- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Locus Map (Free és Pro)
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
A tuningtól nem kell félni, korrekt nagyon. Hogy mit és mennyire lehet tuningolni, az változó, de akár a motort is kicserélheted a kocsiban (gyári motor helyett egy HEMI ), átalakíthatod a hajtásláncot (összkerekesről hátsóra, vagy fordítva), illetve felszerelheted a motort turbóval, vagy akár ikerturbóval, kompresszorral, stb. És ezen kívül még még sok minden más is van, pl kicserélheted a vezérműtengelyt, a szelepeket, a felfüggesztés elemeit, a felnit, rugókat, stb.
Itt minden alkatrészből van gyári, utcai, sport és verseny, és teljesen változó, hogy mi hogy hat a kocsira, nem lehet azt mondani, hogy mindig ugyanaz a nyerő kombináció.
Forza2-ben "sikerült" 1100 LE feletti gépet építeni egy suprából, ami gyárilag volt kb 300 lovas. Mondjuk irányítani nem lehetett, de kiállítási darabnak megtette A "sikerült" meg azért van idézőjelben, mert mondjuk tudás nem kell hozzá, csak némi zseton, meg egy jó autó"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs