ha ilyen ütemben mennek fel az autóárak, akkor meg pláne. Hitelt nem vennék fel autóra, és ha céges, addig nem is kell rá nekem költenem.
Szóval asszonnyal megbeszéltük, hogy ez elfogadható ajánlat, így amíg a cégnél vagyok nem kell aggódni autó miatt. Persze bármikor mondhatják, hogy mostantól ez nem buli, és ha felmondok/kirúgnak akkor bukó az autó (és a lelakudott pénz is), de jelen pillanatban ez most jónak tűnik. Aztán kitudja, adnak egy benzintemetőt akkor azzal nem vagyok előrébb, valszeg nem fogadom el vagy nemtudom.Ja és még így is megérte váltani Mármint a lealkudott pénz is 30-35%-al több, mint a korábbi. Nem véletlenül döntöttem, hogy átjövök ide.
[ Szerkesztve ]
-
Sipi-
tag
válasz blueboi69 #120437 üzenetére
Hmm, akkor bőven megérte váltani. Főleg, ha az nem áll fenn, mint az előzőnél
Váltás gondolata bennem is érlelődik már egy ideje, de nem merek és kényelmes is vagyok. Nem merek, mert a Q és E is elég stabilnak tűnik és a most meglévő és alakuló gazdasági helyzetben bármi is lehet még. Tudom bármelyik cég bármikor bedőlhet, de ezek jónak tűnnek...https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
Új Toyota BEV már recallban is van, leesnek róla kerekek. Jááááj.....
-
veterán
válasz zetor2000 #120404 üzenetére
az oled kijelző sose volt olcsó.
de már azt is tudod, hogy miért nem csinálom meg magamnakvan egy lezúzott kijelzős csumpi asus tabletem, ha azt tönkreteszem, azért nem nagy kár, meg annak a kijelzője is csak 6-7e forint, pedig valami 2048 pixeles egész korrekt dolog.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
és asszem eljött az idő, kipróbálnám, milyen az, ha állása van az embernek.
elsősorban keveset dolgozni szeretek sok pénzért egyébként meg semmihez se értek, de ügyesen tudok az internetek segítségével rákeresni problémákra, sőt a találatok alapján még meg is tudok oldani dolgokat.
szóval ha valahol pont egy ilyen kiváló embert keresnek, csak szóljatok[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #120448 üzenetére
Ide reggel 8ra kell bejárni. Mostanában nem sikerül, de meg tudom indokolni. Van pár törölhetetlen meg hozzáférhetetlen file, ott megjátszottam, hogy csináltam egy üres könyvtárat, majd system nevében egy ütemezett feladatot, ami rászinkronizálja az üreset arra, amit nincs jogom törölni. Este lefutott, kész.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen