Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BobaHWSW

    újonc

    válasz npera #75457 üzenetére

    Kozlekedes volt csak, nem gyakorlatok.

    Parkoloban vizsga, veszfekezes, 8asozas valtas stb az a tanulo jogositvanyhoz kell. A korlatozott az egyel magasabb es itt azt nezik mennyire vagy biztonsagos.

    Szoval kb kt es fel ora volt. Ebben volt U-turn 3 helyszinen. Parkolo, kis forgalmu mellekut, nagyforgalmu fout. 15 perc autopalya, belvarosi dugos kozlekedes es kulterulet 80kmhval (videki ut).

    Par dolog ami azonnali bukas.

    Mas veszelyeztetese, mas fekezesre kenyszeritese, savelhagyas (kanyar levagas, kiegyenesites, dupla korforgalomban sav csuszas... ez nehezebb mint leirva ide tartozik a testeddel a felezo erintese. A motoe nyomvonala lehet savon belul de ha atlogsz akkor az is buko), elsobbseg meg nem adas, sebesseg tullepes 5kmhnal tobbel.

    Ezek azok ahol ha hibat kovetsz el akkor ennyi volt.

    Aztan vannak ahol pontokat vonna le es 25pont utan mondjak koszi ennyi volt:

    20masodpercenkent tukorbe nezes, minden mellekuton lenezes, minden kanyarodaskor es savvaltaskor vall oldalon hatranezes, kilometer limit nem tartasa. 50as talblanal 40el menni 10 masodpercenkent 1 pont minusz. Indexeles elhagyasa szinten.

    Azt nem is kell emlitsem, hogy atkellett nezni a motort elotte es ha valami nem ok akkor a vizsgat el se kezdheted. Nekem a lanc feszessegre szolt, hogy hatareset de mehetek.

    Szoval vegiggondolva igazandibol semmi kiugro dolog de 1-2 oraig folyamatosan kozlekedni es ezekre figyelni az szerintem brutal stresszes.

Új hozzászólás Aktív témák